Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä nyt kuka tahansa, jolla on silmät päässä, erottaa suominatsityylin ja skinhead-tyylin toisistaan.
Suomessa on onneksi helppo kertoa skinheadin ja boneheadin (tarkemmin ottaen pilottipellen) eron. Onhan niissä yleismaailmallisesti muutenkin omat yksityiskohtaiset eronsa, muttei niitä aina tiedosteta.

conaa, kyllä se Ari Kokkosen sivustolla oleva rotsi on hieno. Itsekin pitäisin.

Aurinkolasit alkaa olla kohta must-hankinta, kun alkaa tuo autokoulukin, pitäähän ne tien päälle kunnon lasit saada. Parit Ray-banit onki tässä kiikarissa ja toiset menee varmaan hankintaan:

Tollaset aika perus malliset RB4095
110012

Tai sitte New Wayfarerit:
raybanWayfarer4-785191.jpg

Wayfaret ehdottomasti!

Itsellä myös matkalla kotio Ray Ban Wayfaret. Pakkohan oli uudet tilata kun kaveri istu meikän Ray Ban Aviatorit paskaks, reilua.

2014-black482.jpg

Ekat on imho vähän teinit, omieluummin wayfarerit. Ootko sitä klassikkoa miettinyt ihan tavan mustana...tai valkoisena?
En ainakaan ihan alkuperäsiä wayfarereita taida ostaa kun kaverilla samanlaiset. Kuulostaa tietysti tyhmältä, mutta pukeudutaan muutenkin niin samantyylisesti että ei vaan passaa :D Valkosia ei missään nimessä, ne nyt ainaki olis imo aika teinin näköset. Eli kyllä ihan mustana oon aikonu ostaa, oli malli mikä hyvänsä.

No kyllä nyt kuka tahansa, jolla on silmät päässä, erottaa suominatsityylin ja skinhead-tyylin toisistaan.
Hyvä että ainakin jotkut erottaa nämä ryhmät toisistaan. Sitä taas sitten ei tiedä muitten suhtautumisia. Todellakaan en halua leimautua boneheadiksi tai edes perinteiseksi skinheadiksi (en juo) vaan tykkään niin pirusti tosta vaatetyylistä ja ohan jalkapallo kivaa ja tollanen maskuliinisuus on aina vaan plussaa nykyisessä metroseksuaalimaailmassa.

Tällänen pukeutuminen siis on kyseessä:
debenham_skin.jpg

Suedehead-tyyli on kanssa melko tyylikäs:
2060214130_f6ca598616.jpg

Hyvä että ainakin jotkut erottaa nämä ryhmät toisistaan. Sitä taas sitten ei tiedä muitten suhtautumisia. Todellakaan en halua leimautua boneheadiksi tai edes perinteiseksi skinheadiksi (en juo) vaan tykkään niin pirusti tosta vaatetyylistä ja ohan jalkapallo kivaa ja tollanen maskuliinisuus on aina vaan plussaa nykyisessä metroseksuaalimaailmassa.
Mun tuntemat skinit (ei siis erityisen poliittisesti suuntautuneet) ottaa ton tyylinsä aika vakavasti. Niitä vituttaa suunnattomasti esim. skinityyliin pukeutuvat homot. Ei välttämättä (pelkästään) siksi, että ne on homoja, vaan siksi ettei ne ota koko pakettia kaikkine asiaan kuuluvine kulttuurisine ilmiöineen (juuri esim. futis, alan musiikki ym.), vaan vain ulkoiset puitteet, jotka ovat siis homopiireissä yksi fetissi samalla lailla koin jotkut nahkavaljaat ja koppalakki.

Ehkä vähän keskenkasvuista suhtautumista tuollainen, mutta tuli vaan mieleen. Mä luulen, että tää pätee kyllä aikalailla kaikkiin skinheadeihin poliittisiin näkemyksiin katsomatta.

Tosta skinhead-tyylistä vielä. Pilottia en lähtis ostamaan, ostasin mieluummin vaikka jonkun Lonsdale-rotsin tai vastaavan tyyliin:

LON0001027.jpg

Noi on vielä ihan hienoja, pilotin maine on tärvätty kiljuamisnatsien toimesta ajat sitten.

Briteissä oli joskus muinoin joku Steve Harrington -niminen epeli (oikea henkilö tai joku tv-sarjan hahmo, en muista), joka käytti tuollaista takkia. Siitä nimi. Nykyäänhän noita valmistaa vaikka mitkä firmat.

Mistä löytyis sellanen tummansininen NY-lippis? En tarkoita mitään nykyajan räppilippiksii vaan sellasta mitä esim. Turtle käyttää! :dance2:

Mistä löytyis sellanen tummansininen NY-lippis? En tarkoita mitään nykyajan räppilippiksii vaan sellasta mitä esim. Turtle käyttää! :dance2:

Onko kyse Entouragen Turtle:sta? Eikös se käytä ihan New Eran "räppilippiksiä"? Yankeesin virallinen fanikauppa auttaa ja toimittaa myös suomeen. Eikö noita tosin saa suomesta ihan jostain isommista urheiluliikkeistä?

Mitä mä oon kattonu niin kaareva lippa sillä on ollu joka lippikses. Ei mulle aukee toi fanikaupan urli, mutta jatkampas etsimistä. Asun tosiaan 17000 asukkaan "kaupungis" n. 800km päästä kehä kolmosesta, että täältä ei löydy oikee :D

129 eskon Vagabondit tarttui tänään messiin salitreenin jälkeen. Huomenna niille tulee ekan kerran käyttöä illanvietossa.

Kauhee morkkis tällä hetkellä - Niin kuin aina kalliinpuoleisten ostosten jälkeen. Mutta on ne hienot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom