Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko hirveä urpo jos pitäis tuollaista takkia julkisesti?
Kuten aiemmin sanottiin niin riippuu hyvinpaljon muusta asusteesta ja "asenteesta" toimiiko. Osta pois ja kokeile, hinnalla ei ainakaan ole pilattu tuo Bundeswehrin helletakki. Miinuksena (?) voisi mainita että ko. takki on myös melko suosittu ~12v. airsoft harrastajien piireissä + olenpa muutamalla spurgulla moisen nähnyt (varmaan hintansa takia).

Olisko hirveä urpo jos pitäis tuollaista takkia julkisesti?

Sanoisin että olisi. Takkihan on särmä, mutta tuo flecktarn on aika ruma kun läheltä kattoopi. Noissa myös värisävy vaihtelee aika paljon: yksi takki voi olla ihan kulahtanut vaalea, ja toinen iskemätön tumma. Yksi mahdollisuus olisi tietty koettaa saisiko tuota värjättyä tummemmaksi jollakin tummanvihreällä värillä.

Muuten kyllä hyvää kamaa halvalla. Mulla on yksi tuommoinen maastoasu ihan mettässä konttaamista varten, ja noista housuista tehdyt yhdet shortsit, joita joskus tulee pidettyä kesällä :)

Kertokaas, mistä löytyy kivoja cargopantseja (tai reisitaskuhousuja suomeksi)? H&M:stä katoin, mutta värit oli melko arsesta + hirveesti turhaa nauhaa ja narua niissä :(

Kertokaas, mistä löytyy kivoja cargopantseja (tai reisitaskuhousuja suomeksi)? H&M:stä katoin, mutta värit oli melko arsesta + hirveesti turhaa nauhaa ja narua niissä :(

Beamhillistä Carharttin Columbiat. Rahalle vastinetta. :rock:

Leatherheavenissa on aikas monenlaisia mistä valita.

379_9090_791120.jpg

Tommoset tuli ostettua eri värisenä.. Ei oo ikinä uponnut noin paljon kenkiin rahaa ellei koripallokenkiä lasketa :wtf:

Mulla olisi semonen ongelma että kauluspaidat, sellaset rennot baaripaidat esim. pientä tribaalia tai jotain ylimääräistä taskua, tyyliin jack & jones ja jne.. No enivei en kuitenkaan tarkoita mitää perinteisiä valko-pystyraidallisia mitä pidetään jossain tädin viiskymppisillä.
Nää mitä haen on poikkeuksetta/järjestelmällisesti heti liian tiukkoja hartioista, varmasti tuttu tunne täälläkin jokaiselle. Isomman koon kun ottaa niin on aina heti tossa vyötärön kohdalla semmonen "pussi".

Tietääkö kukaan mitään tiettyä merkkiä mitä kannattaa hakea vähän normaalia harteikkaammalle?

Itse luotan Turnbull & Asserin kauluspaitoihin. Laatua, varmasti yksi parhaista (kenties paras?) valinta, jos hakee kauluspaitaa. Tosin maksaahan nuo enemmän kuin perus Dressmannista ostettu atlant paita. Mikäli on ongelmia istuvuuden kanssa, suosittelen mittatilausta, Helsingin Feressä muuten niistä 20% alennus joten sieltä voisit Esterrssi lähtemään katsomaan. Tässä tapauksessa tosin taitaa mennä tädin viiskymppisille, mutta tyyliä on monia..

Itse luotan Turnbull & Asserin kauluspaitoihin. Laatua, varmasti yksi parhaista (kenties paras?) valinta, jos hakee kauluspaitaa. Tosin maksaahan nuo enemmän kuin perus Dressmannista ostettu atlant paita. Mikäli on ongelmia istuvuuden kanssa, suosittelen mittatilausta, Helsingin Feressä muuten niistä 20% alennus joten sieltä voisit Esterrssi lähtemään katsomaan.
Mitäs T&A:n mittatilaukselle jää hintaa? Etonit ja Stenströmisit on sen 150-160.

