Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
En muista, et oonko kyselly tästä aiemmin täällä foorumilla. Miltä merkiltä löytyy joustavasta materiaalista tehtyjä slim fit farkkuja jotka sopii jalkoja treenaaville miehille? Enkä nyt tarkota mitään ihan pillejä, vaan nilkkaan päin kapenevia ja hyvin istuvia. Kävin taas pitkästä aikaa koittamassa muutamassa liikkeesä ja sama lopputulos kuin ennenkin, ei mitään toivoa :LOL: Ymmärtäisin jos olis jotkut ihan jäätävät Tom Platz reidet, mutta ku ei edes ole. Kyllä jostain luulis löytyvän 30 tuumaisella vyötäröllä sellaset housut mihin menee 65 senttiä ympärysmitalta olevat kanankoivet. Pitäisi olla nilkasta kiveksiin asti yhtä paksut jalat, niin sit alkais löytymään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käy kokeilemassa only & sonsin farkkuja. Itse ostin semmoiset joustavat kapenevat farkut. Ei tainnut olla muuta väriä kuin mustaa siitä mallista

Käy kokeilemassa only & sonsin farkkuja. Itse ostin semmoiset joustavat kapenevat farkut. Ei tainnut olla muuta väriä kuin mustaa siitä mallista
Just tänään myyjä suositteli noita :LOL: En kokeillut edes, kun mulla on kahdet mustat housut jo. Ja tosiaan tuosta kyseisestä mallista ei ollut muuta kuin tuota mustaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom