Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Voi pojat minkä teitte, kun muistutitte tuosta Puman nettikaupasta. Ihania tennareita siellä taas! Olin jo asettanut itseni tennarin_osto_kieltoon tältä vuodelta. Jos ostaa pitkävartiset tai muut, niin eihän niitä lasketa tennareiksi? Vai laskisko vaan kiltisti kuinka monta päivää on tätä vuotta enää jäljellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä saa tilattua Pumat, joissa kasvaa karvaa? :D

Ei, ihan hienot nuo on. Mä en vaan itse suosi valkoista, koska uutena ovat hienot mutta mun tuurilla ja käytöllä ne on harmaakeltaiset kuukaudessa. Ja jotenkin se musta tai ylipäänsä tumma vetää vaan enemmän puoleensa.

Saa noita mustinakin, mutta itse diggaan valkoisista enemmän. :D Tosin nuo kyllä tosiaan menee nopesti likaisiksi. Varsinkin jos ei jaksa huoltaa ja puhdistaa. Valkoisella kenkäplankilla saa kyllä ehostettua nahan ja harjalla sekä sopivalla puhdistusaineella tuon pohjan sivustan. En olisi muuten ostanut, mutta kun olivat prkl alessa. Samalla sai yhden joululahjankin sopivasti tilattua.

golddl6.jpg

Itse kans tennarifanina hommasin tollaset Reebokit. Näyttää ehkä hieman yliampuvilta tuossa kuvassa.. Mutta ite tykkään. Samaa mallia löytyy itseltä ennestään jo kokonaan mustat, hyvät kengät.

NIKEiD

Ihan loistava paikka toteuttaa omaa luovuttaan. Muutama pari varmaan lähtee tilaukseen heti kun vaan on rahaa.

Eikös tuolla Puman nettikaupassa koot vastaa ihan kaupassa myytävien kokoja?

Nyt aapuuva, mistä löytäisin sellaisen vihreä(lähes myrkynvihreä) ja ruskea raitaisen paidan, jonkinlainen neule tai vastaava siis olisi hyvä. Vastaavan näin vuosi sitten Sokoksella mutta eihän sellaista enään näin vuoden jälkeen ollut siellä enään. Jotenkin se väriyhdistelmä sopi mun silmään ja nyt olisi pakko saada.

golddl6.jpg

Itse kans tennarifanina hommasin tollaset Reebokit. Näyttää ehkä hieman yliampuvilta tuossa kuvassa.. Mutta ite tykkään. Samaa mallia löytyy itseltä ennestään jo kokonaan mustat, hyvät kengät.

NIKEiD

Ihan loistava paikka toteuttaa omaa luovuttaan. Muutama pari varmaan lähtee tilaukseen heti kun vaan on rahaa.
Noihan sopii Onnelan tapetteihin!

Eikös tuolla Puman nettikaupassa koot vastaa ihan kaupassa myytävien kokoja?

Vastaa kyllä.

Sain juuri synttärilahjaksi Rudolf Dasslerin retrohenkisen neuleen. Aivan mahtava lahja. Ehenan pehmeää kun seassa hieman angoraa ja kashmiria. :dance:

Eilen tuli tollaset samanlaiset karva-pumat ku edellisellä sivulla, mutta mustat... Oli kyllä ainakin noitten kenkien koot alakantissa, ku yleensä menee 42 heittämällä jalkaan, ja nyt ku tilasin 42,5 nii oli aika tiukat :(

Eilen tuli tollaset samanlaiset karva-pumat ku edellisellä sivulla, mutta mustat... Oli kyllä ainakin noitten kenkien koot alakantissa, ku yleensä menee 42 heittämällä jalkaan, ja nyt ku tilasin 42,5 nii oli aika tiukat :(

Piti oikein tarkistaa ja ittellä eurokoko noissa 45, ja normisti 44:n kengät. Ja kyllähän tuo kyseinen malli tuntuu silti hieman ahtaammalta (nyt kun niitä on hetken pitänyt)kuin mitä muut Puman koriskengät mitä omistan. Kyllähän ne saa vaihdettua jos ovat liian pienet, tai käytössä ne kyllä venähtää ajan kanssa jos omaa hieman masokistia.

Lenkkarit jalassa on juostu lapsuudesta lähtien ja pikkuhiljaa on valjennut, että eiväthän ne lenkkarit kovin tyylikäs ratkaisu ole varsinaisen käyttötarkoituksensa ulkopuolella.

Siispä olisi aika ostaa uudet kengät arkikäyttöön. Olisiko tämän tyyliset nahkakengät tyylikkäät 17-vuotiaan jalassa? Kysynpähän vain muiden mielipidettä, kun en itse pidä yhtään noista tennareista ym. "nuorisokengistä".

Olisiko tämän tyyliset nahkakengät tyylikkäät 17-vuotiaan jalassa?
Kyllä vain. Mikäli satut olemaan jehovantodistaja.

Ehkä kannattaisi kierrellä kenkäkauppoja ja kysellä sieltä vinkkejä. Tai koita vähintään seuloa nettiä vähän paremmin. On noita aikuisempaan makuun olevia kenkiä saletisti tyylikkäämpiä kuin nuo seksintappajat. Riippuu myös siitä tietty, miten muuten noin yleensä pukeudut.

Lenkkarit jalassa on juostu lapsuudestalähtien ja pikkuhiljaa on valjennut, että eiväthän ne lenkkarit kovin tyylikäs ratkaisu ole varsinaisen käyttötarkoituksensa ulkopuolella.

Siispä olisi aika ostaa uudet kengät arkikäyttöön. Olisiko tämän tyyliset nahkakengät tyylikkäät 17-vuotiaan jalassa? Kysynpähän vain muiden mielipidettä, kun en itse pidä yhtään noista tennareista ym. "nuorisokengistä".

Juu, noilla on piparia tarjolla joka lauantai. Ja ehkä sunnuntai. Noi sopii just sellaiselle joka kuuluu siihen jenkkiläiseen "vankkuri lahkoon". Joo, siis jos työ kengiksi niin ehkä...

KYLLÄ. noilla irtoo.

oli jo vitsinäkin oikeesti huono :D

Haha, enpä ois uskonu että ihan noin tyylitajuton olen. Noh, nytpä on sekin tullut todettua. :D Pitää siis jatkaa etsintää ja miettimistä.

P.S. Oikeitakin ehdotuksia saa antaa jos tietää. En varmasti edellisen perusteella ole mikään tyylikkyyden riemuvoitto muutenkaan, mutta jalasta löytyy useimmin tummansiniset farkut ja yläosaa vallitsee tummat värit, vaikka joskus esim. jotain punaisia vaatteita käytänkin.

En kyllä väittänytkään että ei muut käy kuin Sievit. :D Nahkaiset, nauhalliset ja pääväriltään mustat kuitenkin olisi hakusessa, jos sellaisia on tyylikkäitä tehty.

En kyllä väittänytkään että ei muut käy kuin Sievit. :D Nahkaiset, nauhalliset ja pääväriltään mustat kuitenkin olisi hakusessa, jos sellaisia on tyylikkäitä tehty.
Kyllä jonkinsortin nahkakengät näyttää ihan siistiltä, riippuen tietysti muusta vaatetuksesta vaikka ikää ei oliskaan enempää kuin 17 imo. Vaikka vähän palautetta sulle noista sievin kengistä annettiinkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom