Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
tuli ostettuu uuret tossut tänää!
render-lores.aspx

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ostin tämmöiset. En tiedä mitä muut tykkää mutta itse ainakin pidän ja on hyvät jalassa.

Siistit Pumat. Ite meinasin viime kesänä ostaa lähes tollaset, ens kesäks pitää ostaa.
Näyttää hyvältä shortsien kanssa.

Jos se Energie, tai muut merkit kiinnostaa niin Cape Nordicin ystävämyyntiin kannattaa suunnata pikimmiten, loppuvat lie jo lauantaina.

Tässä olisi tyyli jota käyttäisin jos kehtaisin...
Coats_and_Vests_French_Highwayman_M100530_1689.jpg

Mistäs löytäisin sellaiseet farkut missä on vetoketjulliset perstaskut, en siis tiedä onko noita vain jollain tietyllä merkillä, näin yhdellä tyypillä, taisivat vielä kaveta alaspäinkin, en kehdannut mennä kyselemään.

Mistäs löytäisin sellaiseet farkut missä on vetoketjulliset perstaskut, en siis tiedä onko noita vain jollain tietyllä merkillä, näin yhdellä tyypillä, taisivat vielä kaveta alaspäinkin, en kehdannut mennä kyselemään.
Ainaki koneHELSINKI myy farkkuja joissa on vetoketjut perseessä.

Itse ostin tämmöiset. En tiedä mitä muut tykkää mutta itse ainakin pidän ja on hyvät jalassa.
Itsellä on samanlaiset ollu, tai on vieläkin mutta nahka on jo vähän kulunut ikävän näköiseksi kärjestä intensiivisen käytön takia. :p Suurimmat plussat oli kyllä kenkien keveys ja mukavuus autolla ajettaessa.

Kertokaas, mistä löytyy kivoja cargopantseja (tai reisitaskuhousuja suomeksi)? H&M:stä katoin, mutta värit oli melko arsesta + hirveesti turhaa nauhaa ja narua niissä :(

Njaah, parasta olisi ehkä turvautua nettiostoksiin mutta mikäli se ei jostain syystä toimi niin parhaat löytynee joko military tai retkeily puodeista, ehkä pitäisi erotella näissä onko tähtäimessä "muoti" vai "serious" osasto..?

Ruattaalaiselta Dundertonilta löytyy IMO muutama kelpo malli jälkimmäiseen sarjaan, 5.11 ei myöskään ole hullumpi.

Ainaki koneHELSINKI myy farkkuja joissa on vetoketjut perseessä.
Ja Pepe Jeansilla on kevään mallistossa vaaleansiniset farkut vetskariperstaskuilla aika suoralla lahkeella, olikohan malli Clash. Tosi makeet pöksyt kun tänään testasin. Energiellä oli viime talven mallistossa ja varmaan Dieseliltäkin luulis joku malli löytyvän. Mistä tietää vaikka H&M:lläkin olis, kai noita kuitenkin tällä hetkellä esiintyy jonkin verran.

En tiiä oonko vähän :david: mutta tykkään kauheesti jos tytöillä on jotku maastohousut tai vastaavat vähä lökäpöksyt jalassa.

Itse jalassa jotain merkkifarkkuja, löysiä reisitaskuhousuja ja 5.11 pitkävartiset maiharit. Ylä osasto sit jotai everlast & lonsdale paitoja on aika paljon ja sit päälimmäisenä nahkatakki.

P-pipo :)

Uuh, pelkkä ajatus daamista (omaa silmää miellyttävästä) joka pukeutuu em. tavalla...:kuola::kuola::kuola:

Joskus, vaikkakin valitettavan harvoin näitä (Stadissa) näkee ja lähes aina tallentuu tuo hetki mieleen pidemmäksi ajaksi, kaikille heille vielä :worship:

Näyttää Asos.com:sta saavan 20% pois "UNAMIS" alennuskoodilla. Onneks muutaman minuutin googlettelin noita ennen kuin tilasin. :) En sit tiedä kauan on voimassa.

Talvella käytän perus vetoketjullisia nahkakenkiä ja kesällä tyylikkäitä teräväkärkisiä ruskeanvärisiä nahkakenkiä.
Mitä voisin sanoa. Mielestäni mulla on aika helvetin hyvä muotitieto.

vetoketjulliset talvikengät? ja vielä tyylikkäät? :anssi: ellei toisin todisteta

Trensseistä sen verran, että tällainen olis mustana aika siisti. Nahkatrensseistä jos puhutaan.

http://www.wearwolf.co.uk/acatalog/mens_trenchcoat_leather_front2.jpg
Mielestäni hienoin trenssi on alkuperäinen, eli Burberryn trenssi. Sellaisen voisi ostaa.

kesällä tyylikkäitä teräväkärkisiä ruskeanvärisiä nahkakenkiä.
Äh, teräväkärkisiä. Itselläni on tälläiset ruskeat nahkakengät. Mielestäni teräväkärkiset eivät ole niin hienoja kuin pyöreämmät.

Trenssitakit on kyllä aika mauttomia. Ei sinänsä, ne parhaimmillaan on pirun upeita ja tyylikkäitä, mutta hesan nuoret ovat taas tehneet sen eli niitä näkee joka toisen teinin päällä keskustassa kulkiessa. Vähän sama kuin tapahtui Lacostelle etc.

Trenssit on makeita mustina ja ruskeinta, mutta nahkaisena tulee mieleen HIM-fani. Ja teräväkärkiset kengät voittaa pyöreäkärkiset 100-0.

Trenssit on makeita mustina ja ruskeinta, mutta nahkaisena tulee mieleen HIM-fani. Ja teräväkärkiset kengät voittaa pyöreäkärkiset 100-0.

Nimenomaan ja maltillisella korolla.

Mielestäni hienoin trenssi on alkuperäinen, eli Burberryn trenssi. Sellaisen voisi ostaa.
No hyi saatana. Mä en ole mikään Burberry-fani muutenkaan, koska koko merkki huutaa suorastaan "porvari". Enkä halua leimautua, kuten oikikseen haikailevat teinipojat (tämä on nyt sitten hieman kehnolla huumorilla höystetty esimerkki, joten ei herneitä nassuun, please).

Mutta lähinnä tarkoitin tuossa osoittamassani takissa kaulusten leikkausta, ja olis varmaan pitänyt mainita se erikseen. Eli toisin sanoin inhoan lepattavia salaatinkeräkauluksia yli kaiken; kaulusten leikkausten tulee olla mun makuun terävät.

Äh, teräväkärkisiä. Itselläni on tälläiset ruskeat nahkakengät. Mielestäni teräväkärkiset eivät ole niin hienoja kuin pyöreämmät.
Mulla on yksissä nilkkureissa samanlaiset nokat. Pyöreäkärkiset ne on, vaikka toisaalta suhteellisen "terävät". Hyvä valinta, by the way.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom