Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
En edes jaksa laskea paljonko kenkiin on mennyt rahaa. Toisaalta pääsääntöisesti varsin pitkäkestoisia ja paljon käyttöä ovat nähneet, niin eihän se niin hirveästi harmitakkaan. Kuitenkin parempi mitä halvemmalla pääsee, kun ostaa jotain kalliilla niin korkeintaan se hinta aiheuttaa harmillisen olon. Hinta kun ei ole tae laadusta taikka tyylistä, varsinkaan jos maksetaan siitä että saa jonkun firman rumaa logoa mainostaa näkyvästi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shermanin paidat tuli tosiaan postipakettina. Hyvä huomio.

Eikös Beamhill myy stadissa tuota brändiä? Yliopistonkadulla myymälä. Mulla on muistikuva, että olisin joskus siellä sovittanut.

Modassa Kampin Keskuksessa on jonkun verran tota merkkiä.

Mistähän sais blankkoja t-paitoja halvalla? Ei mitään henkkamake tai luumunhedelmä paskoja kerran käytössä pilaantuvia rättejä vaan sellasia vähän tiukkoja slim-fit mallin t-paitoja. Jokin armaninkin t-paita maksaa sen kolme- jopa neljäkymppiä, mikä on siis pelkästä logosta aika paljon. Valmistus kun maksaa sen yhden mäkkärin juustohampurilaisen verran.

Koetin käydä alennusmyynneistä ostamassa farkkuja. Liikaa ihmisiä mun hermoille. Minkä kokoisia Dieselin farkut on verrattuna esim Jack & Jonesiin? J&J:ssa käy lähes aina 34/32. Nyt meinasin siis tilata netistä Dieselit vaihteen vuoksi, niin pohdin, että onko 34/32 sopiva koko... Saahan ne toki palauttaa, mutta aina en jaksa...

Koetin käydä alennusmyynneistä ostamassa farkkuja. Liikaa ihmisiä mun hermoille. Minkä kokoisia Dieselin farkut on verrattuna esim Jack & Jonesiin? J&J:ssa käy lähes aina 34/32. Nyt meinasin siis tilata netistä Dieselit vaihteen vuoksi, niin pohdin, että onko 34/32 sopiva koko... Saahan ne toki palauttaa, mutta aina en jaksa...
En tiedä voiko tähän mitään järkevää vastata, vaihtelee mallikohtaisesti niin paljon. En uskaltaisi tilata farkkuja sovittamatta.

Itse olen viimeiset kolmet J&J farkut tilannut sovittamatta. Aina on koko 34/32 osunut. Varmaan myös hyvää tuuria. No jos tilaan Zalandolta, niin helppohan noi on ilmeisesti palauttaa.

Helppoa on, palautin eilen viimeksi itse sinne tavaraa. Netissä täyttää lomakkeen ja kiikuttaa paketin samaan toimipisteeseen mistä sen noutikin.

Mistähän sais blankkoja t-paitoja halvalla? Ei mitään henkkamake tai luumunhedelmä paskoja kerran käytössä pilaantuvia rättejä vaan sellasia vähän tiukkoja slim-fit mallin t-paitoja. Jokin armaninkin t-paita maksaa sen kolme- jopa neljäkymppiä, mikä on siis pelkästä logosta aika paljon. Valmistus kun maksaa sen yhden mäkkärin juustohampurilaisen verran.
Stockmannilta Bodyguard-merkkisiä kannattaa käydä katselemassa.
Mun kokemuksen mukaan J&J on pääsääntöisesti pienempi mitoitus kuin Dieselillä ja huonompi istuvuus muutenkin jos sulla yhtään persettä on. Tämäkin riippuu tietysti mallista paljonkin. Mutta jos sulla on J&J koko 34/32 niin uskon että menee 33/32 useimmissa Dieselin malleissa hyvinkin. Eihän tuo tietysti selviä kuin kokeilemalla.

Stockmannilta Bodyguard-merkkisiä kannattaa käydä katselemassa.

Mun kokemuksen mukaan J&J on pääsääntöisesti pienempi mitoitus kuin Dieselillä ja huonompi istuvuus muutenkin jos sulla yhtään persettä on. Tämäkin riippuu tietysti mallista paljonkin. Mutta jos sulla on J&J koko 34/32 niin uskon että menee 33/32 useimmissa Dieselin malleissa hyvinkin. Eihän tuo tietysti selviä kuin kokeilemalla.

Tilasin jo. Otin myös Pepe Jeansit koossa 34/32. Palautellaan sitten jos ei istu.

Tilasin jo. Otin myös Pepe Jeansit koossa 34/32. Palautellaan sitten jos ei istu.
Pepellä on kanssa joissain malleissa kivat istuvuudet.

Mitä hintaluokkaa olivat? Löytyykö ns. normaalihintaisista paikoista? Stockkan sivuilla näkyy vain One Wayssä oleva Elvinen untuvatakki jolla ei tee mitään näillä keleillä.

Mulla on ollut useampi elvinen perus toppatakki stockalta, 200-250euron välistä ne on olleet muistaakseni aina. En tiedä mistä muualta tätä merkkiä löytäisi tai onko tuolla mallistossa kevyemmin topattuja takkeja. Tämä tais maksaa pyöreästi sen 250euroa, kun syksyllä pakkasten pelossa sen kävin hakemassa. Ei ole toistaiseksi tarvinnut paljon käyttää :D
product.jpg

Ok eli normaalit suositushinnat siis Stockkalla käytössä, ei sinänsä yllätä. Oli vaan Elvinen takit monessa paikassa netissä -50%, mutta mistään ei löydy kokoja enää.

Edit. On ne kyllä vieläkin.

Ok eli normaalit suositushinnat siis Stockkalla käytössä, ei sinänsä yllätä. Oli vaan Elvinen takit monessa paikassa netissä -50%, mutta mistään ei löydy kokoja enää.

Edit. On ne kyllä vieläkin.
Oisko ne sen takii noin hyvässä alessa että kokoja on niin vähän enää, noin ne kaupat yleensä toimii ;). Onhan nyt melkein kaikki rotsit muutenkin alessa jo tai ainakin alennetaan aika pian hyvin todennäköisesti siellä Stockallakin. En oo nyt varma mut ihan kuin Elvinen takkeja olis ollu Carlingsissa, voin muistaa väärinkin.

Voi olla. Oli siellä aluksi ihan hyvin joka mallissa kokoja jäljellä, mutta itse pitkittelin ostopäätöstä ja sitten kävikin legendaariset. Täytyy käydä kurkkimassa Stockkalla tällä viikolla.

Tulipa laitettua viimevkolla etsy :stä tilaukseen nahkatakki mittojen mukaan, hintaan 150e .. Katsotaan mitä sieltä tulee perille... Jos takki istuu niin tarvii tilata kyl uudestaankin, sen verta halpaa vaatetta. Onkos kellään kokemusta tuolta https://www.etsy.com/ ?

Kerro lisää tosta nahkatakin tilaamisesta. Ainakin hienoja nahkalompakkoja ja -vöitä oli tuolla. Voisi itsekin joskus hommata takin tuolta jos homma toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom