Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Pistäkääs hyviä nettikauppoja joista löytyy farkkuja... Jotain samantyylisiä kuin gazoz mallit ovat... Eikä mitään pillipöksyjä, ei sovi suuret reidet ja perse sellasiin :dance:

us-athletic.fi löytyy isompaa pöksyä isoperseisille ja reitisille. Uncle Samin housuja lähinnä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tulee aika paljon käytettyä vaan gaspin vaatteita, kun niitä tuli joskus nuorempana niin reilusti osteltua.

Nykysin jos vaatteita ostan niin yleensä halvinta mahdollista ostan. Myös kavereitten vanhat vaatteet kelpaa, jos vaan sopivan kokosta löytyy.

plank: Eihän niissä mitään vikaa ole. Ajattelin vain että jos löytyisi hiukan halvemmalla mieleiset jostain. Ja onko gazoz pöksyjä eri lahkeen pituuksilla?

vitamiini: Kiitos. Ei vain aivan iskeny nuo, mutta vaihtoehtoja kuitenkin ovat.

Ja mitään älyttömiä lökäpöksyjä en kuitenkaan ole etsimässä, vaan suht fiksusti istuvia rentoja jotka ei purista... Olen myös miettinyt että jos olisi jotain fiksuja vaihtoehtoja farkkujen tilalle...

Pistetääs mittoja..

vyötärö n.79 - 80cm (n. 31.5 tuumaa)
sisälahe n.78- 79cm (n. 31 tuumaa)
lantio n.99cm
reisi n.50-60cm riippuen kohdasta

lantio n.99cm

Noilla mitoilla halvemmista farkuista löytyy blendiltä sopivaa, sitten leviksen 758 menee ja h&m:n bragg mitoituksella vois myös löytyä. Ei nettikauppoja, mut farkkukaupoista kyl myyjä löytää noilla mitoilla sopivat :) jos ei löydy, niin paska kauppa tai paska myyjä:D

Hakusessa olisi tyylikäs kevättakki. Tyyli voisi olla ehkä tuollaista armeijatyyppistä, väriltään musta tai jokin muu tummempi väri.

Mä etsin kanssa mustaa tai siitä tummempaa kevättakkia. :D

No juu, oikeasti siis etsin takkia ja pääväriltään musta tai esim joku harmaan sävy voisi olla hyvä. Lähinnä sellaista farkkurotsin tyylistä melko istuvaksi leikattua olen etsinyt. Ei saa olla kovin pitkä malliltaan. Ideoita? Viikko sitten tuli kamppi & forum kierrettyä eikä niissä näkynyt sopivaa.

Pistetääs mittoja..

lantio n.99cm

Noilla mitoilla en usko että pitäisi olla pahempia ongelmia löytää farkkuja. Mulla on kuitenkin vyötärön ja lahkeen pituus sama, mutta reisi on päälle 65 senttiä ja silti olisi peräti yhdet sopivat löytyneet ihan J&J:ltä. En vaan mallista tykännyt ollenkaan kun näytti niin typerältä mun päällä. 5 senttiä reidestä pois niin siellä oli ainakin 3 muuta mallia jotka olisivat olleet passeleita.

Mä etsin kanssa mustaa tai siitä tummempaa kevättakkia. :D

No juu, oikeasti siis etsin takkia ja pääväriltään musta tai esim joku harmaan sävy voisi olla hyvä. Lähinnä sellaista farkkurotsin tyylistä melko istuvaksi leikattua olen etsinyt. Ei saa olla kovin pitkä malliltaan. Ideoita? Viikko sitten tuli kamppi & forum kierrettyä eikä niissä näkynyt sopivaa.
seppälässä oli tuollaisia pari viikkoa sitten.. prisma & citymarket kannattaa kanssa käydä läpi

prisma & citymarket kannattaa kanssa käydä läpi
Ihan rehellisesti repesin kyllä täysin. Oletko tosissasi? :)

Tosiaan tyylikkäitä takkeja oli tarkoitus hakea ja markettikama (tuskin myöskään Seppälän) ei oikein osu siihen haarukkaan. Hinnalla ei ole väliä kunhan on tyylikäs eikä osu joka kadunkulmassa vastaan.
Muutama vuosi sitten erehdyin ostamaan Blendin/Jack&Jones/mikälienee takin. Siinä vaiheessa alkoi ihan tosissaan vituttamaan kun eräällä spugella oli vastaantullessa sama takki päälle. Kotiin mennessä kävelin UFF laatikon ohi ja nakkasin sinne. Muutenkin samaa takkia näki kaupungilla liikkuessa aivan liikaa.

Tosiaan tyylikkäitä takkeja oli tarkoitus hakea ja markettikama (tuskin myöskään Seppälän) ei oikein osu siihen haarukkaan. Hinnalla ei ole väliä kunhan on tyylikäs eikä osu joka kadunkulmassa vastaan.
Kannattaa aina silloin tällöin vilkaista eurooppalaisten nettikauppojen sivustoja, jotka myyvät tunnettuja brändejä. Muuta keinoa en keksi sille, miten saada mahdollisimman harvinaisen vaatekappaleen. Ellei se toki ole joku sysiruma marketin takki. :D

Esim. Ben Shermanilla ilmestyy kausittain tyylikkäitä ja erilaisia takkeja. Myös aiemmin kuvailemasi kaltaisia farkkurotsin leikkauksella varustettuja.

Niinhän häneltä tosiaan löytyy, mutta ei koskaan kun itse tarvitsisi. Alkaa oikeasti jo ahdistamaan kun ei löydy mistään kivaa. Abercrombien nettisivuilla näyttää ihan kivalle yksi takki, mutta uskaltaako sitten tilata jenkeistä ja maksaa vielä tullit vain huomatakseen ettei se ollutkaan niin kiva. Katsottu läpi kaikki dress-for-less, haburi, asos,ben sherman, esprit etc.

Mä tilaan ainakin tässä kuukauden tai parin sisään Jenkeistä nahkarotsin. S-postilla saanut yllättävän ystävällistä ja hyvää palvelua kaikin puolin, eikä hintakaan päätä huimaa: ~200 donaa + toimitukset ja tullit. PayPalia joutuu tosin käyttämään, mutta so what?

Kannattaa aina silloin tällöin vilkaista eurooppalaisten nettikauppojen sivustoja, jotka myyvät tunnettuja brändejä. Muuta keinoa en keksi sille, miten saada mahdollisimman harvinaisen vaatekappaleen. Ellei se toki ole joku sysiruma marketin takki. :D

Esim. Ben Shermanilla ilmestyy kausittain tyylikkäitä ja erilaisia takkeja. Myös aiemmin kuvailemasi kaltaisia farkkurotsin leikkauksella varustettuja.

Jotenkin vierastan nettikaupan kautta tilaamista, koska mun mitoituksen on melko erikoiset. Tai noh..erikoiset ja erikoiset, mutta yleensä hihat on täysin väärän pituiset verrattuna muuhun takkiin. Takki muuten istuu hyvin mutta hihat on 5 senttiä liian pitkät on yleisin vaiva. Ei. En ole lihava, olen luonnostaa roteva. :D
Totta puhuen äiti kertoi pari viikkoa sitten, että jo pienenä joutui ostamaan mulle vaatteet niin että yläosa oli pari kokoa isompi kuin housut. Ei kuulemma muuten riittänyt rinnanympärys.

Onhan noita nettikauppoja tullut selattua. Esim muutama tuttu tilailee www.yoox.comista. Ihan ok valikoima näyttäisi sielläkin olevan.

Niin ja ei vaatteiden tarvitse harvinaisia olla. En ehkä kuitenkaan suosi vaatteita joista näkee suoraan että on ostettu Seppälästä tai Anttilasta. ;)

lifestyle.jpg

vitamiini: Kiitos. Ei vain aivan iskeny nuo, mutta vaihtoehtoja kuitenkin ovat.

Ja mitään älyttömiä lökäpöksyjä en kuitenkaan ole etsimässä, vaan suht fiksusti istuvia rentoja jotka ei purista... Olen myös miettinyt että jos olisi jotain fiksuja vaihtoehtoja farkkujen tilalle...

Pistetääs mittoja..

lantio n.99cm

Juu siis noilla mitoilla löytää varmasti pienempiäkin. Samin housut ei mitään uraa uurtavia muoti-ihmeitä ole, mutta onpahan kokoja reisille riittävästi . Samoin muissa vaatteissa.:thumbs:

Hei! En nyt tiedä, liittyykö kysymykseni nyt varsianisesti tyyliin, mutta kysyn kumminkin. Eli, onko kellään tiedossa sellaista hieman urheilullisempaa takkia, joka on muuten harmaa, paitsi hihat ovat punaiset? Merkki on siis hukassa. Nähnyt pari kertaa kaupungilla, ja musta se on aika hieno. Kiitos, ja anteeksi mahdollinen tyylittömyyteni. :)

Miten olisi sateettomina päivinä pitää nahkapohjaisia kenkiä ja kunnon ohuita puuvillasukkia? Voisit myös laittaa vauvatalkkia jalkoihisi ennen puhtaiden sukkien vetämistä päälle. Saattaisivat olla yksi ratkaisu - ja taatusti paremman näköiset kuin nuo viimeisen linkkisi hirvitykset (anteeksi suorasanainen kommentti).

Mistäs sais helsingissä leviksen valkoisia farkkuja? Siis täysin valkoisia, ei mitään valkaistuja/osittain valkaistuja. Muistaakseni siinä kaivopihan vieressä oli levi's store, mutta eipä ole enää.
white_1.0.0.0x0.300x240.jpeg

Jalkani hikoilevat kengissä. Etsin tuuletusaukoillla varustettuja kenkiä, jotka eivät näyttäisi tajuttoman karseilta.
Ootko testannu jotain jalkadeoa? Sinänsä mukavampi vaihtis.

..eikä hintakaan päätä huimaa: ~200 donaa + toimitukset ja tullit. PayPalia joutuu tosin käyttämään, mutta so what?

Vai että 200.000, no tulee siinä kyllä jonkin verran rotsille hintaa :D ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom