Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten toimii Cash on delivery maksutapa? Ainakin törmäsin Dolce&Gabbanalla tähän.
Maksanko lähetille vasta kun vastaanotan tuotteen?

Lähetille tosiaan rahat kouraan ja pitää yleensä olla tasaraha. Niillä ei välttämättä ole mitään vaihtokassaa mukana.

Itse oon katsonut nyt tälläisiä talvitakkeja.
4s051f.jpg

Klassinen/ business-mallinen.

Ei muuten oo kovin lämpimiä tommoset, ainakaan ne mitä olen nähnyt. Ja mallit/leikkaukset on yleensä aika järkyttäviä, vaikka nopealla vilkaisulla telineessä näyttää nuorekkaalta niin aina on kauheet kaljamahatilat.
Jos taas löytää sopivan istuvan takin niin sinne ei sitten ainakaan mahdu kun neule alle, eikä ole kyllä tarkoituskaan, ei noi ole mitään varsinaisia talvitakkeja. Tänään itseasiassa ensimmäisen kerran näin alle 200€ istuvan tuon mallisen takin. Rotsi oli selectedin ja makso 160€, ehkä kuitenkin vähän kulahtaneen oloinen vaikka oli ollut toistaiseksi vain henkarissa muiden takkien välissä.
Ehkä hyvän tollasen sais 400€:llä tai käytettynä hyvällä tuurilla jostain :D

Tuli hankittua heräteostoksena 700euron puku kun kattelin ettei kaapissa roikkunut kun reilu 10vuotta vanhoja dressmaneja. En kuitenkaan oo ikinä ollu niin pukumiehiä ja rupesin miettimään voiko tollasella hyvin tumman sinisellä puvulla mennä ollenkaan hautajaisiin jos sellaset tulee vastaan vai onko se pelkästään se täysin musta.

Ihan mielenkiinnosta minkä tekijän puku? Tuo hinta ei vielä kerro onko se laadukas vai ei
Ei se kerro mullekkaan kun en puvuista mitään tiedä mutta näytti hyvältä ja istu tähän semibodarin kroppaan ihan täydellisesti. Ilmeisesti jotain uutta mallistoa Bossilta. Aika slimmi muttei silti kiristäny käsivarsista. Laittasin kuvan mutta meni lahkeet lyhennykseen niin menee viikko.

Tuli tilailtua vähän lisää neuleita ja paitoja mm. valkosen kauluspaidan ostin vihdoin, ku ei oo ennen ollu vaikka joka jätkältä pitäs löytyä.

Mistä sais Quicksilverin T-paitoja Suomessa? Noita löytyy muutama XL-kokoisena ja niissä tuntuu olevan omille välityksille varsin passeli leikkaus, muttei mitään muistikuvaa mistä noi on hommattu. Oisko Helsinginssä vaikka joku pulju? Anyone?

En kuitenkaan oo ikinä ollu niin pukumiehiä ja rupesin miettimään voiko tollasella hyvin tumman sinisellä puvulla mennä ollenkaan hautajaisiin jos sellaset tulee vastaan vai onko se pelkästään se täysin musta.

Hautajaisiin mä menisin kyllä vain ja ainoastaan mustalla puvulla. Muutenhan tuo tummansininen on ihan passeli väri 'tumma puku' -tilaisuuksissa..

Mistä sais Quicksilverin T-paitoja Suomessa? Noita löytyy muutama XL-kokoisena ja niissä tuntuu olevan omille välityksille varsin passeli leikkaus, muttei mitään muistikuvaa mistä noi on hommattu. Oisko Helsinginssä vaikka joku pulju? Anyone?

kampissa ollut quiksilverin liike joskus?

No jos merkki ja koko on selvillä, niin miksei tilaisi netistä? Suomessa t-paita varmaan n.35€ ja netistä noita löytynee 16-25 €:n hintaluokkaan.
Siis ulkomailta.

kampissa ollut quiksilverin liike joskus?
Ei mitään muistikuvaa. Ei ainakaan näkynyt kun äsken vilkasin kampin sivuilta. Unskassa voitais ehkä myydä kyllä (?).

No jos merkki ja koko on selvillä, niin miksei tilaisi netistä? Suomessa t-paita varmaan n.35€ ja netistä noita löytynee 16-25 €:n hintaluokkaan.
Siis ulkomailta.
Totta, mutta olisin paikan päällä halunnut vielä sovituksella varmistaa, että nuo paidat eivät "muodoiltaan" eroaisi näistä nykyisistä.

Tuli hankittua heräteostoksena 700euron puku kun kattelin ettei kaapissa roikkunut kun reilu 10vuotta vanhoja dressmaneja. En kuitenkaan oo ikinä ollu niin pukumiehiä ja rupesin miettimään voiko tollasella hyvin tumman sinisellä puvulla mennä ollenkaan hautajaisiin jos sellaset tulee vastaan vai onko se pelkästään se täysin musta.
Mä sanoisi, että tummansininen on paras valinta siksi, että sillä voi mennä käytännössä mihin vaan. Paitsi hautajaisiin.

Kannattaa katsella kalliimpia vaatteita myös "sekatavarakaupoista" syrjempää esim. Tuurin kyläkaupasta tai Kärkkäiseltä. Saattaa joskus löytyä helmiä todella halpaan hintaan kun ovat jääneet henkareihin roikkumaan. Itse löysin vasta vähän aikaa sitten 180 euron takin 50 eurolla kyseisestä liikkeestä.

En tuosta takista tiedä, mutta tuollaiset pitkät takit ovat ainakin itselläni olleet yllättävän lämpimiä kunhan laittaa lämpimän kaulahuivin kaulalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom