Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Vuittonin parempi kuosi on kuitenkin tuo damier - on aina ollut.

Mutta sitten voisi toki puhua muistakin laukuntekijöistä, esim. Loewestä, Delvaux´sta tai vaikkapa Hermeksestä ja Goyardista. Loewestä nyt en niin välitä, mutta minusta on kiva, kun Delvaux´n ostaessa saa tietää laukuntekijän nimenkin. Onpahan joku, joka on sitten vastuussa tekemisistään. Hermes on toki ylihintainen, mutta kyllähän se laatu loistaa kilometrien päähän (jos on kotkansilmät).

Näyttää Asos.com:sta saavan 20% pois "UNAMIS" alennuskoodilla. Onneks muutaman minuutin googlettelin noita ennen kuin tilasin. :) En sit tiedä kauan on voimassa.

Eipä ole enää voimassa:( Tietääkö kukaan ihana ihminen vielä voimassa olevia koodeja? Pitäisi tilausta tehdä, mutta voisi kaduttaa jos heti sen jälkeen löytyisi alennuskooodi..eli..

Eipä ole enää voimassa:( Tietääkö kukaan ihana ihminen vielä voimassa olevia koodeja? Pitäisi tilausta tehdä, mutta voisi kaduttaa jos heti sen jälkeen löytyisi alennuskooodi..eli..
No eipä sit nuokaan montaa päivää oo voimassa. Perjantaina tosiaan vielä toimi. Mutta "asos discount code 2009" hakusanoilla noita googlettelin.

Vuittonia on alkanut näkymään rutkasti katukuvassa sen jälkeen kun hesaan avattiin liike. ;)

Mulla ei ole. Pidän liekkipaitaa, se näyttää ihan hienolta.

Sulla on Vuittonin laukkuja? Vai liekkipaitoja?

Mitä veikkaat? Kauankotuo monogram on ollut Vuittonilla käytössä? Meni pilalle aika varhaisesa vaiheessa. ;)
Vuittonin shittiä. Itse suosisin kyllä damieria sen monogramin sijaan. Jos olisi enemmän pelimerkkejä, hankkisin niitä Pariisissa ihailemiani vuittonin arkkuja, niissä oli tyyliä. Uusi laukku on hakusessa, mutta tällä kertaa suosin Rimowaa tai Mulberrya ruskeana.

Olen kuullut ja nähnyt karmivia esimerkkejä täysin muotonsa menettäneistä alumiinilaukuista. Olin itsekin joskus aikoinaan kovasti sellaista harkitsemassa, mutta sitten...

Matkalaukuksi Samsonite on aivan mainio. Nuo uudet Black Label mallit ovat täysin riittävän design, eikä niiden puolesta tarvitse olla sydän kurkussa lentokoneessa matkustaessa - niitä ei niin helposti varasteta kuin Vuittoneja, Goyardeja tai Delvaux´ita eikä pari naarmuakaan haittaa. Pradan duffelibagit ovat ikuinen ja kestävä klassikko, ja niitä saa päivämatkoja varten hankittua edullisesti täältä: http://www.modaqueen.com/shop-by-brand-prada.html

Mitä veikkaat? Kauanko tuo monogram on ollut Vuittonilla käytössä?
Kyllä mä nyt vuittonin historian tiedän. Monogramia vaan näkyy eniten katukuvassa, ja niistä suuri osa on feikkejä. Susanna Penttilät, hiuspidennyksiä sporttaavat B-julkkikset ja aasialaiset ovat pilanneet sen mun silmissä. Makuasia joo.

Hyvä weekend-laukku yhä haussa.

Vuittonin shittiä. Itse suosisin kyllä damieria sen monogramin sijaan. Jos olisi enemmän pelimerkkejä, hankkisin niitä Pariisissa ihailemiani vuittonin arkkuja, niissä oli tyyliä. Uusi laukku on hakusessa, mutta tällä kertaa suosin Rimowaa tai Mulberrya ruskeana.

Mikä malli sulla on Mulberryltä? Itse olen ajatellut tuota Ethania, mutta ei ainakaan kotisivujen shopista sitä löydy. Liekö vanha malli?

Sherman, paristakin syystä. Ensinnäkin pidän leikkauksesta enemmän, hieman lyhempi ja suorempi. Toiseksi poletit olkapäillä ovat kiva lisä ja kolmanneksi logo ei ole ommeltuna hihansuuhun, kuten Hilfigerissä.

Ok tuohon suuntaan hieman olin itsekkin kallistelemassa. Tosin valmistajan sivuilla olisi sama malli myynnissä mustana, voisi olla ehkä kivempi. Jos sinä tai joku muu tietää hyviä sivustoja missä edellä mainitun tyylistä takkia olisi myynnissä, olisin enemmän kuin kiitollinen. On nimittäin pompittu läpi kaikki Espoon ja Helsingin liikkeet eikä miehille tunnetusti löydy pahemmin kivoja takkeja.

Edit. Jos joku aiemmin on kokeillut Ben Shermanin takkeja, onko mallit kuinka isoja? Esim vastaako L Suomen vastaavaa vai onko alas tai ylöspäin?

Tässä siis kyseinen malli mustana:

http://www.benshermanshop.com/tmpl/...=5;main_cat=2;cat=2;id=SECFLXzQwoO6gLt08eVNr0

Kiitos Demos linkistä, valitettavasti ei näyttänyt tällä hetkellä olevan yhtään mieluisaa takkia.

Tässä pari vaihtoehtoa lisää mitä löytyi:

http://www.mainlinemenswear.co.uk/product.php?xProd=10822
http://www.mainlinemenswear.co.uk/product.php?xProd=11630

Ssense.com sivusto vaikutti suhteellisen laadukkaalta, aika samantyyppinen Asos.comin kanssa. Postituskulut tosin 50$ Suomeen eikä palautusoikeutta.

Hermot eivät enää kestäneet, nyt lähti tilaukseen tuo Ben Shermanin musta takki. Sai ilmaisen kuljetuksen sentään kaupan päälle ja pitäisi lähteä saman päivän aikana kuljetukseen. Perkeleen pyhät vain..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom