Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin pakkiksen bisnesporukalta kysyä, että mistä saa hieman fitattuja ja pitkä kauluspaitoja? En ole mikään lihaskimppu ja jopa masu on, mutta tavallinen koon 43 paita on kaulasta ok krakalla, mutta malli on kuin teltta ja niin lyhyt että saa jatkuvasti laitella takaisin housuihin! Bossin slim fit on yksi, mutta kovin pitkä sekään ei ole. Ainut kriteeri on paksu 100% puuvillakangas, oon saanut ihan tarpeekseni niistä paperinohkaisista muovisista HM/Zaroista.

Fereltä saisi mittatilauksena Turnbull&Asserin paitoja päälle 300e kappalehintaan. Eli vuodessa saisi ehkä viikon paidat ostettua sieltä :D Onko Schoffa ihan läppä kun tulevat Virosta? Alkaa ideat loppua. Oscar Jacobsenin paidat pitää vielä katsastaa, mutta ainakin viimeksi olivat perin tylsiä ja faconnablen malli taas ei istunut lainkaan.

Bossin paidoista itse tykkään. Hyvä materiaali ja helppo silittää. Sandilla on nykyään aika paljon slimmejä paitoja, itselle ne ei kuitenkaan istu yhtään, näyttää jotenkin dorkalta mutta kannattaa kokeilla. Myös Calvin Kleinilla ja Raplh Laurenilla on slimmejä malleja. Stokkalla ja Aleksin Modassa kannattaa käydä tsekkaamassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs muuten on viimeisin trendi miesten puvuissa? Edellisen kerran kun pukua ostin n. 1,5v sitten niin muodissa oli tuplahalkio takana, kaksi nappia ja aika matala leikkaus edessä. Vieläkö sama trendi säilynyt?

Mikäs muuten on viimeisin trendi miesten puvuissa? Edellisen kerran kun pukua ostin n. 1,5v sitten niin muodissa oli tuplahalkio takana, kaksi nappia ja aika matala leikkaus edessä. Vieläkö sama trendi säilynyt?

Sama on edelleen ja tulee varmaan aina olemaan hyvä valinta. Tosin itse suosin pitkää takkia.

Edellisen kuvan pikee näyttää hieman Lyle&Scottin mauttomalta mallilta.

Sama on edelleen ja tulee varmaan aina olemaan hyvä valinta. Tosin itse suosin pitkää takkia.

Edellisen kuvan pikee näyttää hieman Lyle&Scottin mauttomalta mallilta.

Edit: Tohon paitajuttuun, Stockmann 1962 Fitted-paidat oli jees, hyvää paksua materiaalia ja melko pitkiä malleja. Taisi olla 39.90e kipale. Esim. Bosweelin kamat eivät istuneet ja en tiennyt mikä näistä ETONin malleista oli se josta puhuttiin.

On ihan tullut riittävästi tässä kuussa rahaa tuhlattua vaatteisiin. On tullut tilattua mm. Dolce & Gabbanan housut, Katoyn kashmir-neule, Luciano Barberan paita ja muuta mukavaa. Sitten tuli tässä pari päivää sitten tilattua mm. Shiroi Nekon paitoja. Oli sen verran kivan näkösiä paitoja, että piti niitäkin tilata.

On muuten vaikea löytää talvikenkiä jotka olisivat 1) suht lämpimät ja 2) näyttäisivät fiksuilta. Kellään hyviä kenkälinkkejä?

On muuten vaikea löytää talvikenkiä jotka olisivat 1) suht lämpimät ja 2) näyttäisivät fiksuilta. Kellään hyviä kenkälinkkejä?
Riippuu vähän siitä, minkälaista kenkää on hakemassa. Ei nyt mikään persoonallinen ehdotus mut mulla on Northbrookin keltanahkaiset kengät ja lämpöset on. Kuvaa en löydä mistään, mutta noita on kaupat pullollaan.

Mistäs jengi löytää tyylikkäitä kenkiä stadista? Itse oon bongannut Aleksin Rizzosta siistejä monoja ja Stockaltakin löytää joskus jotain mutta onkos joku löytänyt muita mestoja? Ja haussa nyt siis kävelykengät, ei tennarit.
Suomen kenkävalikoimat on kyllä aivan hemmetin surkeat verrattuna muuhun eurooppaan. Vituttaa kun on ihan vain muutamia malleja/merkki kaupassa ja useimmiten juuri ne siisteimmät mallit uupuvat.

