Biancon stifloista sen verran, että omasta mielestä hinta+ulkonäkö+laatu=kohdillaan. Tarkoitan nyt vain nahkakenkiä enkä keinonahkaisia. Yleensä nuo nahkaiset maksavat sen n. 100€. Harvassahan niissä on nahkapohjat (itselläni taitaa olla vain yhdet tai kahdet), mutta itselläni ei ole yhdetkään Biancon kengät hajonneet käytössä ja niitä taitaa olla lähemmäs 10 paria. Yksiin pitäisi pohjat uusia, mutta ne on juuri ne nahkapohjaiset. Kengät on kuitenkin itselle täysin kulutustavaraa ja mieluummin ostan samaan rahaan isomman valikoiman, kuin parit todella "laadukkaat" ja kalliit. Kengät kuitenkin "vanhenee" suht nopeasti, joten isompi valikoima on edukkaampaa ylläpitää. Säännöllisesti huollettuna pysyvät myös ihan hyvän näköisinä. Tämän osuuden moni unohtaa kuten myös sen, että on suorastaan järjen vastaista vetää ne vedelle herkimmät nahkakengät tuonne lumihankeen tai kaatosateeseen jalkaan. Nahkakengät vaatii aina hoitoa ja Suomen talvessa ei kannata nahkaisia kävelykenkiä juuri jalkaan laittaa, jos joutuu ulkona kävelemään yhtään pidempään. Eli käytännössä ei koskaan :D
Kauden mallistosta löytyy yleensä (vain) yhdet sellaiset jotka miellyttää silmää. Joten yhdyn kyllä siihen että Suomessa (kohtuuhintaisten) miesten "kulutus"kenkien valikoima on melko huono. Usein jos jotain miellyttävää löytää, niin koko on loppu.
Itse olen useammat Biancon kengät kuluttanut. Biancon kengät on hyvän näkösiä hintaansa nähden, mutta laatu on aivan surkeaa. Pohjiin kannattaa ehdottomasti kiinnittää huomiota. Yhdissä kengissä oli muutaman millin paksuset pohjat. Onneksi olin ostanut paksun pohjallisen kenkään, sillä muuten baarissa pohjan läpi tullut lasin pala olisi uponnut jalkapohjaan.
Sen lisäksi että Suomessa on naurettavat kenkä valikoimat, on hinnatkin törkeän korkeat jos vertaa vaikka Keski-Eurooppaan.