Halvemmaksi tulee, jos on yksikin istuva kauluspaita tai tietää jonkun, joka voi ottaa perusmitat, ja sen jälkeen aloittaa kirjeenvaihdon Fabrizion kanssa: www.margutti.com

Jos tarvitset referenssiä, pm minulle.

Parista nettikaupasta tilailin itse tavaraa, mutta nyt pitäisi osa palautella kun ei koot osunu ihan kohdalleen. Postin pakettilaskuri vaan tarjoaa halvimmallekin kilon ulkomaanpaketille jotain 30e postimaksuja, että melkein taitaa kannattaa jo huutonetissä alkaa myymään jos palauttaminen noin kalliiksi käy. Vai olenko nyt missannut tässä hommassa jotain?

Mitenkäs sitten esim. dress-for-lessilläkin kun on palautuslomakkeessa tuo kokojen vaihtomahdollisuus niin tarkoittaako se sitä, että maksan silloinkin postikulut molempiin suuntiin vaiko pelkästään toiseen suuntaan? Koska eihän tuossa koon vaihdossa ole mitään järkeä jos molempiin suuntiin pitää itse maksaa, parempi sitten vaan pistää uusi tilaus oikealla koolla niin saa tavarat varmemmin, kun ei tarvitse odotella economy-paketin perillemenoa paria viikkoa.

onko kellään fruit of the loomin huppareita? onkohan koot isoa vai mimmosta luokkaa. pähkäilen tässä ottaisko XL vai XXL:n. hitto tuo netistä tilaaminen on vaikeeta kokojen suhteen.

e. kiitti aatu tuo autto. eikun tilaamaan.

Mulla on just päällä fruit of the loomin L-kokonen huppari. Se on tämmöselle 185cm 80kg kynikselle aika löysä (hartioissa saumat menee ~5cm yli hartioiden, hihat ~2cm liian pitkät). Eli sanoisin, että koot on aika keskitasoa, ehkä vähän sieltä isommasta päästä.

edit: Eli Suomesta on siis tämä mun huppari. En sitten tiedä, onko ulkomailla erilaiset koot.

Mä taas oon joutunu pari kertaa pettymään Fruitin kokoihin Saksasta tilattaessa. Tilasin M-kokoisen collegen ja siis paita on niin kittana, ettei se yllä mulla ku just ja just napaan ja hartiatkin on tosi pienet ja hihat lyhyet.

Yks t-paita on myös Saksasta Fruitilta ja siinä sama homma!

Eli mun kokemuksen mukaan tosi pientä kokoa, jos tilaa ulkomailta.
Suomesta mulla on tosin yks Fruitin huppari kokoa L ja se on kyllä tosi iso ja lököttävä.

Pistäkääs hyviä nettikauppoja joista löytyy farkkuja... Jotain samantyylisiä kuin gazoz mallit ovat... Eikä mitään pillipöksyjä, ei sovi suuret reidet ja perse sellasiin :dance:

Hakusessa olisi tyylikäs kevättakki. Tyyli voisi olla ehkä tuollaista armeijatyyppistä, väriltään musta tai jokin muu tummempi väri. Hieman sellaista kulunutta pintaa. Esim abercrombiella on sellaisia, mutta niitä ei myydä Suomessa. Pituus about puoleen väliin reittä tai lyhyempi, kuitenkin yli vyörajan. Hieman sellaista paksumpaa kangasta. Ehkä joku ymmärtää mitä haen takaa.

Hinnaltaan alle 200 euroa.

Pistäkääs hyviä nettikauppoja joista löytyy farkkuja... Jotain samantyylisiä kuin gazoz mallit ovat... Eikä mitään pillipöksyjä, ei sovi suuret reidet ja perse sellasiin :dance:

Mitäs vikaa gazozeissa on :) koitahan googlettaa kauppoja, joissa myydään gaspia. Löytyy reitevälle sopivaa mallia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom