Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kenkiä pidetäkään jatkuvasti. Niiden pitää saada levätä. Yksi päivä käyttöä, yksi lepoa. :)
Juu, näinhän se on. Pääsyy kuitenkin vähäiselle käytölle on niiden paino ja jäykkyys. Ja meneehän siinä "hetki", kun niitä laittelee jalkaan. :D

Tällaiset siis kyseessä.

391%20ITALI%20Y%20NOMADA%20NEGRO%20TOBERAS%20CAN%20Y%20ORIF.jpg

Sinänsä ihme, että tuollaiset tuli hommattua, kun ei edes edusta meikäläisen tyyliä. Vaikka mustaa ja tummaa (nahkarotsi, pitkää ja lyhyttä sun muut) käytänkin 24/7 (Bossit, Espiritit, Mexxit ja muut lojuu kaapissa kesää odotellessa :rolleyes:), ei aivan tuollainen gootti/heavy/whatever-tyyli normaalisti iske...mutta nuo kengät oli vaan niin houkuttelevat. Puhdas heräteostos siis kyseessä. :D

Tais mennä kaivoon nekin rahat...

Juu, näinhän se on. Pääsyy kuitenkin vähäiselle käytölle on niiden paino ja jäykkyys. Ja meneehän siinä "hetki", kun niitä laittelee jalkaan. :D

Tällaiset siis kyseessä.

Mä olenkin aina miettinyt että kuka näitä ostaa, nyt se selvis: Standeri :wtf:

Puman kengistä tykkääville Pumalla on nyt siisti custom-sivu jolla voi tehä sellaset kengät kun tykkää: Puma Mongolian Shoe BBQ.

Voihan niillä paremman puutteessa potkia mummoja. Nuo varret menee muuten yllättävän helposti lahkeiden alle. Sinänsä muuttaa jo kenkien ulkonäköä hemmetisti, ei näytä enää niin häröltä (tai dorkalta).

Edit: Marsalkka, LoL.

Kengistä sen verran että kaikki ei sovi kaikille. Itselleni eccot on paremmat kuin pradat. Ehkä ulkonäön puolesta ne iskee enemmän kuin eccot mutta jos tavallinen talliainen katsoo kenkiä niin ei tiedä juurikaan eroa. Hintaahan on 300 vs 100e about.

Sama pätee moniin vaatteisiin. Farkkutakki vs farkkutakki voi olla vaikka levi's vs armani. Eroa ei juurikaan huomaa. Paitsi päällä. No okei, armani on yleensä tummempi sävyltään. Levi's panostaa perinteiseen levi's luukkiin mutta pointti..

Replay farkut vs levi's ei juurikaan eroa. Vasta kun laitetaa vielä versace niin alkaa ainaki mukavuutta tulla.

Mun mielestä ulospäin ei juurikaan eroa mutta itsestä tuntuu mukavemmalta. Ja useimmiten ne vastaantulevat eivät todellakaan tunnista vaatteita tahi merkkejä ennenkuin näyttää jotain yksityiskohtia. Siinä mielessä kallis maksaminen on joskus turhaa, jossei sitten halua juuri sitä mukavuutta.

Katsokaapa vaikka huviksenne lihavahkoa keski-ikäistä naista dolce&gabbana koristuksessa vrt hyväkroppainen keski-ikäinen ja huoliteltu h&m kuteissa. Merkki ei pelasta päivää, todellakaan. Jopa pahentaa sitä.

Itse olen hakemassa tällä hetkellä tummia (siis musta tai tummansininen, ei kulutuksia), melko kireitä ja normaalia boot-cuttia leveälahkeisempia farkkuja. Levenevistä lahkeista voi tietysti olla montaa mieltä, mutta silloin tällöin tykkään pitää sellaisiakin housuja, eikä nyt kuitenkaan mitään 70-luvun mauttominta flarea olla hakemassa. Vaikeasti tuntuvat olevan löydettävissä mokomat farmarit.

Tyyliporukalla mitään vinkkejä?

Kirpparit on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mieluummin ostaisin housut uutena.

Tällaiset siis kyseessä.

Tais mennä kaivoon nekin rahat...

Voinko kysyä mikä noiden käyttötarkoitus on? Siis noi varmaan painaa kun synti ja epäilen että ei ole niin mukavat edes pitää. Ulkonäkö on http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_max_ltd_wht_blk_wht.htmtietenkin mielipidekysymys mut imo noi on aika nolot.

Viimeisestä lauseesta olen täysin samaa mieltä!;)

Itse asiaan...

Ite ostin vähän aikaan sitten Air maxit, on jo ennestään parit. Hiton hyvät jalassa.
http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_max_ltd_wht_blk_wht.htm

melkein tollaset.

Voinko kysyä mikä noiden käyttötarkoitus on? Siis noi varmaan painaa kun synti ja epäilen että ei ole niin mukavat edes pitää. Ulkonäkö on tietenkin mielipidekysymys mut imo noi on aika nolot.

Mikä kenkien käyttötarkoitus yleensä on? Kieltämättä eivät ole mukavimmasta päästä, jos verrataan esim. tuolaisiin Nike Airin kenkiin
(joita mulla on itselläni parit mustat, valkoinen on meinaan saakelin ruma väri noille, eikä ikinä noin isoa logoa kylkeen, no offence ;)). Ovat ne kuitenkin erilaiset, ja vaihtelu virkistää niin sanotusti. Mutta kuten jo mainitsin, noiden ulkonäköä muuttaa helvetisti (säädyllisempään, ja muutenkin hienompaan suuntaan), kun varret menevät kokonaan piiloon. Eikä voi verrata millään tavalla somppujen ja kebabpoikien käyttämiin 40 euron tallustimiin, joiden päätarkoitus on näyttää edes sentin pidemmältä kuin se suomalainen pissis siinä vierellä. Toinen vaihtoehto olisi maiharit, mutten enää halunnut sellaisia, kun rupevat jo olemaan meikäläisen makuun liian tavanomaiset.

Mutta makuasioita nämä...

Lukeekohan mun otsassa "saa ukottaa", vai miten mun kohdalla nettikaupat kusee niin usein? Tosiaan ei ole dress-for-less:stä lähetetty uutta oikean kokoista paitaa palauttamani tilalle, eikä liiemmin ole palautettu rahojakaan luottokortille. Palautuksesta on jo kolme viikkoa aikaa. Vielä kun vastaisivat sähköpostiinkin. Meni ilmeisesti sitten paidan hinta+lähetyskulut+palautuskulut. Ei voi kyllä tosiaan omien kokemuksien perusteella suositella kys. kauppaa.

Prkl, heti kun avatuu netissä jostain niin alkaa tapahtua. Sain vihdoinkin sähköpostin että palautuspaketti on tullut perille; aikoja sitten. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ehkä tämä asia sittenkin tästä vielä hoituu. Alkuperäinen toimitus oli kyllä äärimmäisen nopea. Vaihto/palautus ei enää ihan niin nopeaa toimintaa.

Kengistä puheen ollen sain tilaamani Puman Seattle '70 lenkkarit. Tilasin juuri ajoissa kun nyt näyttää koot olevan jo loppu. Jippii. Edelliset tennarit/koriskengät/lenkkarit/what ever olikin jo aika finaalissa.

attachment.php

Viimeksi muokattu:
On kyllä tolkuttoman rumat lenkkarit. Nuo on mitä ilmeisimmin optimoitu krapulapäivien siirtymiseen kepapmestoille ja takaisin.

Mikä kenkien käyttötarkoitus yleensä on? Kieltämättä eivät ole mukavimmasta päästä, jos verrataan esim. tuolaisiin Nike Airin kenkiin
(joita mulla on itselläni parit mustat, valkoinen on meinaan saakelin ruma väri noille, eikä ikinä noin isoa logoa kylkeen, no offence ;)). Ovat ne kuitenkin erilaiset, ja vaihtelu virkistää niin sanotusti. Mutta kuten jo mainitsin, noiden ulkonäköä muuttaa helvetisti (säädyllisempään, ja muutenkin hienompaan suuntaan), kun varret menevät kokonaan piiloon. Eikä voi verrata millään tavalla somppujen ja kebabpoikien käyttämiin 40 euron tallustimiin, joiden päätarkoitus on näyttää edes sentin pidemmältä kuin se suomalainen pissis siinä vierellä. Toinen vaihtoehto olisi maiharit, mutten enää halunnut sellaisia, kun rupevat jo olemaan meikäläisen makuun liian tavanomaiset.

Mutta makuasioita nämä...

No joo, noi ei ole täysin samanlaiset kuten sanoin, toi logo on esim hopeinen. Valkoinen väri on vaihtelua ja sopii mielestäni tosi hyvin farkkujen kanssa, ISO miinus on että lika tarttuu tosi helposti ja nyt jo uudet kengät on hieman paskaset. Pitäis kokoajan olla pyyhkimässä, varmaan tarvis ostaa jotain suojasuihketta.

Eikä voi verrata millään tavalla somppujen ja kebabpoikien käyttämiin 40 euron tallustimiin, joiden päätarkoitus on näyttää edes sentin pidemmältä kuin se suomalainen pissis siinä vierellä.

Noi ei eroa siitä mitenkään, imo.

Mutta tosiaankin, makuasioita ;)

makeet kengät.

Samaa mieltä, erilaisuus kunniaan !:)

Ite en oikein noista muotivaatteista perusta. Mulle on tärkeetä mukavuus, ja oon todenu Bossin teepaidat ja Pepen ja Hilfigerin farkut erittäin hyviksi. Yleensä noiden lisäksi joku siisti kauluspaita.
Nämä siis julkisilla paikoilla. Vapaa-ajalla perusmeiningissä (~pyöräillessä tai kotona) ihan jotkut maastohousut (kevyet, kestävät ja mukavat) ja huppari tai joku vastaava.

Mun vaateostokset tapahtuu siinä max tunnissa jos oon ostamassa lähes koko vaatekertaa. Mun veli on päinvastainen, shoppaili pelkkää kaulaliinaa puoltoista tuntia ja kävi ~5 liikkeessä. Mun vähäninen shoppailu johtuu suurimmaksi osaksi hinnasta, kitupiikki kun olen. Vaikkei säännöllisiä menoja vielä olekkaan, en oikein tykkää rahan "tuhlaamisesta". Tästä saan kuulla vittuilua aivan tarpeeksi kavereilta, suurin osa kun käy noin kerran kuussa ostamassa vaatekerran.
Ei vaan ole mun juttu tuo vaatteilla koreilu, vaika ruma olenkin.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom