Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla olisi näköjään jemmassa 180e arvoinen lahjakortti Tailors Markille. Jos jotain kiinnostaa, voin myydä sen vaikkapa 120eurolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä. Melkein jos tarvis pukua hommata niin ottaisin halvimmat lennot pekingiin ja kävisin siellä teettämässä.

Ahaa? Mutta jos nyt puhutaan sellaisista joissa kehtaa olla, niin vaikeampaa tulee.
82-85 painossa onnistui hyvin, mutta nyt 10kg isompana on paljon vaikeampaa. Eipä tuo ihme, mallit on suunniteltu standardeilla. Sääli silti, mikään ei tunnu niin hyvältä kuin juuri oikein istuva puku.

Jos se istuvuus virtavivaisuus on kaikkikaikessa niin miksi ei pukeudu esim mustiin kokotrikoisiin? Kyllä tuolta Keskiseltäkin saa eri kokoisia ja nahkapöksyilläkin pukua moneen lähtöön. Sieltä Kiinastahan nuokin tulee eli ne tuodaan ihan tänne niin säästyy matkankin hinta.

Moni pitää Dressmania huonona. Kannattaa kuitenkin käydä koettamassa heidän kalleinta villasekoitepukua. Itselle siitä slimfit istuu riittävän hyvin. Ottaahan se toki selästä kiinni jos ojentaa kädet eteen, mutta harvemmin treenaan puku päällä. Olen tosin normaalimitoissa, eli 180cm/84kg.

Moni pitää Dressmania huonona. Kannattaa kuitenkin käydä koettamassa heidän kalleinta villasekoitepukua. Itselle siitä slimfit istuu riittävän hyvin. Ottaahan se toki selästä kiinni jos ojentaa kädet eteen, mutta harvemmin treenaan puku päällä. Olen tosin normaalimitoissa, eli 180cm/84kg.

Noin mullakin tekee, sen tekee uskoakseni latsit. Tosin jos ei ottaisi kiinni, niin olisi peruskäytössä aika löysän näköinen takaa.
Minulla oli yksi puku Dressmannista, se istui ok mutta ei kestänyt vuottakaan.

Mun dressmanni on kestäny jo viis vuotta. Ja on ollu päälläki kolme kertaa! Ja edelleen kuin uusi.

Noin mullakin tekee, sen tekee uskoakseni latsit. Tosin jos ei ottaisi kiinni, niin olisi peruskäytössä aika löysän näköinen takaa.
Minulla oli yksi puku Dressmannista, se istui ok mutta ei kestänyt vuottakaan.

Riippuu tietysti miten usein pukua pitää, mutta itse olen tyytyväinen jos 179e maksava Dressmanin puku kestää vuoden. Ei mulla koskaan ole ollut yhtään oikeasti kallista pukua. Thaimaan mittatilauspuvut kestävät myös yleensä n. vuoden. Pidän pukua töissä joka päivä ja kierrossa on yleensä 3-5 pukua.
Ostanen seuraavankin puvun Dressmanista.

Joo ei se ole jumppavaatteeksi tarkoitettukaan. Joskus katselin noita Dressmannin pukuja ja ne kalliimmat vaihtoehdot niistä ei vaikuttaneet tosiaan ollenkaan hullummilta. Ne halvimmat on toki tietysti ihan kauheita.

Itse ostin kanssa dressmannista tuon "parhaimman" super 100's wool puvun viime vuonna alennuksesta ja tuo on ollut ihan käypä puku. Ainakin viime vuonna mahduin 48 long kokoon ja istui ihan mukavasti juurikin tuon pidennetyn version takia.

Itse ostin kanssa dressmannista tuon "parhaimman" super 100's wool puvun viime vuonna alennuksesta ja tuo on ollut ihan käypä puku. Ainakin viime vuonna mahduin 48 long kokoon ja istui ihan mukavasti juurikin tuon pidennetyn version takia.

Tolla puvulla oli myyjän mukaan markkinoiden paras hinta-laatusuhde :D

Voi pojat :face: No mut hei, on tässä hyviäkin puolia. Kun porukka alkaa käyttämään tommosia, niin me hyvin pukeutuvat näytetään entistä paremmilta legginsien seassa. :)

Muuten noissa on yksi iso käytännön ongelma. Sukukalleudet paistaa erittäin kiusallisesti läpi.

Voi pojat :face: No mut hei, on tässä hyviäkin puolia. Kun porukka alkaa käyttämään tommosia, niin me hyvin pukeutuvat näytetään entistä paremmilta legginsien seassa. :)

Muuten noissa on yksi iso käytännön ongelma. Sukukalleudet paistaa erittäin kiusallisesti läpi.

Niinhän naisillakin paistaa rinnat läpi monesta vaatteesta eivätkä sitä miehet minään ongelmana pidä.

Niin kauan kuin verkkokalvoilleni on syöpynyt kuva uggseista jonkun naisen jalassa, miehet saavat pitää yllään aivan mitä tahansa - aivan mitä tahansa - ja se on silti tyylikästä. Siitä ei ole kahta puhetta. Kuva nimittäin on todella syöpynyt.

Tuli mieleen tosta edellisen sivun pukukeskustelusta, että kuinka paljon te ylipäätänsä käytätte pukua, jos saatte ne vuodessa jo kulutettua käyttökelvottomiksi? Tietenkin ymmärrän jos pukua käyttää lähes päivittäin esim. työn takia, mutta luulis että peruskäyttäjä joka käyttää sitä pukua vuodessa n. 5-10 kertaa, saa sen puvun pidettyä kuoseissa parikin vuotta?

Tuli mieleen tosta edellisen sivun pukukeskustelusta, että kuinka paljon te ylipäätänsä käytätte pukua, jos saatte ne vuodessa jo kulutettua käyttökelvottomiksi? Tietenkin ymmärrän jos pukua käyttää lähes päivittäin esim. työn takia, mutta luulis että peruskäyttäjä joka käyttää sitä pukua vuodessa n. 5-10 kertaa, saa sen puvun pidettyä kuoseissa parikin vuotta?

Itse käytän pukua maksimissaan kahdesti vuoteen ja luulin olevani peruskäyttäjä. Tosin työpukeutuminen on erikseen, kuten mainitsitkin. Kiinnostaisi myös tietää, kuinka moni käyttää pukua töissä ja mitä tällainen työ sitten on?

Itse käytän pukua maksimissaan kahdesti vuoteen ja luulin olevani peruskäyttäjä. Tosin työpukeutuminen on erikseen, kuten mainitsitkin. Kiinnostaisi myös tietää, kuinka moni käyttää pukua töissä ja mitä tällainen työ sitten on?

Tietyillä aloilla myynnissä ainakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom