Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ostin tämmöiset. En tiedä mitä muut tykkää mutta itse ainakin pidän ja on hyvät jalassa.
Trensseistä sen verran, että tällainen olis mustana aika siisti. Nahkatrensseistä jos puhutaan.Minuksesta lähti erittäin makea dracula-tyylinen musta trenssi matkaan. 265 tjs ja Lindebergin suunnittelijoiden, eli ei mielestäni kohtuuton.
Ainaki koneHELSINKI myy farkkuja joissa on vetoketjut perseessä.Mistäs löytäisin sellaiseet farkut missä on vetoketjulliset perstaskut, en siis tiedä onko noita vain jollain tietyllä merkillä, näin yhdellä tyypillä, taisivat vielä kaveta alaspäinkin, en kehdannut mennä kyselemään.
Itsellä on samanlaiset ollu, tai on vieläkin mutta nahka on jo vähän kulunut ikävän näköiseksi kärjestä intensiivisen käytön takia. :p Suurimmat plussat oli kyllä kenkien keveys ja mukavuus autolla ajettaessa.Itse ostin tämmöiset. En tiedä mitä muut tykkää mutta itse ainakin pidän ja on hyvät jalassa.
Kertokaas, mistä löytyy kivoja cargopantseja (tai reisitaskuhousuja suomeksi)? H&M:stä katoin, mutta värit oli melko arsesta + hirveesti turhaa nauhaa ja narua niissä :(
Ja Pepe Jeansilla on kevään mallistossa vaaleansiniset farkut vetskariperstaskuilla aika suoralla lahkeella, olikohan malli Clash. Tosi makeet pöksyt kun tänään testasin. Energiellä oli viime talven mallistossa ja varmaan Dieseliltäkin luulis joku malli löytyvän. Mistä tietää vaikka H&M:lläkin olis, kai noita kuitenkin tällä hetkellä esiintyy jonkin verran.Ainaki koneHELSINKI myy farkkuja joissa on vetoketjut perseessä.
En tiiä oonko vähän mutta tykkään kauheesti jos tytöillä on jotku maastohousut tai vastaavat vähä lökäpöksyt jalassa.
Itse jalassa jotain merkkifarkkuja, löysiä reisitaskuhousuja ja 5.11 pitkävartiset maiharit. Ylä osasto sit jotai everlast & lonsdale paitoja on aika paljon ja sit päälimmäisenä nahkatakki.
P-pipo
Talvella käytän perus vetoketjullisia nahkakenkiä ja kesällä tyylikkäitä teräväkärkisiä ruskeanvärisiä nahkakenkiä.
Mitä voisin sanoa. Mielestäni mulla on aika helvetin hyvä muotitieto.
Mielestäni hienoin trenssi on alkuperäinen, eli Burberryn trenssi. Sellaisen voisi ostaa.Trensseistä sen verran, että tällainen olis mustana aika siisti. Nahkatrensseistä jos puhutaan.
http://www.wearwolf.co.uk/acatalog/mens_trenchcoat_leather_front2.jpg
Äh, teräväkärkisiä. Itselläni on tälläiset ruskeat nahkakengät. Mielestäni teräväkärkiset eivät ole niin hienoja kuin pyöreämmät.kesällä tyylikkäitä teräväkärkisiä ruskeanvärisiä nahkakenkiä.
No jaa. Itse pidän pyöreäkärkisistä enemmän kuin teräväkärkisistä/neliskanttisista. Esim. nämä ovat ihan hirveät.Ja teräväkärkiset kengät voittaa pyöreäkärkiset 100-0.
Trenssit on makeita mustina ja ruskeinta, mutta nahkaisena tulee mieleen HIM-fani. Ja teräväkärkiset kengät voittaa pyöreäkärkiset 100-0.
No hyi saatana. Mä en ole mikään Burberry-fani muutenkaan, koska koko merkki huutaa suorastaan "porvari". Enkä halua leimautua, kuten oikikseen haikailevat teinipojat (tämä on nyt sitten hieman kehnolla huumorilla höystetty esimerkki, joten ei herneitä nassuun, please).Mielestäni hienoin trenssi on alkuperäinen, eli Burberryn trenssi. Sellaisen voisi ostaa.
Mulla on yksissä nilkkureissa samanlaiset nokat. Pyöreäkärkiset ne on, vaikka toisaalta suhteellisen "terävät". Hyvä valinta, by the way.Äh, teräväkärkisiä. Itselläni on tälläiset ruskeat nahkakengät. Mielestäni teräväkärkiset eivät ole niin hienoja kuin pyöreämmät.