Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pukeudun aina rock henkisesti.
Prätkärotsi, alla musta huppari ja wife beater paita.
Housuina matalavyötäröiset boot cut farkut.
Kenkinä taas joko turvakengät, mad fish:n flappit, tai new rockin
hillitympää tuotantoa olevat kävelykengät.
Tällä tyylillä menty jo useita vuosia ja ainoa hankaluus tänäpäivänä on
löytää boot cut mallisia farkkuja, kun joka fakin vaatemestassa myydään eioota ja
yrittävät siinä sijassa tuputtaa joitain makkaran kuoria pillifarkkujen muodossa, kun ovat mukamas
niin muotia tänäpäivänä..

Itse pukeudun aina rock henkisesti.
Prätkärotsi, alla musta huppari ja wife beater paita.
Housuina matalavyötäröiset boot cut farkut.
Kenkinä taas joko turvakengät, mad fish:n flappit, tai new rockin
hillitympää tuotantoa olevat kävelykengät.
Tällä tyylillä menty jo useita vuosia ja ainoa hankaluus tänäpäivänä on
löytää boot cut mallisia farkkuja, kun joka fakin vaatemestassa myydään eioota ja
yrittävät siinä sijassa tuputtaa joitain makkaran kuoria pillifarkkujen muodossa, kun ovat mukamas
niin muotia tänäpäivänä..

Kiva tietää! Huh kun helpotti...

Ei muuten oo kovin lämpimiä tommoset, ainakaan ne mitä olen nähnyt. Ja mallit/leikkaukset on yleensä aika järkyttäviä, vaikka nopealla vilkaisulla telineessä näyttää nuorekkaalta niin aina on kauheet kaljamahatilat.
Jos taas löytää sopivan istuvan takin niin sinne ei sitten ainakaan mahdu kun neule alle, eikä ole kyllä tarkoituskaan, ei noi ole mitään varsinaisia talvitakkeja. Tänään itseasiassa ensimmäisen kerran näin alle 200€ istuvan tuon mallisen takin. Rotsi oli selectedin ja makso 160€, ehkä kuitenkin vähän kulahtaneen oloinen vaikka oli ollut toistaiseksi vain henkarissa muiden takkien välissä.
Ehkä hyvän tollasen sais 400€:llä tai käytettynä hyvällä tuurilla jostain :D

Mulla vastaava halpis, juurikin tuo Selected. Stockalta maksoi sen alle 200 euroa, muutama vuosi sitten. On vähän tosiaan kulahtaneen oloinen jo het uutena. Istuu erittäin hyvin päälle ja olen ollut tyytyväinen.

Mutta kuten sanoit. Ainoaksi talvitakiksi tuosta ei ole. Yllättävän lämmin, mutta vaati kuitenkin kaulahuivin.

cargo housut pitäs löytää , jotkin laadukkaat. suosituksia hyvistä verkkokaupoista??

Carharttit on puollaadukkaat. Housut kestää aika tasan vuoden. Kangas on loppupeleissä aika ohutta ja repeää helposti, vaikka onkin muka ripstoppia.

Suomeen ei mikään kauppa tai verkkokauppa tuo Carhartistta vyötärökokoa 33" (väittävät jopa ettei sellaista ole olemassakaan) joten itse tilaan kerran vuodessa housut suoraan Carhartin omilta verkkosivuilta. Tulee nopeasti ja luotettavasti ja housujen hinta taitaa olla jotain 90€ luokkaa, eli vähän ehkä jopa halvemmat kuin kotimaisista liikkeistä tai verkkokaupoista. Kokoja ja värejä on tosiaan paremmin saatavilla, joten suosittelen tuota vaihtoehtoa jos Carharttit haluaa.

Edit. ja nyt kun katselin Carharttin sivuja, niin eipä voikkaan enää tilata suomeen suoraan noita pökiä. Höh. Vuosi sitten pystyi.

Edit2: täältä löytyy: http://www.backyard-shop.de/artikel...ne_Wash/Cargo_Pant/292149100001_RIPCYPSW.aspx

Mutta kuten sanoit. Ainoaksi talvitakiksi tuosta ei ole. Yllättävän lämmin, mutta vaati kuitenkin kaulahuivin.

Villakankaat onpi ihan lämpimiä, ainoa ongelma on että ne eivät pidä lainkaan tuulta. Lasitetulla terassilla voi istua tyylikkäästi.

Onko sellasella puvun rintataskussa pilkistävällä silkkihuivilla mitään oikeampaa nimeä kun vaan silkkihuivi? Jostain stockalta varmaan löytyy? Miten tollanen taitellaan taskuun?

Onko sellasella puvun rintataskussa pilkistävällä silkkihuivilla mitään oikeampaa nimeä kun vaan silkkihuivi? Jostain stockalta varmaan löytyy? Miten tollanen taitellaan taskuun?

taskuliinaksi sanotaan. Youtubesta löytyy muistaakseni videoita, missä näytetään erilaisia taittelutapoja. Hakusanaksi vaikkapa "pocket square"

Mites etiketti. Millon tollasta kehtaa käyttää?

No en oo todellakaa ekspertti, mutta kyllä minä käyttäsin aina kun pukukin on päällä. Myös kauluspaita/liivi yhistelmään saa eloa taskuliinalla. Taskuliina tekee käsitykseni mukaan asusta aina hieman formaalimman, mutta kyllä mun mielestä taskuliinoja kannattaa suosia. Monesti krakan korvaaminen taskuliinalla on mielestäni ihan freshi vaihtoehto. (Sillon kun on kyse arkipukeutumisesta.) Jos on sinut sen kanssa mitä on päällä niin yleensä näyttää hyvältä.

1103701000.jpg

Tommonen harringtoni tuli ostettua, mitä mieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom