Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäystä aiempaan postiin. Olen siis tumma hiuksinen ja hieman keskiverto suomalaista "ruskettuneempi" ihon sävy ja ruskeat silmät. Koska myös aika harteikas mielestäni pelkkä t-paita bleiserin alla toimii hyvin, toisin kuin langan laihoilla.
Alustavasti olen ajatellut hankkia joko tumman sinisen tai harmaan juuri monikäyttöisyyden vuoksi. Lähinnä kaipaisin apua eri yhdistelmistä tuon väristen bleisereiden kanssa.
Itse miellän että harmaan kanssa sopisi vain musta ja valkoinen, kun taas tumman sinistä voisi yhdistellä vapaammin.
---
Tulipas tästä sekava, mutta kiitoksia Kricelle ja voidille asiallisista vastauksista.
Tapahtunu itellekkin muutaman kerran sama kämmi;). Sä et voi luopua ikinä vipistä kun ilman tota avatar kuvaa menis joka kerta sekasin.Auts, meni nyt vyön alle tuo nimimerkkierehdys.
Tapahtunu itellekkin muutaman kerran sama kämmi;). Sä et voi luopua ikinä vipistä kun ilman tota avatar kuvaa menis joka kerta sekasin.
Ai että Kricen posteista ei saa tollasta samanlaista avuliaan ja lämminhenkisen miehen kuvaa?Onhan miehillä nyt ihan erilaiset kirjoitustyylit.
Minkälaista bleiseri paita yhdistelmää palstan tyyligurut suosittelee farkkujen kanssa. Kyse siis hyvin casual tilaisuudesta, joten jalkaan laitan siniset farkut. Lähinnä mietin bleiserin ja paidan väriä sekä laitanko kauluspaidan vai t-paidan. Esim. kuva hyvästä yhdistelmästä auttaa paljon.
Aiemmin olen usein suosinut mustaa t-paitaa (printillä tai ilman) ruskean sametti bleiserin kanssa, mutta ajattelin vähän päivittää vaatekaappia, joko harmaalla tai tumman sinisellä bleiserillä.
En tiedä mitä muut on mieltä mutta mun mielestä ei liiviä päälle ilman mitään takkia. Tulee helposti mieleen sellainen halpa onnelateini /manne-torikauppias/jenkki redneck rodeoratsastaja lookki.Tossa on mun mielestä aika hyvä artikkeli värien käytöstä (englanniksi): CLICK.
Sininen bleiseri kannattaa omistaa, se kun käy käytännössä minkä tahansa kanssa. (En tosin käyttäisi mustaa aluspaitaa em. kanssa tai yleensäkään. Mm em. bleiserin kanssa, syystä että mielestäni esim bleiserin väri (tässä tapauksessa sininen) ns. "hukkuu" mustaan paitaan eikä näinollen loista niinkuin se voi loistaa oikean värin kanssa yhdistettynä kuten esim. valkoinen, pinkki )
Tottakai nä on vaa mun mielipiteitä, mutta tuo em. sivusto on aika hyvä paikka, jos kiinnostaa kattoa mitkä värit mätsää toisten kanssa ja mitä käyttää minkäkin kanssa. (Omaan makuun sovellettuna tietenkin.)
Ketjuun: Itelläki huomenna pikkujoulut, teemana yleensäkki siisti pukeutuminen, ni kelasin laittaa tummat (mustat, indigo sininen) slimmit farkut, ruskee vyö ja kengät, valkosta/pinkkiä kauluspaitaa, musta ohut kraka ja musta liivi. Eiköhä noilla pärjätä. Moitittavaa?
En tiedä mitä muut on mieltä mutta mun mielestä ei liiviä päälle ilman mitään takkia. Tulee helposti mieleen sellainen halpa onnelateini /manne-torikauppias/jenkki redneck rodeoratsastaja lookki.
Ps. Olen ollut onnelassa liivi päällä. En kuitenkaan laittaisi ilman takkia liiviä jos tarkoitus on pukeutua tyylikkäästi.
Tossa on mun mielestä aika hyvä artikkeli värien käytöstä (englanniksi): CLICK
Kumpi kampi.
Eli pidättekö paitaa housissa vai ei? Siis jos farkut yms niin meneekö t-paita housujen sisään?
Minkä tyylistä? Ite löysin moneen vuoteen ekan kerran kasan hyviä talvitakkeja ja oli lähinnä valinnan vaikeus.Ei tunnu taaskaan löytyvän mistään sopivaa talvitakkia. Eikä farkkuja.
Tiukka kyssäri, mistä Barbouria Suomesta vai käynkö UKsta hakemassa? Häh?!
Ketjuun: Itelläki huomenna pikkujoulut, teemana yleensäkki siisti pukeutuminen, ni kelasin laittaa tummat (mustat, indigo sininen) slimmit farkut, ruskee vyö ja kengät, valkosta/pinkkiä kauluspaitaa, musta ohut kraka ja musta liivi. Eiköhä noilla pärjätä. Moitittavaa?
Voi olla että vähän erilaisia rotseja hakusessa. Pituus oli kyllä reiden puoliväliin mutta muuten hain nimenomaan tollasta isolla hupulla, canadian goose tyyppistä semi trendikästä mutta silti siperia pakkaset kestävää rotsia joka päällä ei näytä michelin ukolta. Hintahaarukka oli siinä 150-300 välillä ja siihen haarukkaan osu ihan kohtalaisesti takkeja. Stocka, one way, union five ja pari muuta lafkaa tuli kierrettyä.Kerro toki mistä...
En tykkää mistään bomber -tyylisistä eli siis takin reunus ylettyy hädin tuskin vyöhön asti. Villakangastakki olis jees, mutta Suomessa aika turha kun on niin kosteaa. Jokin sellanen muhkean oloinen(mutta kuitenkin hengittävä) ja istuisi hyvin. Pituus vaikkapa reiden puoliväliin. Huppu voisi olla irroitettava. Kaulukset mielellään korkeahkot ja pysyvät pystyssä kovemmassakin myräkässä ilman säätämistä. Väriltään musta tai jokin oliviin vihreä(tummahko). Plussaa tietysti jos hylkisi vettäkin jonkin verran. Ja ei näyttäisi laatikolta päälläni. Enkä kyllä kovin montaa satasta viitsi takista maksaa kun maku muuttuu vähän väliä ja talvi on niin lyhyt aika täällä.
On mulla jokin kipparitakki ja sitten sellainen tuomiopäivän kestävä eskimotakki, mutta eipä ole olllut käyttöä kun on niin lämmintä pk-seudulla aina.