Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä ainakin Turun Stockmannissa ja Aleksissa pyörii samat paitamallit eri väreillä. Onneks pystyy mm. saksalaisista verkkokaupoista tilaamaan vähän erilaistakin. Espiritillä, Ben Shermanilla ja Mexxillä on meikän makuun kaikenlaista. Stockalla voi sovittaa ja netistä tilata - helppoa kuin heinän teko.

Meikä tilas jokin aika sitten tämmösen Ben Shermanin villakangastakin ja tykästyin niin saatanasti, varsinkin kun pitää lämpösenä. Napit ja kaulukset osui heti silmään, joten oli pakko tilata.

Mites noi kaulukset kun ne nostaa pystyyn? Pysyykö pystyssä vai lerpsahtaako kuin 50v miehen elin? Ja miltä myös näyttävät pystyssä? Miten paksua materiaalia tuo takki on?

Edit. jaahas eipä näytä ko. takkia olevan enää edes myynnissä.. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
H&M:llä oli 50 eurolla takkeja, mutta se laatu on niin paskaa ettei tommosia viitsi.

Tigerillä ja J Lindebergillä on kivoja trenssejä, mutta oon vähän turhan masukas moisiin nyt.

Mites noi kaulukset kun ne nostaa pystyyn? Pysyykö pystyssä vai lerpsahtaako kuin 50v miehen elin? Ja miltä myös näyttävät pystyssä? Miten paksua materiaalia tuo takki on?

Edit. jaahas eipä näytä ko. takkia olevan enää edes myynnissä.. :(
Mä pidän takkia yleensä auki, koska liikkuminen on silloin astetta rennompaa. Kaulukset pysyy silloin kyllä pystyssä, kun hiukan taittelee niitä. Mulla on yleensä silleen, että alemmat leikkaukset sojottavat pystyssä ja ylemmät ovat kuten kuvassa näkyy.

Ja ei ole mitenkään erityisen paksu takki, eli mihinkään sota-aikaiseen mantteliin ei todellakaan voi verrata. Pakko pitää neuletta alla, mikäli meinaa tarketa kovemmilla pakkasilla.

Ja juu, ne on loppu nyt. :D

Kukaan bongannu tämän kaltaista takkia, villakangas/neuletakki vetskarilla? Mikä tahansa väri paitti musta. Ostaisin heti kuvan takin, jos se maksaisi yhtään vähempi kuin 500 taalaa :D

prodImage.ms

Jos jotain kiinnostaa niin tällainen tyylikäs cashmirista punottu Burberry olisi vielä varastossa, ei pysty käyttämään kun on tehty kääpiöille (48 taitaa olla).

Fak! Pitääkö tollasia joku heteromies oikeasti? Mä oon nähnyt noita vaan mallinukeilla ja homoilla? Miten, pystyykö tuossa hameessa laittamaan nopeasti paria sarjaa etukyykkyä jos kohdalle sattuu?

Stress-for-lessissä o muuten joulutarjous 31. päivä asti, ilmainen postitus Suomeen ja kun osallistuu kilpailuun ni saa vielä -10% yhdestä tilauksesta.

Hillfigeriltä tilasin netistä muutama päivä sitten, kun oli kiitospäivän tarjoukset parhaimmillaan.
Onkos tästä kokemuksia: http://www.henrilloydonline.com/web/gift_specials.php

Itsellä löytyy muutemia Lloydin vaatteita(pari purjehdustakkia ja muutemia vapaa-ajan vaatteita). Itsellä kaikki vaatteet kestäneet kovaakin kulutusta. HL kuitenkin yksi purjehdusmaailman tunnetuimpia merkkejä joten hinnassa on hieman merkkilisää.

http://casualclothing.dk/shop/frontpage.html Tuolta saa jotain HL:n vaatteita.

Hillfigeriltä tilasin netistä muutama päivä sitten, kun oli kiitospäivän tarjoukset parhaimmillaan.

Hain tänään paidat tullista :dance:
Kokojen kanssa oli hiukan arpomista, mutta otin yhden koon pienemmän mitä täällä kaupoissa ja sopivia olivat. Reilu 20 euroa tuli tullimaksuja päälle, mutta paaaaljon halvemmalla sai paidat tilaamalla suoraan jenkeistä! :)

http://www.dress-for-less.com/tmpl/...=2;cat=2;et_cid=173;id=1cCW-k7zl5InepAgSaDEZd
Onkos kukaan nähny tontapasta missään suomalaisessa putiikissa ?
Mikset tuolta tilaa? Postimaksu 9e ja ainakin hetki sit oli vielä ilmanen näin joulun aikaan. Tosin kokoja on vaan jäljellä XL, jos et niin iso sit oo. Mutta kannattaa tsekata koot päivittäin, ne kun voi muuttua. Hyvä mesta ainakin tuo on, viime tilaus tuli viikko sit himaan ja kaikki sitä mitä halus.

Kukaan bongannu tämän kaltaista takkia, villakangas/neuletakki vetskarilla? Mikä tahansa väri paitti musta. Ostaisin heti kuvan takin, jos se maksaisi yhtään vähempi kuin 500 taalaa :D

prodImage.ms

Riveristä hain omani, joka identtinen kuvan takin kanssa, mutta on MUSTA...
Kannattaa silti käydä katsomassa jos siellä on muitakin värejä tarjolla. Ja vaikka hinta oli vain 90€, niin on silti laadukas takki.

Tuli äsken tilattua Kahdet kengät

Ducati L-twinit
pisa2432.jpg

Ja The Alsten II, Näihin rakastuin, kun sattuu olemaan lempiväriä.
pisa3704.jpg

Sitten Yhden Puman Track-jacketin. Kaikki noin 120e, sai niin halvalla, että pakko oli tilata!

Itse tilasin tällaiset Pumat tiistaina; 35€ ja tänään tuli kotiin.

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Mistä saa tilattua Pumat, joissa kasvaa karvaa? :D

Ei, ihan hienot nuo on. Mä en vaan itse suosi valkoista, koska uutena ovat hienot mutta mun tuurilla ja käytöllä ne on harmaakeltaiset kuukaudessa. Ja jotenkin se musta tai ylipäänsä tumma vetää vaan enemmän puoleensa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom