Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Tällaiset siis kyseessä.

391%20ITALI%20Y%20NOMADA%20NEGRO%20TOBERAS%20CAN%20Y%20ORIF.jpg

Mä en voi mitään, mutta tulee näistä mieleen Lordi tai joku wannabe matrix-madmax-malminkreikkalainen. :D

Kengistä puheen ollen sain tilaamani Puman Seattle '70 lenkkarit. Tilasin juuri ajoissa kun nyt näyttää koot olevan jo loppu. Jippii. Edelliset tennarit/koriskengät/lenkkarit/what ever olikin jo aika finaalissa.

Helvetin kivat tossut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
limp duck sanoi:
No joo, noi ei ole täysin samanlaiset kuten sanoin, toi logo on esim hopeinen.
Sanoinkin noin ison logon näyttävän karmealta. En puhunut logon väristä. Tuollaiset kasariretroläpystimet ei taas iske meikäläiseen yhtään. En puhunut logon väristä. ;)

limp duck sanoi:
Noi ei eroa siitä mitenkään, imo.
Itse asiassa hinta on jo suuntaa antava merkki, että eroa löytyy laadullisesti ja muotoilun kannalta huomattavasti. Livenä nuo näyttävät melko lailla paremmalta, pelkkien kuvien perusteella en olisi noita ostanut.
limp duck sanoi:
Mutta tosiaankin, makuasioita ;)
Aivan. End of case. :piis:

Ei minulla ole varaa sellaisiin. Viimeksi ostin 400 sadan euron kengät. Ovat kelvolliset.
Muistan kuulleeni väitteen että alle 500€ kengissä on ominaisuuksissa tingitty niin ettei niitä voi kutsua laadukkaiksi. Toki omassa hintaluokassaan ovat räätälöidyt mittatilauskengät.

Muistan kuulleeni väitteen että alle 500€ kengissä on ominaisuuksissa tingitty niin ettei niitä voi kutsua laadukkaiksi. Toki omassa hintaluokassaan ovat räätälöidyt mittatilauskengät.

mitä helvettiä? 500e kävelykengistä vai bootseista? Kuulostaa aika hervottoman hyviltä kengiltä. Täytyy olla vitsi ;) Räätälöidyt kengät tuskin ees maksaa 500e paitsi jos ne tekee joku muotisuunnittelija itte ?? Tiedän ainakin sen että armania, pradaa, dolce&gabbanaa irtoaa n. 300 eurolla, tosin noikin on tietysti jonkun mielestä pilipalia..

Sanoinkin noin ison logon näyttävän karmealta. En puhunut logon väristä. Tuollaiset kasariretroläpystimet ei taas iske meikäläiseen yhtään. En puhunut logon väristä. ;)

Justjust, ei se logon koko voi kaikki tyydyttää;) En tosin ala edes luettelemaan mitä noissa buutseissa mun silmään ei oikein sovi:D

^ Kaikki pukeutuu sinun ikäisenä mustaan. Parinkymmenen vuoden päästä olet jo rohkeampi ja uskallat vähän repäistä. Ehkä jopa kymmenen vuoden päästä. Suosittelen!

Olen kyllä koulun suunnilleen ainoa kaveri joka pukeutuu mustaan. Ja kaverin kanssa mietin että jos sitä laittais rastat ja ostais semmosen värikkään rastalakin, liian isot housut, ganja t-paita ja vyö. :D

Noi Standerin saappaat voi toimia kun ne puntit on päällä niin kuin se on yrittänyt selittääkin. Onhan noi varret aika kamalat, mutta ne onkin sit piilossa. Tosin, noin erikoisten varsien funktio katoaa aika nätisti kun puntit laittaa päälle.

Siksi mun mielestä sun pitäis Stander dallata katuja ihan rohkeesti vaan puntit tungettuna varsien sisään.:D

Voisin ajatella jotain samanlaisia bootseja miinus tolla varrella ja noilla pohjilla. Pitutta on jo ihan tarpeeksi etenkin jaloissa. Siihen kun vielä lisäis tommoset 10 cm:n pohjat niin polveton kostaja olis valmis valvomaan katuja.

Inskan lenksut on ihan mageet, tulee Sonics mieleen. Se kai siinä on tarkoituskin.

Itse ostin oheiset lenksut alesta:
58286a

Itsellä on iskenyt myös oldschool skedeteemat pintaan, hunttaan jatkuvasti ebaysta vswn ja airwalkin retro/nos malleja. Kohta sponssautuu lautakin alle, pääsee taas potkimaan kiklippejä ja häplänttejä pitkästä aikaa.

Tommoset sammakkokengät laitoin ens alkuun, klassikot.

visionstreetwearshoe.jpg

Itselläkin on alkanut kuumottaa skedelaudan hankkiminen, ei mitään hajua missä vanha lauta on. Vielä kerkeis pari vuotta rullata ennen kuin teinit nauraa kaduilla ja tyttöystävä häpeää silmät päästään. ;)

Nuo sammakkokengät ihan iisit. Itsellä aikomus ostaa vastaavanlaiset kokomustat converset, himottanu jo pitkään. Shortsien kanssa voi sit vähän kääriä vartta lyttyyn. Noita converseja nykyään näkyy saavan vaikka minkälaisina, en välttämättä päädy pelkkään tylsään mustaan :rolleyes:
Mitään skedemerkin kenkiä en ajatellu koskaan jalkaan iskeä, kun tuota skeittaustakaan ei ole tullu harrastettua. (paitsi ala-asteella, niinku jokainen:D)

mitä helvettiä? 500e kävelykengistä vai bootseista? Kuulostaa aika hervottoman hyviltä kengiltä. Täytyy olla vitsi ;) Räätälöidyt kengät tuskin ees maksaa 500e paitsi jos ne tekee joku muotisuunnittelija itte ?? Tiedän ainakin sen että armania, pradaa, dolce&gabbanaa irtoaa n. 300 eurolla, tosin noikin on tietysti jonkun mielestä pilipalia..
Kaipa tuolla tarkoitettiin pääasiassa oxford- & derbykenkiä, mutta miksei se pätisi bootseihinkin. Erittäin hyvät kengät ne varmasti ovat, tosin eipä itselläni niistä ole kokemusta.

Usko pois, 500 ei ole mitään jos halutaan parasta. Mainitsemasi suunnittelijat taitavat olla ensisijassassa vaatesuunnittelijoita. Varmasti heidänkin kenkänsä ovat laadukkaita, mutta eivät kuitenkaan yllä sille parhaimmalle tasolle. Todella harva kaduntallaaja edes tunnistaa niitä merkkejä. Toivottavasti myös ymmärrät että tässä on kyse hifistelystä, ei siitä että jotain euromäärää halvemmat kengät olisivat roskaa.

Itse tuli tilattua Nike SB. 95e kustantavat.
dunk-sb-mid-brown-green.jpg

On itsellänikin sneakerit hakusessa, ja vittu suomen markkinoilla ole mitään muita värejä, kuin mustaa ja valkoista. Edelliset hankin saksasta, ja taitaa mennä tilailuksi, ei vain huvita hankkia kenkää koittamatta.

On itsellänikin sneakerit hakusessa, ja vittu suomen markkinoilla ole mitään muita värejä, kuin mustaa ja valkoista. Edelliset hankin saksasta, ja taitaa mennä tilailuksi, ei vain huvita hankkia kenkää koittamatta.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että olen eri mieltä. Kyllähän suomessa on melko hyvä tarjonta värien kannalta ainakin Niken tossuissa kun vaan tietää mistä liikkeistä etsiä, nuo Nike SB Donatello tossutkin tilasin suomesta.

Noi Standerin saappaat voi toimia kun ne puntit on päällä niin kuin se on yrittänyt selittääkin. Onhan noi varret aika kamalat, mutta ne onkin sit piilossa. Tosin, noin erikoisten varsien funktio katoaa aika nätisti kun puntit laittaa päälle.

Siksi mun mielestä sun pitäis Stander dallata katuja ihan rohkeesti vaan puntit tungettuna varsien sisään.:D

Voisin ajatella jotain samanlaisia bootseja miinus tolla varrella ja noilla pohjilla. Pitutta on jo ihan tarpeeksi etenkin jaloissa. Siihen kun vielä lisäis tommoset 10 cm:n pohjat niin polveton kostaja olis valmis valvomaan katuja.
Vaikka en enempää mielellään jauhaisi, pakko vielä lisätä Mahoneyn päässeen jyvälle asiasta. En voisi hänen toivomuksestakaan huolimatta pitää varsia esillä niiden peräti groteskiksikin kutsuttavien varsiensa puolesta. :D

Lyön vaikka pääni pantiksi, etteivät rakkaat kenkäni herätä katukuvassakaan erityisempää huomiota. Se on vaan eräiden mielestä nyt niin karmaisevaa ja rajoja rikkovaa, kun toljotetaan noita varsia eritoten ja ihmetellään. Toinen juttu olisi, jos puntit olisi pääkallolenksujen ja pitkän sivuvetoketjun alla.

Parasta noissa on se, kun porraskäytävässä kuuluu kauhea TÖMPS, TÖMPS, kun noilla rytkyttää menemään. Vielä ei ole meluvalitusta tullut. :D

limp duck sanoi:
En tosin ala edes luettelemaan mitä noissa buutseissa mun silmään ei oikein sovi
Ehkeipä ole tarpeen, kun tuossa aiemmin on jo tiivistettynä pariin otteeseen, miksi se on turhaa.

Varsin oiva tuo pumasaitti. 6,95egee postaus suomeen, ilmeisesti tulee saksasta? Onko pumalla muuten kuinka vertailukelposet koot vs. vaikka nike tai addut? En nyt äkkiseltään löydä pumia kaapista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom