Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Tavalliseen pukuun ala missaan - siis lahestulkoon missaan - tapauksessa hanki liivia, joka ei ole takin ja housujen kanssa samaa kangasta. Tassa patee saanto "mita yksinkertaisempi, sen parempi".

Muuten pukua Helsingista ostaessa on ainoastaan yksi osoite, joka tarvitsee muistaa: Nicolas Fredalla.

Melekoosen kallis liikes jos saa sanoa. Onhan se hyvä, mutta kuten aikaisemminkin totesin pradan ja turo tailorin eroa ei tavis huomaa tai edes ymmärrä.

Edit: vertasin pradaa ja bossia, pistin vähän vielä huonommaksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se tyyris joo, mutta niilla on kunnon puvut, jotka todella ommellaan, eika liimailla, kuten Boss ja suuri osa Armaneista myos. Se tuntee, kun kokeilee. Ja sen nakee, jos nyt yhtaan mitaan puvuista tietaa.

Anteeksi, etta olen hieman ehdoton naissa asioissa, mutta kun olen 20 vuotta kayttanyt pukuja vahintaan saannollisesti ja viimeiset 13 vuotta paivittain, alkaa sita vaatia jonkinlaista mukavuutta ja istuvuutta tyovaatteiltaankin.

Onhan se tyyris joo, mutta niilla on kunnon puvut, jotka todella ommellaan, eika liimailla, kuten Boss ja suuri osa Armaneista myos. Se tuntee, kun kokeilee. Ja sen nakee, jos nyt yhtaan mitaan puvuista tietaa.

Anteeksi, etta olen hieman ehdoton naissa asioissa, mutta kun olen 20 vuotta kayttanyt pukuja vahintaan saannollisesti ja viimeiset 13 vuotta paivittain, alkaa sita vaatia jonkinlaista mukavuutta ja istuvuutta tyovaatteiltaankin.

On niissä eroa päällä ja mukavuudessa, itse en joudu paljon pukua pitämään joten tyydyn vaatimattomampiin. Lisäksi bodaavilla on sekin ongelma, että puku istuu max vuoden ja sitten on löysä tai tiukka jostain ja 300-400 euroa siitä huvista että puku on ollut päällä about 10 kertaa on paljon. Halvempaa pukua en sentään minäkään pistä päälleni, mutta paljon enempääkään en ole valmis panostamaan juuri vähäisen tarpeen vuoksi.

Mutta kuten todettu, käytön määrä rajoittaa sen tarpeen. Tapauksessasi on varmasti oikeutettua vaatia kunnon pukua.

Tamperelaisille suosittelen piipahtamista Pohjanheimoon. Kävin aluksi Sokoksella kyselemässä, että pystyykö 54 koon takkia kaventamaan vyötäröltä. Myyjä sanoi suoraan, että ei onnistu tuossa määrin ja ohjasi Pohjanheimoon. Sieltä tarttui mukaan atletico-malli, jossa on 54 koon hartiat ja 48 vyötärö. Istuu päälle todella hyvin. :)

Tamperelaisille suosittelen piipahtamista Pohjanheimoon. Kävin aluksi Sokoksella kyselemässä, että pystyykö 54 koon takkia kaventamaan vyötäröltä. Myyjä sanoi suoraan, että ei onnistu tuossa määrin ja ohjasi Pohjanheimoon. Sieltä tarttui mukaan atletico-malli, jossa on 54 koon hartiat ja 48 vyötärö. Istuu päälle todella hyvin. :)

Onko muuten tietoa löytyykö halpisketjuilta tälläisiä "atletico-malleja", nimenomaan konttauspukuja? Mulla olisi vähän sama tilanne kun vyötärö on luonnostaan kapea, vyötärölle tulee ikävä kurttu normaalileikkauksen kanssa :(

Mulla olisi vähän sama tilanne kun vyötärö on luonnostaan kapea, vyötärölle tulee ikävä kurttu normaalileikkauksen kanssa :(

Sita varten niita housuja korjataan ja vyotarosta otetaan sisaan. Itsellani ei ole ollut varmaan koskaan yhtaan pukuhousua, jota ei olisi tarvinnut korjata.

Onko kukaan tilanntu kyseisiä reisitaskuhousuja www.emp.fi
Onko laalukkaat? Ajattelin kesäksi ostaa joko normi beiget tai sitten toi haalee maastokuvia. Tää netistä tilaaminen on aina vähän arpapeliä kun ei saa testittyä ennakkoon.

edit: tai mistä sais vastaavia housuja, liikkeitä suomesta, kiitos.

Voiko dress-for-lessilla vaihtaa tilatun vaatteen, jos se ei olekaan sopivan kokoinen? Kiinnostais tilata sieltä muutama svetari, mutta arvon tässä xl:n ja xxl:n välillä. Pituutta on 190 cm ja suht normaali ruumiinrakenne. Lähinnä arveluttaa, onko xl tarpeeksi pitkä hihoista ja muutenkin. Jos olet suunnilleen samankokoinen ja tilannut tuolta jotain, kerro mitä kokoa tilasit ja oliko sopiva. :whip:

Olisi tutun ylioppilasjuhlat tiedossa, niin tuli mieleen, että onko solmio ns "pakollinen"? Vai voiko mennä hyvällä omatunnolla ihan pelkästään puku+paita yhdistelmällä?

Olisi tutun ylioppilasjuhlat tiedossa, niin tuli mieleen, että onko solmio ns "pakollinen"? Vai voiko mennä hyvällä omatunnolla ihan pelkästään puku+paita yhdistelmällä?

Voi.

Voiko dress-for-lessilla vaihtaa tilatun vaatteen, jos se ei olekaan sopivan kokoinen? Kiinnostais tilata sieltä muutama svetari, mutta arvon tässä xl:n ja xxl:n välillä. Pituutta on 190 cm ja suht normaali ruumiinrakenne. Lähinnä arveluttaa, onko xl tarpeeksi pitkä hihoista ja muutenkin. Jos olet suunnilleen samankokoinen ja tilannut tuolta jotain, kerro mitä kokoa tilasit ja oliko sopiva. :whip:

Lue sieltä dress-for-lessin sivuilta:D

Silkkiä, 100%.

Ostin Modasta yhdet Espiritin ja Selectedin ihonmyötäiset ja ohuet puuvillaneuleet. Toinen v-kauluksella, toinen vuorostaan melko avaralla v-mäisellä kauluksella. Toinen on tummanharmaa, toinen vaaleampi ja mustalla viiva/ruutukuvioinnilla. Ei menny kuin satanen, eli halvalla pääsin. :D

Krokotossut :D

Nyt rupes kesäksi himottamaan Tapoutin paidat kun joku niistä kyseli. Komeita shortsejakin, mutta ei viitti ehkä ostaa kun kuitenkin joku tulee ottamaan matsia biitsillä :D

http://www.cloggs.co.uk/

Kysyisin, että onko joku tilannut tuolta vaatteita (kenkiä erityisesti) ja tuliko paljon tullia päälle? Tai olisko kentien jollain heittää arviota, paljonko suunnilleen maihareiden painoisista kengistä saattais joutua pulittaa tulleineen, jos kenkien hinta itsessään pyörii siinä 90 punnan kieppeillä?

Ekaa kertaa olen mahdollisesti tilaamassa kenkiä Suomen ulkopuolelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom