Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Jos tuo on "gay", niin voi huhhuh. Lieksassa tuo on ehkä gay, mutta ei sivistyksen lähettyvillä.

Ainoa asia, mikä kassissa mättää on tuo järjettömän kokoinen puman logo. Merkkihuoraamista sanon minä :D Siisti laukku muuten!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuo on "gay", niin voi huhhuh. Lieksassa tuo on ehkä gay, mutta ei sivistyksen lähettyvillä.
Ai, joko teillä Lieksassakin on homoja? :D

En minä sitä pahalla sano, en vaan ole ite nähny noin kuluneen näkösiä takkeja kaupassa. Eli paras vaihtoehto vois ehkä tosiaan olla ostaa käytettynä joltain, joka on takkia käyttänyt paljon ja pitkään.

Tosin olen ostanut eläissäni vain kaksi nahkatakkia ja etsinytkin vain uuden näköisiä ja varsin tavallisista kaupoista. Ehkä jossain tietyntyyppisissä erikoisliikkeissä tuollaisia onkin, en tiedä.

Kierrä kirppareita, niistä löytyy jos jonkinlaista. Ei tuollaisia saa uutena, ja jos, niin kyseessä on joku tonnin valmiiksi tuhottu Armani.

Mutta siis, kysyisin mielipidettänne: jos päällä on tumma puvuntakki, valkoinen paita ja khakit/vaalean ruskeat chinot, niin minkävärinen kraka?

Saakohan mistään ja mistäköhän saa pidemmän ja silti "kireän" hihattoman? En tiiä onko oikea paikka kysyä, kysyinpä silti :)

Saakohan mistään ja mistäköhän saa pidemmän ja silti "kireän" hihattoman? En tiiä onko oikea paikka kysyä, kysyinpä silti :)

JC:ssä on niiden omalla brändillä printittömiä mustia ja valkoisia hihattomia, jotka ovat _pitkiä_. Ei oo sellasta "tasaista" kangasta, vaan venyvämpää.

Herlinin Niklakselta?:)

Ei sitä saa Niklakselta viedä, kuvista päätellen ainoa yläosa mitä mieheltä löytyy:

img-1288334122209.jpg

3929628_.jpg

koko_porukka_9.9..jpg

herlin1T_uu.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom