Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee ihan hienosti yhteen. Itse en pitäisi välttämättä noin kireitä farkkuja, mutta jos sopii sulle niin hyvä. Tohon kaveriks ruskeet kengät ja housuihin saman värinen vyö, niin on tyylikäs asukokonaisuus kasassa.

Itellä muuten toi sama paita just päällä. :rolleyes:

Kokemuksia Dinskossa myytävästä XIT-kenkämerkistä? Vai olikohan se XTI.. No kuitenkin oli ihan hienoja malleja tarjolla. Yleensä Dinskon kengät ovat hajonneet viimeistään kahdessa kuukaudessa, mutta ne olivatkin aina jotain halvempaa merkkiä. Kestääkö XIT/XTI? vai mikä se nyt oli?

Kestäneekös Bugatin kengät..?

Vanha kiitos 1939-1945 paita alkaa olla jo liian kulahtunut niin onko porukalla ideoita muista hyvistä tekstipaidoista? Tuota ulvovaa susi-paitaa olen kyllä jo kuolannut.

^Täytyypä käydä tsekkaa kun farkutkin pitäisi päivittää ja Veskulta saa parhaat farkut hieman isommallekkin kyykkyperseelle. Oletko tykännyt omasta isäntä paidastasi?

Tarttis XXL-kokoisen viininpunaisen vakosamettiblaserin. Ajatuksia mistä voisi löytyä?

^Täytyypä käydä tsekkaa kun farkutkin pitäisi päivittää ja Veskulta saa parhaat farkut hieman isommallekkin kyykkyperseelle. Oletko tykännyt omasta isäntä paidastasi?

Juu, mul on sillä jussi-kuosilla pari treenipaitaa, kyl siinä on pokassa pitelemistä, kun kynikset pelkää sitä "saunan takana on vielä tilaa" -tekstiä. Ostin muijallekin "emäntä"-paidan, niin on mukava sit kahdestaan edustaa esim. baareissa ja kaupoilla...

pipo_teksti_820_fd.jpg

Mä itse olen tykästynyt ylläolevan kuvan kaltaisiin, sloganeilla varustettuihin vöihin, pipoihin, paitoihin jne.

Mun mielestä myös esim Maltan risti ja suomileijona toimii hyvin yhdessä. Niillä on kuitenkin historiassa suuri merkitys yhteisvaikuttajana:

Leijona_maltanristi.jpg

no kyllä sekin kombinaatio välttää valkoisten tennissukkien ja lenkkareiden/purjehduskenkien kans

Word up! Mutta kesällä toki voi käyttää myös sandaaleja, ettei jalat hikoa...mutta paljaita varpaita näyttelee julkisesti vain tollot, joten tennissukat jalkaan kans.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom