Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
No jaa. Itse pidän pyöreäkärkisistä enemmän kuin teräväkärkisistä/neliskanttisista. Esim. nämä ovat ihan hirveät.

No en nyt tommosia tarkoittanut, nuohan ovat lättäkärjet tjs. Esim nämä (nopee googlaus) malliltaan semmoset ku meinasin ://site.dellamoda.com/newimages/paciotti/cesare-paciotti-shoes-cpm448d.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No hyi saatana. Mä en ole mikään Burberry-fani muutenkaan, koska koko merkki huutaa suorastaan "porvari". Enkä halua leimautua, kuten oikikseen haikailevat teinipojat (tämä on nyt sitten hieman kehnolla huumorilla höystetty esimerkki, joten ei herneitä nassuun, please).
Olen samaa mieltä, että Burberry on merkki jota ostetaan kun halutaan jotain "hieman parempaa", tai muuten vain olla ylempänä muita, näyttää, että rahaa on. Tämä ei ole este, trenssi on varmaan ainoa tuote mitä Burberryltä olen valmis ostamaan.

Olen samaa mieltä, että Burberry on merkki jota ostetaan kun halutaan jotain "hieman parempaa", tai muuten vain olla ylempänä muita, näyttää, että rahaa on. Tämä ei ole este, trenssi on varmaan ainoa tuote mitä Burberryltä olen valmis ostamaan.
Mitenhän tämän Burberryn ym. kanssa on muualla maailmalla? Ajatteleekohan sielläkin ihmiset, että se joka käyttää Burberryä tms. että nämä pitävät itseään parempina kuin muut vai onko tämä vain (kateellisille) suomalaisille ominaista?

Ei täällä sentään chaveja ole (eihän?). Jossei nyt mitään tennissukkia lahkeiden päällä käyttävistä ns. rasvalettisäbäpojista puhuta, joita en ääliömäisestä käytöksestä huolimatta luokittelisi sellaisiksi. Muijien parissa tosin on havaittavissa tätä kyseenomaista luksuspissistelyä, kuten Troynpaluu taisi Vuittonin laukkujen kohdalla viitata.

Muijien parissa tosin on havaittavissa tätä kyseenomaista luksuspissistelyä, kuten Troynpaluu taisi Vuittonin laukkujen kohdalla viitata.

Ei sunkas se nyt luksuspissistelyä ole automaattisesti tuollainen LV-laukun ostaminen/käyttäminen?

Se nyt tietysti on kornia ostaa vaikkapa feikkiprada italialaiselta torilta.

Musta ne Vuittonin monogrammilaukut on aina ollut vähän hirveitä. Muutoin löytyy ihan kivan näkösiä veskoja kyllä.

Vuittonin laukutkin taitaa olla verrattavissa ala-asteikäisten pikkupoikien NHL-reppuihin. Niitä käytetään, koska se on niin cool. Emmä rehellisesti sanottuna ymmärrä vähimmässäkään määrin naisten laukkuhössötyksiä, varsinkin kun laukku itsessään maksaa enemmän kuin laukun sisältö. Mutta ei ne tytöt siellä ala-asteella ymmärtäneet niitä meidän lätkäreppujakaan, joten kuittaan asian sukupuolten välisellä erolla.

Mitenhän tämän Burberryn ym. kanssa on muualla maailmalla? Ajatteleekohan sielläkin ihmiset, että se joka käyttää Burberryä tms. että nämä pitävät itseään parempina kuin muut vai onko tämä vain (kateellisille) suomalaisille ominaista?
Älä suinkaan luule, että minä olisin kateellinen burberryn käyttäjille. Viittaan siihen, että niiden henkilöiden perusteella ketä tunnen, burberry on tosiaan merkki "keskivertoa paremmasta", jota ostetaan jos on rahaa. Minulle se ei tuollainen ole, ellei trenssistä puhuta. Lisäksi se heidän kuvio on aika tylsä, ja aika mielenkiinnoton..

Edit: kärjistyshän tuo sinällään oli.

Älä suinkaan luule, että minä olisin kateellinen burberryn käyttäjille. Viittaan siihen, että niiden henkilöiden perusteella ketä tunnen, burberry on tosiaan merkki "keskivertoa paremmasta", jota ostetaan jos on rahaa. Minulle se ei tuollainen ole, ellei trenssistä puhuta. Lisäksi se heidän kuvio on aika tylsä, ja aika mielenkiinnoton..

Edit: kärjistyshän tuo sinällään oli.
Eiku viittaan yleensäkin siihen, että Suomessahan ei saa näyttää sitä jos tulee tavallista pulliaista paremmin toimeen. Eli jos pitää päällään esim. Burberryä tms. josta näkee, että se on kallista niin leimautuu heti koreilevaksi kusipääksi tai muuten vain pelleksi. Tuota lähinnä tarkoitin, että onko näin myös muualla maailmassa vai onko se vain meidän kateellisten suomalaisten piirre. Toki sellainen yli viety pröystäily on varmaan joka paikassa liikaa mutta Suomessahan voi joutua tuon leimaamisen takia jättää ostamatta jotain ettei "suututa" ihmisiä kaupungilla.

Vuittonin laukutkin taitaa olla verrattavissa ala-asteikäisten pikkupoikien NHL-reppuihin. Niitä käytetään, koska se on niin cool.

Jotkut käytti varmaan liekkipaitojakin, koska ajattelivat niiden olevan niin cool. Aika monia asioita pistetään päälle, koska käyttäjä ajattelee niiden olevan cool.

No jaa...
No, ehkäpä se (keskimäärin) 500-2000 € jostain rukkasen kokoisesta laukusta ei sitten varmaan ole enää nykypäivänä paljon. Harvalla noita siltikään missään oikeastaan näkee. Suomessa siis.
Jotkut käytti varmaan liekkipaitojakin, koska ajattelivat niiden olevan niin cool. Aika monia asioita pistetään päälle, koska käyttäjä ajattelee niiden olevan cool.
Mä pidän sitä aivan yhtä heikkona vetona, että käyttää lähinnä kalliita brändejä - olivat ne sitten kuinka ihanaa kashmiria tai ei - vain tunteakseen itsensä cooliksi muiden silmissä. Eli jos nyt joku avoimesti tunnustaisi käyttävänsä niitä edellä mainitun syyn johdosta, niin lolloti-loo. Toivottavasti kukaan ei nyt sekoita esille tuomaani mielipidettä siihen, että mua huvittaisi ihmiset jotka käyttävät poroporvaribrändejä tunteakseen aidosti niissä olonsa mukavaksi, ei ympäristön paineesta.

Ja huomionarvoisena seikkana sanottakoon, että en kyllä itse koskaan valitse vaatteita muiden mielipiteiden kannattelemana. Sellainen käyttäytyminen on jäänyt kauas ala-asteelle, jolloin oltiin kaikki hyvin identtisissä vetimissä oman ikäryhmän keskuudessa; eihän silloin ollut edes löytynyt mitään omaa tyyliä. Se on mun mielestä epävarmuutta, jossei henkilökohtaisesti kykene pitämään oman näköisiä tai massasta erottuvia vaatteita ulkopuolisten kommentaattoreiden pelossa.

Mä pidän sitä aivan yhtä heikkona vetona, että käyttää lähinnä kalliita brändejä - olivat ne sitten kuinka ihanaa kashmiria tai ei - vain tunteakseen itsensä cooliksi muiden silmissä.

Käytän kashmiria, koska se tuntuu hyvältä. Ja tunnen itseni siinä cooliksi omissa silmissäni.

Ja huomionarvoisena seikkana sanottakoon, että en kyllä itse koskaan valitse vaatteita muiden mielipiteiden kannattelemana. Sellainen käyttäytyminen on jäänyt kauas ala-asteelle, jolloin oltiin kaikki hyvin identtisissä vetimissä oman ikäryhmän keskuudessa; eihän silloin ollut edes löytynyt mitään omaa tyyliä. Se on mun mielestä epävarmuutta, jossei henkilökohtaisesti kykene pitämään oman näköisiä tai massasta erottuvia vaatteita ulkopuolisten kommentaattoreiden pelossa.
Tuota on aika vaikea uskoa. Etkö muka koskaan ajattele mitä laitat päälle kun lähdet ihmisten ilmoille. Ainakin omalla kohdalla on niin, että jos eläisin maailmassa yksin niin jäisi varmaan paljon turhamaisuuksia tekemättä. Kyllä mä lähinnä muiden takia katson millaiset vaatteet laitan töihin mennessäni päälle. Toki se on parempi oli itselläkin kun tietää näyttävänsä jokseekin siedettävältä muiden silmissä. Tuo työ esimerkkin oli nyt vain esimerkki, onhan sitä duuneja joissa ei oikein pukeutumisella ole väliä ja jos tällaisessa duunissa olet niin mieti työn tilalle jokin muu ympäristö. Esim. kun lähdet baariin, juhliin taikka hautajaisiin. Mietitkö tällöin mitä laitat päällesi? Jos mietit niin etkö silloin välitä muiden mielipiteistä. Tuskin jos maailmassa olisi vain sinä ja kaverisi ja kaveisi kuolisi. Tuskin tällöin pukeutuisit hautajaisiinkaan pukuun?

Tuota on aika vaikea uskoa. Etkö muka koskaan ajattele mitä laitat päälle kun lähdet ihmisten ilmoille. Ainakin omalla kohdalla on niin, että jos eläisin maailmassa yksin niin jäisi varmaan paljon turhamaisuuksia tekemättä. Kyllä mä lähinnä muiden takia katson millaiset vaatteet laitan töihin mennessäni päälle. Toki se on parempi oli itselläkin kun tietää näyttävänsä jokseekin siedettävältä muiden silmissä. Tuo työ esimerkkin oli nyt vain esimerkki, onhan sitä duuneja joissa ei oikein pukeutumisella ole väliä ja jos tällaisessa duunissa olet niin mieti työn tilalle jokin muu ympäristö. Esim. kun lähdet baariin, juhliin taikka hautajaisiin. Mietitkö tällöin mitä laitat päällesi? Jos mietit niin etkö silloin välitä muiden mielipiteistä. Tuskin jos maailmassa olisi vain sinä ja kaverisi ja kaveisi kuolisi. Tuskin tällöin pukeutuisit hautajaisiinkaan pukuun?
Okei. Myönnän että jäi tarkentamatta muodollisuudet ja sen sellaiset, joita käytetään erinäisissä tapatumissa. Mutta ei nyt tartte kovin vaikeaksi vetää tuota mun pointtia, joka liittyy kuitenkin aiempiin keskusteluihin liittyen vapaa-ajan pukeutumiseen. Ja en myöskään tarkoita, että mitä vain saisi muista välittämättä pistää päälleen. Kokovartalokondomi ei mm. ole asuste julkisille paikoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom