Nimen omaan tuo vihreä oli pakko saada
Kaverin mielestä se mikä siitä Gayn tekee on se, että se on olkalaukku
MItäääää, joko miehet käyttää OLKALAUKKUJA???
On tää jännä maailma :lol2:!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimen omaan tuo vihreä oli pakko saada
Kaverin mielestä se mikä siitä Gayn tekee on se, että se on olkalaukku
MItäääää, joko miehet käyttää OLKALAUKKUJA???
On tää jännä maailma :lol2:!!!
Ourait no pitänee tarkastaa molemmat liikkeet ja tehä vertailuja, jos en väärin muista ni poistin noin vuos sitte H&M:stä isoimman koon ja se oli napaan ylettyvä, eli jospa mallisto olisi muuttunut toivotaanNuo jc:n hiattomat on kyllä omasta mielestä huonoja, H&M:mältä saa mielestäni parhaimman näköiset maksaakin vaan joku 5e kpl
Ei sitä saa Niklakselta viedä, kuvista päätellen ainoa yläosa mitä mieheltä löytyy:
mun mielestä ainakin ihan hieno, kelpais mullekki. ja ei ehkä kannata kuunnella kaveria joka on just ostanu lonsdalen takin, ei pahalla :Dhttp://www.duosport.fi/WebRoot/duosport/Shops/duosport/4E19/7E26/986D/355E/3B09/0A28/1015/7095/Puma_Originals_Reporter_iso_logo_vihreae.jpg
Gay vai ei? Kaveri nauroi, että heitä toi nyt puskaan:jahas:
Eikös se niiden oma brändi o Marwin tjsp?JC:ssä on niiden omalla brändillä printittömiä mustia ja valkoisia hihattomia, jotka ovat _pitkiä_. Ei oo sellasta "tasaista" kangasta, vaan venyvämpää.
Tervetuloa 2000-luvulle. Meillä on nykyisin myös naispresidentti.
Ihmettelin vain, kun en ollut tuosta tietoinen...
Minkälaista bleiseri paita yhdistelmää palstan tyyligurut suosittelee farkkujen kanssa. Kyse siis hyvin casual tilaisuudesta, joten jalkaan laitan siniset farkut. Lähinnä mietin bleiserin ja paidan väriä sekä laitanko kauluspaidan vai t-paidan. Esim. kuva hyvästä yhdistelmästä auttaa paljon.
Aiemmin olen usein suosinut mustaa t-paitaa (printillä tai ilman) ruskean sametti bleiserin kanssa, mutta ajattelin vähän päivittää vaatekaappia, joko harmaalla tai tumman sinisellä bleiserillä.
Minkälaista bleiseri paita yhdistelmää palstan tyyligurut suosittelee farkkujen kanssa. Kyse siis hyvin casual tilaisuudesta, joten jalkaan laitan siniset farkut. Lähinnä mietin bleiserin ja paidan väriä sekä laitanko kauluspaidan vai t-paidan. Esim. kuva hyvästä yhdistelmästä auttaa paljon.
Aiemmin olen usein suosinut mustaa t-paitaa (printillä tai ilman) ruskean sametti bleiserin kanssa, mutta ajattelin vähän päivittää vaatekaappia, joko harmaalla tai tumman sinisellä bleiserillä.
Ensinnäkin tässä auttaa kun kerrot vähän tukan ja silmien väristäsi. Näillä tosiaan on hämmentävän paljon merkitystä. Itse suosin juhlallisissa tilanteissa tummansinistä, koska se sopii vaalean tukan kanssa. Vaaleatukkaiselle kun "ihannevärit" ovat tummansininen, harmaa ja musta.
Mutta yleisesti, tummansininen (=navy) bleiseri sopii niin monen vaatekappaleen ja värin kanssa, että siihen kannattaa investoida. Aika monessa pukeutusneuvossa on mainittu, että tummansininen bleisari on yksi ehdoton kulmakivi. Itse sanoisin, että sitä voi käyttää pirun monessa paikassa, kunhan siinä ei ole kultaisia nappeja. Kultaiset napit saa mielestäni lookin näyttämään 60v+, ja enemmänkin purjehdusklubin uniformulta.
Jos sen sijaan meinasit mustaa t-paitaa/kauluspaitaa käyttää, niin ehdottomasti sen kanssa harmaa bleiseri. Mustan kanssa kun ei tuo tummansininen sovi. Joku sanoi osuvasti, että jos käyttää tummansinistä sinistä ja mustaa, niin näyttää vähän siltä kuin olisi yrittänyt hyvää väriyhdistelmää, mutta "didn't quite nail it". Vaaleansininen saattaa toimia mustan kanssa, mutta varauksella. Harmaankin kanssa se on aika makukysymys. Yksi vaihtoehto on ottaa musta t-paita ja musta bleiseri. Vähän erikoinen, mutta näyttää tyylikkäältä. Musta sopii ruskean bleiserin kanssa, mutta ruskea on aika laaja käsite. Ruskean bleiserin täytyisi olla enemmänkin tan/khaki (en muista suomenkielisiä vastineita, tuollainen peesi/vaaleanruskea). Kannattaa kokeilla ruskean bleiserin kanssa vaaleansinistä kauluspaitaa/t-paitaa, se on mielestäni aika pettämätön yhdistelmä. Vaalean ruskea bleiseri on ehdottomasti henkilökohtaisesti seuraava investointi.
Tuohon voi tarvittaessa vaihtaa t-paidan tilalle kauluspaidan, mutta riippuu tosiaan tuosta tilaisuudestasi. Ja jos on "hyvin casual" -tilaisuus, niin itse nakkaisin kauluspaidan tuohon alle. Se tarvittaessa toimii hyvin, vaikka pitäisi lämpötilan takia ottaa bleiseri pois.