About yhtä turha. Hiton vuitton. No, ainakin paketti on makee.eee, ostin vähän aikaa sitten LV:n rahaklipin... Turhempi? ;>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
About yhtä turha. Hiton vuitton. No, ainakin paketti on makee.eee, ostin vähän aikaa sitten LV:n rahaklipin... Turhempi? ;>
Joo, ei paljon ole Suomessa tullu törmäiltyä, joten netistä olen tilaillu. Kohtuullisen hyvällä prosentilla saanu koot kohdilleen; oliskohan mulla joku 8 kpl noita rättejä ja yks niistä on sellanen, ettei tuu käytettyä kun on pikkasen liian kireä.MIstä oot Dymond löytänyt Energien kamaa vai ootko tilaillut netistä? NIillä on ihan hemmetin siistejä malleja mut ei viittis netistä tilailla kun muutenkin aina hankala löytää sopivaa kokoa vaatteista. Spirit storessa joskus ollut jotain Energien malleja mut aika vähän sielläkin...
Jos tuli liian iso, niin tarjoa mulle sitä.Joo kiitosta vaan. Eii minua se tiukkuus huolettanut, lähinnä se, että on tarpeeks pitkä ettei perse vilku joka välissä. Doh, tilaan L-koon.
Louis Vuittonin kraka. 125e. Johan oli tarpeettomin ja turhin ostos toviin. No, kaveri sentään soitti ostaneensa kerrostaloyksiöönsä takan niin ei ole nää niin paha mieli :D
Brainburst, Energie tekee aika tiukkaa tavaraa. Ei kannata pläsöjen paljon haaveilla. L:n ottaisin sinuna.
mxm, Energietä saa dress-for-lessistä ja Energien omata nettikaupasta. Kannattaa liittyä jäseneksi, ennen joulua taisi olla free-shipping tjsp. Muuten Energien omiin kauppoihin kannattaa suunnata, joita on muitaakseni ainakin kaksi Ruotsissa. Tallinnan suuresta kauppakeskuksestakin löytyy pieni Energie nurkkaus, mutta valikoima on aika pieni.
Kampin yläkerrassa on joku pikku putiikki (spirit store?), jossa kaupattiin ainakin muutama vuosi sitten Energien farkkuja.
Aattelin teetättää Thaimaan matkalla itselleni merimiestyylisen mustan/sinisen talvitakin. Yleensähän noi taitaa olla tehty villakankaasta. Mietinkin, voisiko takkia jotenkin saada lämpimämmäksi, esim vaihtaa kangas tai jonkinlainen vuori laittaa siihen sisään.. Kuulostaako ihan tyhmältä? Onko ehdotuksia mikä olis joku toodella lämmin kangas/materiaali?
Mites muuten, onko kukaan teettänyt nahkatakkia Suomessa? Kokemuksia? Turun seudulla jos olis joku mesta, niin ei hintakaan olis esteenä. Kertokaa jos tiedätte.
Thanks. Ei nyt juuri nuo malliston rotsit uppoa, vaan mulla olis mielessä sellainen tietynlainen malli, jonka haluaisin teettää.www.karrax.fi
Liekkö mitään sun makuun?
Tuolla ainakin onnistui samaan hintaan lyhyempien hihojen ja helman teko sekä helman eli takin alaosan kavennus. Loistavaa palvelua muutenkin.
Riippuu aika paljolti muusta asusteesta, mitä on päällä. Voi onnistua ja näyttää hyvältä tai sitte voi munata ja näyttää helvetin dorkalta.Olisko hirveä urpo jos pitäis tuollaista takkia julkisesti?
...
Itte tilasin nyt ihan vasta samasta paikasta samantyyliset Hilfigerit, ne semmoset aivan mustat. Vähän hirvitti etukäteen sovittamatta tilata mutta tosi hyvin passaavat jalakaan. Koko vastas täysin edellistenki töppösteni kokoa. Ite en oo ainakaan kauheemmin törmäilly vastaavanlaisiin täälä kotipuolessa, liekkö tuohon vaikuttaa sekin ettei oo kauhiana tullu kenkäkaupoissa pyörittyä.
On muuten pirullinen paikka tuo dress-for-less. Siinä palo taas reilu 300e kun innostu tilaileen vähän hupparia