Mistäs jengi löytää tyylikkäitä kenkiä stadista? Itse oon bongannut Aleksin Rizzosta siistejä monoja ja Stockaltakin löytää joskus jotain mutta onkos joku löytänyt muita mestoja? Ja haussa nyt siis kävelykengät, ei tennarit.
Suomen kenkävalikoimat on kyllä aivan hemmetin surkeat verrattuna muuhun eurooppaan. Vituttaa kun on ihan vain muutamia malleja/merkki kaupassa ja useimmiten juuri ne siisteimmät mallit uupuvat.
Hyvä kysymys. Suomessa on ehkä paskimmat kenkäkaupat ever. Kerron pari:
Aleksin Rizzo, uudenmaankadun WOA (www.woa.fi), fredalla Minus ja freda22. Halpiksempia Biancosta.

Hyvä, kiitti vinkistä, pitääpä käväistä WOAssa ja fredan putiikeissa. Noiden ohi on tullut joskus käveltyäkin mut unohtui ihan täysin.
Bianco on kyllä aika tusinatavaraa. Muutaman kerran Biancossa pyörähtänyt ja tyhjin käsin aina pois, se laatu on aika surkeaa ja pohjat on tyyliin purkalla kiinni.

www.cloggs.com

Tuolta muuten suosittelen tilaamaan. Mukavasti valikoimaa ja toimitus pelaa hyvin (on testattu). Itse ostin juuri NR:n prätkäsaappaat, kesti parisen viikkoa tulla standardikuljetuksella.

Maksuvaiheen osoitekysely saattaa olla hieman hämäävä, ja ä-ja ö-kirjaimia ei mm. kadun nimissä hyväksytä (pitää siis käyttää a:ta ja o:ta). Päivänselvyyksiä, mutta sanonpahan nyt, jotta osaa valmistautua.

Hyvä, kiitti vinkistä, pitääpä käväistä WOAssa ja fredan putiikeissa. Noiden ohi on tullut joskus käveltyäkin mut unohtui ihan täysin.
Bianco on kyllä aika tusinatavaraa. Muutaman kerran Biancossa pyörähtänyt ja tyhjin käsin aina pois, se laatu on aika surkeaa ja pohjat on tyyliin purkalla kiinni.
Näinhän se on. Aki Choklatilla on makeita (suomalainen jätkä, manolo blahnikin kätyreitä) mutta maksavat 250-300. Niitä on tuolla WOAssa. Freda22 on halvempi (n.100) ja Minus myy sitten jo kaikenlaista.

Biancon stifloista sen verran, että omasta mielestä hinta+ulkonäkö+laatu=kohdillaan. Tarkoitan nyt vain nahkakenkiä enkä keinonahkaisia. Yleensä nuo nahkaiset maksavat sen n. 100€. Harvassahan niissä on nahkapohjat (itselläni taitaa olla vain yhdet tai kahdet), mutta itselläni ei ole yhdetkään Biancon kengät hajonneet käytössä ja niitä taitaa olla lähemmäs 10 paria. Yksiin pitäisi pohjat uusia, mutta ne on juuri ne nahkapohjaiset. Kengät on kuitenkin itselle täysin kulutustavaraa ja mieluummin ostan samaan rahaan isomman valikoiman, kuin parit todella "laadukkaat" ja kalliit. Kengät kuitenkin "vanhenee" suht nopeasti, joten isompi valikoima on edukkaampaa ylläpitää. Säännöllisesti huollettuna pysyvät myös ihan hyvän näköisinä. Tämän osuuden moni unohtaa kuten myös sen, että on suorastaan järjen vastaista vetää ne vedelle herkimmät nahkakengät tuonne lumihankeen tai kaatosateeseen jalkaan. Nahkakengät vaatii aina hoitoa ja Suomen talvessa ei kannata nahkaisia kävelykenkiä juuri jalkaan laittaa, jos joutuu ulkona kävelemään yhtään pidempään. Eli käytännössä ei koskaan :D

Kauden mallistosta löytyy yleensä (vain) yhdet sellaiset jotka miellyttää silmää. Joten yhdyn kyllä siihen että Suomessa (kohtuuhintaisten) miesten "kulutus"kenkien valikoima on melko huono. Usein jos jotain miellyttävää löytää, niin koko on loppu.

Äsken tuli haettua Rizzosta Lloydin makeet talvinilkkurit. Vihdoin löytyi sellaiset talvikengät, jotka ei ole mitkään monot ja joita voi pitää myös puvun kanssa, jeee!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom