Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan jees, harkitsisin ehkä ostamista jos olis kaupassa. Mä en oikein tykkää tosta kärjestä, mut se on ilmeisesti kaikissa sama. Meen kans askartelemaan.

Hyvä väri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varsin oiva tuo pumasaitti. 6,95egee postaus suomeen, ilmeisesti tulee saksasta? Onko pumalla muuten kuinka vertailukelposet koot vs. vaikka nike tai addut? En nyt äkkiseltään löydä pumia kaapista.
Puman rivi UK 9 US 10 EUR 43 tuntuis vastaavan Addun US 9½ UK 9 EUR 43,3

2 eri paria kummaltakin merkiltä tarkistettu, Addulta Superstar ja Stan Smith, Pumalta ei oo mitään hajua mitä ne on, enkä jaksa kaivaa.

Itellä tällaset, aika samantyyliset popot tehtynä ja mietin vähän tilausta. 107 euroa on kuitenkin kohtuu paljon Pumista, jotka marketissa maksaa 40-80 euroa. Toisaalta uniikkius olisi aika siisti juttu :)

1)
1a
1b

2)
2a
2b

Tollanen karvasisus olisi melko outo ratkasu mutta eipä se tuolta kauheasti paistaisi..

Vaikka en enempää mielellään jauhaisi, pakko vielä lisätä Mahoneyn päässeen jyvälle asiasta. En voisi hänen toivomuksestakaan huolimatta pitää varsia esillä niiden peräti groteskiksikin kutsuttavien varsiensa puolesta. :D

Lyön vaikka pääni pantiksi, etteivät rakkaat kenkäni herätä katukuvassakaan erityisempää huomiota. Se on vaan eräiden mielestä nyt niin karmaisevaa ja rajoja rikkovaa, kun toljotetaan noita varsia eritoten ja ihmetellään. Toinen juttu olisi, jos puntit olisi pääkallolenksujen ja pitkän sivuvetoketjun alla.

Parasta noissa on se, kun porraskäytävässä kuuluu kauhea TÖMPS, TÖMPS, kun noilla rytkyttää menemään. Vielä ei ole meluvalitusta tullut. :D

Herää vielä kysymys, että miksi ihmeessä sitten ostaa tuollaiset kengät, jos ei kuitenkaan halua näyttää niitä. Tuosta 260e ovh:stahan ainakin 160e on pelkkien varsien osuus (:D), joten luulisi, että olisi aika paljon halvemmallakin saanut sitten kengät, joiden varsia ei tarvitsisi ehdoin tahdoin piilotella.

Herää vielä kysymys, että miksi ihmeessä sitten ostaa tuollaiset kengät, jos ei kuitenkaan halua näyttää niitä. Tuosta 260e ovh:stahan ainakin 160e on pelkkien varsien osuus (:D), joten luulisi, että olisi aika paljon halvemmallakin saanut sitten kengät, joiden varsia ei tarvitsisi ehdoin tahdoin piilotella.
Ei saa samaa laatua olevia. New Rockit ovat kuitenkin pikkasen eri tasoa (kuten jo aiemmin sanoin) kuin normi rotantappokengät. Ja jää noihin varsien piilottamisen jälkeenkin pieniä yksityiskohtia, jotka pienuudestaan huolimatta tekevät aikamoisen eron. Ja kyllähän nuo loppujen lopuksi ihan mukavat on, kun niillä on nyt pari päivää taas tallustellut. Ja on noissa muotoilu erilainen kuin muissa "vastaavissa". Livenä näyttävät enemmän ajokengiltä/bootseilta (ja olen kuullut, että jotkut jopa käyttävätkin, tiedä sitten pitääkö paikkansa?).

Vaikea selittää, kun nuo näyttävät jalassa ja luonnossa aivan toisilta (varsinkin juuri punttien alla). Voi olla vaikea uskoa, enkä nyt kynsin hampain puolustele noita, vaikka joku nyt haluaisi haukkua ne hamaan helvettiin. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta olen jo tarpeeksi saanut kuullu kuittailua noista, joten olisi kiva jättää tähän. Haluan vain hieman "ymmärrystä" näkökannalleni. Paljas kuva tyhjällä taustalla on eri asia kuin jonkun jalassa luonnossa.

r1d26405.jpg
QS326431.jpg

Tommoset popot on oottamassa kelejä .
Saman näköiset kuin nuo mustat ,mutta valkoset nyt käytössä .

:offtopic:

Heh, Lacoste. Mulle tulee aina tuosta merkistä mieleen raikas tuulahdus 80-luvulta, varsinkin tuosta krokologosta :D

:offtopic:

Heh, Lacoste. Mulle tulee aina tuosta merkistä mieleen raikas tuulahdus 80-luvulta, varsinkin tuosta krokologosta :D

Minulle taas tulee tuosta merkistä mieleen Wimbledon-voittaja ja kyseisen paitamallin kehittäjä René Lacoste. Erityisesti tuosta krokologosta.

Olisin tuollaset Jake s:n postaamat (viesti #318) Puman Ferrari-kengät ostanut, mutta en löytänyt mistään juuri tuota mallia. No toivottavasti eivät olisi käyneet jalkaan, kun tuli sitten ihan toisenlaiset tossut lopulta ostettua, enkä tiedä oliko oikea ratkaisu. :)

Miltä merkiltä löytyisi bleizereitä, jotka eivät ole kynismalleja eli leveämmätkin hartiat mahtuisivat takkiin? Tarkoituksena olisi ostaa farkkujen kanssa sopiva pikkutakki, väriltään joko luonnonvalkoinen tai vaalean ruskea. Ne, mitä olen kokeillut niin pitää ottaa aika pirun iso koko, että hartiat hahtuvat sisään, lopputuloksena on kaamea teltta.

Threadin aloittajan kysymykseen tyylistä: Taitaa mennä mulla enemmän tuohon "homohtavan" puolelle kuin perusjuntti-tyyliin Karjala-lippiksiniin. Tai no paskat se mitään homohtavaa oo, mutta mielelläni pidän jotain muutakin päällä kuin pelkkiä t-paitoja ja farkkuja. Pukeutumisessa tulee aika paljon käytettyä Bossin, Peakin, Selectedin, Dieselin ja Dolce&Gabbanan vaatteita.

Viimeisin ostos oli Tiger of Swedenin puku ja tarttuipa samalta reissulta mukaan Lacosten takkikin. Ei oo leipää pöydäs pariin kuukauteen:D

Räplaiffii, mä rakastan tätä shittii! Elikkäs tyyli on sitä luokkaa että takapuoli vilkkuu kun uistimenlusikka kun housut roikkuu puol kintuissa..

Tuollainen setti tuli tilattua kesäksi. Ja voihan noita käyttää ilmeisesti ympäri vuoden. Joka tapauksessa odotukset ovat kovat.

Liitteet

• lifestyle.jpg
    lifestyle.jpg
    82,2 KB · Katsottu: 737
Mistä pääkaupunki seudulta saisi valkoisen trucker lippiksen? Aika heikosti noita on osunu silmiin ku on kauppoja kierrellyt.

Tietääkö kukaa Fred Perryn kenkien kokopolitiikkaa? Jos tilaan ysin eli Euroopan 43:n niin meneekö se jalkaan johon yleensä sopii 43-44? 9½ olisi varmaan paras, mutta seuraava koko on 10..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom