Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Gasp-takki, nahkarotsi tai lenkkarit aina tyylittömät? IMO seon käyttötarkoituksesta kiinni.

Ei todellakaan! Nyt keväällä on ton lisäks Pariisissa vai öö oliko nyt Nizzassa eli Nicessä nähty semmosii kirjavii pussihousui mitkä kapenee alaspäin. :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omaksi tyylikseni muodostui jonkinlainen puoliksi rento ja puoliksi tyylikäs;) Tässä threadissa taisi olla mainintaa Gazoz-farkuista ja niitä käytän myös itse. Omistan yhdet huomattavasti rennompaa mallia olevat, missä on näitä paikkauksia ja nyt hakusessa on myös ihan perussiistit tummansiniset Gazokset. Miksi suosin näitä malleja? Sopivan väljät; ei lökät eikä pillit, mukavan tuntuiset ja istuvat komeasti. Kengät samaa kategoriaa, mustat öljynahkaiset kävelykengät korkealla pohjalla. Siistit, mutta ei liian fiinit. Paitana sitten viimeisen päälle kallis, muotimerkin kauluspaita, valkoinen tai musta, jopa liituraita. Myös lycra-paidat on kovassa käytössä. Sitten pienillä yksityiskohdilla voidaan muokata lookkia tilanteen mukaan, eli laitanko Bossin mustan kauluspaidan kanssa hopeasolkivyön vai kenties niittivyön ja avainketjun.

Ja jos näillä merkeillä ruvetaan kikkailemaan, niin tarkemmin kun näitä meikäläisenkin kuteita joku tarkastelee (+kello), niin ne maksaa enemmän kuin jonkun teinipojan auto. Tämän sanon vaan puolustukseksi, ennenkuin joku teilaa täysin mun pukeutumistyylin:thumbs:

Ehkä vedän pohjat tälle threadille. Virallinen Gasp-säie. Mukavan värien vivahteikasta leikkiä.;)

111x160_gasp89meshpant-220457989.jpg
160x139_gaspattitudejacket-220128999.jpg
MiestenTSmetroMF00103U_m.jpg

8176_MED.jpg
images
tyohanskat_0707_99d_t.jpg
:D

Omaksi tyylikseni muodostui jonkinlainen puoliksi rento ja puoliksi tyylikäs;) Tässä threadissa taisi olla mainintaa Gazoz-farkuista ja niitä käytän myös itse. Omistan yhdet huomattavasti rennompaa mallia olevat, missä on näitä paikkauksia ja nyt hakusessa on myös ihan perussiistit tummansiniset Gazokset. Miksi suosin näitä malleja? Sopivan väljät; ei lökät eikä pillit, mukavan tuntuiset ja istuvat komeasti. Kengät samaa kategoriaa, mustat öljynahkaiset kävelykengät korkealla pohjalla. Siistit, mutta ei liian fiinit. Paitana sitten viimeisen päälle kallis, muotimerkin kauluspaita, valkoinen tai musta, jopa liituraita. Myös lycra-paidat on kovassa käytössä. Sitten pienillä yksityiskohdilla voidaan muokata lookkia tilanteen mukaan, eli laitanko Bossin mustan kauluspaidan kanssa hopeasolkivyön vai kenties niittivyön ja avainketjun.

Ja jos näillä merkeillä ruvetaan kikkailemaan, niin tarkemmin kun näitä meikäläisenkin kuteita joku tarkastelee (+kello), niin ne maksaa enemmän kuin jonkun teinipojan auto. Tämän sanon vaan puolustukseksi, ennenkuin joku teilaa täysin mun pukeutumistyylin:thumbs:

just :D

En haluaisi koskaan pukeutua tuohon Vitamiinin tarjoamaan asukokonaisuuteen. Hyi helvetti.
:(

Kieltämättä aika kamala setti, noi hanskat kyllä on aika pop:lol2:

No siitä olen samaa mieltä. Farkut ja t-paita ei taida olla kovin tyylikäs ihan noin väreistä riippumatta..

Ei nyt sentään. Valkoinen T-paita ja siniset farkut ovat tyylikäs yhdistelmä.

Varsinkin jos on riittävästi kaula-aukkoa... eh...

Hieno muuten tuo kuusinappinen Henley. Mikähän merkki kyseessä?

Ättentsön! Olen tuolta dress for lessistä katsellut pitkähihaista paitaa(longsleeve) ja ongelmia tuottaa valita xl:n ja l:n välillä. Jos olette sieltä tuon tyyppistä paitaa tilanneet, niin voisitteko valaista minkä kokoisia olette(ruumiinrakennettaki) ja minkä koon otitte? Kiitos etukäteen :worship:

En minä kyllä noissa kuvien kaula-aukoissa mitään kovin outoa näe..oudommilta ne mikrokuitulihasbaaripaidat omaan silmään näyttää;)

Marsalkka: Minustakin nuo on hienoja, kiva korvike kaikkien käyttämille pikeille. H&M:llä on mustana ja valkoisena 14,90e henley ja american appareilla muistaakseni 25e. Pittillä tuntuisi olevan usein musta tai harmaa puku ja musta henley alla
http://store.americanapparel.eu/t457.html#i

Marsalkka: Minustakin nuo on hienoja, kiva korvike kaikkien käyttämille pikeille. H&M:llä on mustana ja valkoisena 14,90e henley ja american appareilla muistaakseni 25e.
http://store.americanapparel.eu/t457.html#i

Tilasin muutamat henleyt tuolta American apparelilta. Odottelen vielä. Samoin pistin tilaukseen seuraavanlaisen paidan:

http://www.bluebee.com/product_display.aspx?l=00190119001400000000&p=ROM01319&pn=2&st=210

Vähän kalliimpi, mutta näyttää ainakin kuvassa komialta...
Katsotaan kauanko kestää tulla Amerikasta.

Maksoin yhdeksännellä luokalla ostetuista kengistä 58 euroa intersportissa. Kenkiä olen käyttänyt lenkillä, reissussa, sateella, talvella jopa töissäkin. Kengät ovat vieläkin melkein kuin uudet, aivan loistavat kengät. Totta on että laatu maksaa, mutta niin maksaa myös se merkkikin, se on suurin vaikuttaja hintaan, varsikin jos puhutaan muotikengistä.

Prim0s sanoi:

Olihan tää sarkasmia?

Marsalkka sanoi:
Pari hunttia on vielä halpa hinta hyvistä kengistä.
Ovh oli 260. :D

Kyllä ne oli tuon parin sadan väärti, oon aina halunnut sellaiset, vaikken jatkuvasti edes pidä niitä.

Tilasin muutamat henleyt tuolta American apparelilta. Odottelen vielä. Samoin pistin tilaukseen seuraavanlaisen paidan:

http://www.bluebee.com/product_display.aspx?l=00190119001400000000&p=ROM01319&pn=2&st=210

Vähän kalliimpi, mutta näyttää ainakin kuvassa komialta...
Katsotaan kauanko kestää tulla Amerikasta.
Mullakin on niitä pari kappaletta, tosi hienoa materiaalia..tuut tykkäämään. Ostele kaveriksi HM:n storesta pellavapuku niin on hauska kesälook:)

Omat kalleimmat kengät on Début-merkkiset ja oli 325e.

Stander: kyllä oli. Koska itseasiassa kaikilla taitaa vaatteet maksaa enemmän kuin joku opel kadett yms. :hyvä:

Mutta olen todella tarkka siitä, mistä vaatteeni ostan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom