Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moni pitää Dressmania huonona. Kannattaa kuitenkin käydä koettamassa heidän kalleinta villasekoitepukua. Itselle siitä slimfit istuu riittävän hyvin. Ottaahan se toki selästä kiinni jos ojentaa kädet eteen, mutta harvemmin treenaan puku päällä. Olen tosin normaalimitoissa, eli 180cm/84kg.
Noin mullakin tekee, sen tekee uskoakseni latsit. Tosin jos ei ottaisi kiinni, niin olisi peruskäytössä aika löysän näköinen takaa.
Minulla oli yksi puku Dressmannista, se istui ok mutta ei kestänyt vuottakaan.
Joo ei se ole jumppavaatteeksi tarkoitettukaan. Joskus katselin noita Dressmannin pukuja ja ne kalliimmat vaihtoehdot niistä ei vaikuttaneet tosiaan ollenkaan hullummilta. Ne halvimmat on toki tietysti ihan kauheita.Moni pitää Dressmania huonona. Kannattaa kuitenkin käydä koettamassa heidän kalleinta villasekoitepukua. Itselle siitä slimfit istuu riittävän hyvin. Ottaahan se toki selästä kiinni jos ojentaa kädet eteen, mutta harvemmin treenaan puku päällä. Olen tosin normaalimitoissa, eli 180cm/84kg.
Itse ostin kanssa dressmannista tuon "parhaimman" super 100's wool puvun viime vuonna alennuksesta ja tuo on ollut ihan käypä puku. Ainakin viime vuonna mahduin 48 long kokoon ja istui ihan mukavasti juurikin tuon pidennetyn version takia.
Voi pojat :face: No mut hei, on tässä hyviäkin puolia. Kun porukka alkaa käyttämään tommosia, niin me hyvin pukeutuvat näytetään entistä paremmilta legginsien seassa.
Muuten noissa on yksi iso käytännön ongelma. Sukukalleudet paistaa erittäin kiusallisesti läpi.
Tuli mieleen tosta edellisen sivun pukukeskustelusta, että kuinka paljon te ylipäätänsä käytätte pukua, jos saatte ne vuodessa jo kulutettua käyttökelvottomiksi? Tietenkin ymmärrän jos pukua käyttää lähes päivittäin esim. työn takia, mutta luulis että peruskäyttäjä joka käyttää sitä pukua vuodessa n. 5-10 kertaa, saa sen puvun pidettyä kuoseissa parikin vuotta?
Itse käytän pukua maksimissaan kahdesti vuoteen ja luulin olevani peruskäyttäjä. Tosin työpukeutuminen on erikseen, kuten mainitsitkin. Kiinnostaisi myös tietää, kuinka moni käyttää pukua töissä ja mitä tällainen työ sitten on?