Mä maksan mielelläni käyttövaatteista, kuten kengistä ja päällystakeista hieman enemmän. En seuraa trendejä enkä jaksa joka vuosi samaa ruljanssia uudelleen, joten jos saan kalliimmalla vaatteita, jotka kestävät useamman vuoden, säästyn näin ostorumbalta ja mielenterveysongelmilta kaupoissa juostessa. Mutta mä kieltäydyn maksamasta merkistä merkin takia, maksan laadusta.
Laukut on mulla niinikään ahkerassa käytössä ja varsinaisia käyttölaukkuja ostaessa panostan myös kestävään sellaiseen.
Sellaset vaatteet, jotka eivät jatkuvalla kulutuksella ole, saa ollakin edukkaampia. Jos mulla olis massia rutosti, en usko että se vaikuttaisi mun pukeutumiseen mitenkään. Tulis jotenkin nolo olo lesottaa jollain vaatteilla
Laukut on mulla niinikään ahkerassa käytössä ja varsinaisia käyttölaukkuja ostaessa panostan myös kestävään sellaiseen.
Sellaset vaatteet, jotka eivät jatkuvalla kulutuksella ole, saa ollakin edukkaampia. Jos mulla olis massia rutosti, en usko että se vaikuttaisi mun pukeutumiseen mitenkään. Tulis jotenkin nolo olo lesottaa jollain vaatteilla