Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mä oon kattonu niin kaareva lippa sillä on ollu joka lippikses. Ei mulle aukee toi fanikaupan urli, mutta jatkampas etsimistä. Asun tosiaan 17000 asukkaan "kaupungis" n. 800km päästä kehä kolmosesta, että täältä ei löydy oikee :D
Pistän nyt kyssärin tännekkin eli millä vaatemerkillä on logona musta pääskysen siluetti?
http://www.footlocker.com/catalog/p...--43522211/cm--GLOBAL SEARCH: KEYWORD SEARCH/Mistä löytyis sellanen tummansininen NY-lippis? En tarkoita mitään nykyajan räppilippiksii vaan sellasta mitä esim. Turtle käyttää! :dance2:
http://www.stayheavyrecords.com/pics/before_the_dawn/btd2_v1.jpg
Mistähän saisi tuon tyylisiä kaulakoruja kuin tolla keskimmäisellä?
Anyone?
http://www.stayheavyrecords.com/pics/before_the_dawn/btd2_v1.jpg
Mistähän saisi tuon tyylisiä kaulakoruja kuin tolla keskimmäisellä?
Voisin pakkiksen bisnesporukalta kysyä, että mistä saa hieman fitattuja ja pitkä kauluspaitoja? En ole mikään lihaskimppu ja jopa masu on, mutta tavallinen koon 43 paita on kaulasta ok krakalla, mutta malli on kuin teltta ja niin lyhyt että saa jatkuvasti laitella takaisin housuihin! Bossin slim fit on yksi, mutta kovin pitkä sekään ei ole. Ainut kriteeri on paksu 100% puuvillakangas, oon saanut ihan tarpeekseni niistä paperinohkaisista muovisista HM/Zaroista.
Kiitos, oli mulle uusi. Kokeilen ensi reissulla!Eton. Näitä myy Stockkat ynnä muut isommat liikkeet. Hyvälaatuisia, helppoja silittää ja löytyy 3:lla eri istuvuudella. Ison on telttamainen, mutta pari muuta istuu huomattavasti paremmin. Hinnat pyörii siellä satasen nurkilla....
Voisin pakkiksen bisnesporukalta kysyä, että mistä saa hieman fitattuja ja pitkä kauluspaitoja? En ole mikään lihaskimppu ja jopa masu on, mutta tavallinen koon 43 paita on kaulasta ok krakalla, mutta malli on kuin teltta ja niin lyhyt että saa jatkuvasti laitella takaisin housuihin! Bossin slim fit on yksi, mutta kovin pitkä sekään ei ole. Ainut kriteeri on paksu 100% puuvillakangas, oon saanut ihan tarpeekseni niistä paperinohkaisista muovisista HM/Zaroista.
Fereltä saisi mittatilauksena Turnbull&Asserin paitoja päälle 300e kappalehintaan. Eli vuodessa saisi ehkä viikon paidat ostettua sieltä :D Onko Schoffa ihan läppä kun tulevat Virosta? Alkaa ideat loppua. Oscar Jacobsenin paidat pitää vielä katsastaa, mutta ainakin viimeksi olivat perin tylsiä ja faconnablen malli taas ei istunut lainkaan.
No eikö kaikki tollaset muotivaateliikkeet. JC:t ym. Vaikka johonki kauppakeskukseen menee niin jos ne fitted-malliset päälle menee niin löytyyhän sellasia varmaan joka toisesta vaateliikkeestä. Ei pahemmin kokemusta noista, mut HM:llä varmaan aika halpoja ainaki.Viimeksi tuli ostettua tiistaina Jack Jonesin harmaa huppari ja musta trikoopaita printillä. Ja varaukseen sovitusta varten vielä parit farkut. Miksiköhän liikkeet ei osta noita 29/30 tai 30/30 farkkuja tarpeeks? :( Aina joutuu ettimään kissojen ja koirien kanssa tarpeeks pieniä kokoja.
Ja sitten kysymyskin vielä: keksittekö nimetä mitään OK näköistä fitted/regular tyylisiä farkkuja tekevää merkkiä, jonka hinnat pyörii siinä 50-60e? JackJones on OK, mutta suurin osa senkin housuista menee sinne 79-89e tietämille :curs: Ei ole allekirjoittaneen tuloilla varaa maksaa tuollaisia summia farkuista kun neon kuitenki käyttötavaraa.