Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tunnu mistään löytyvän kalvosinnapeilla slimfit paitoja ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko "etikettivirhe" kulkea lenkkareissa ja farkuissa koulussa? Kokeilin kerran ja tuntuivat niin mukavilta jalkaan.

Onko Suomessa kauppoja, joissa vois testailla Ray Banin tai Randolphin laseja käytännössä?
Netissähän noita on myynnissä, mutta ei kehtais arpoa. Tuli fiilis, että pakko saada - heh.

Onko "etikettivirhe" kulkea lenkkareissa ja farkuissa koulussa? Kokeilin kerran ja tuntuivat niin mukavilta jalkaan.

Onko Suomessa kauppoja, joissa vois testailla Ray Banin tai Randolphin laseja käytännössä?
Netissähän noita on myynnissä, mutta ei kehtais arpoa. Tuli fiilis, että pakko saada - heh.

Siis lenkkarit? Juoksulenkkarit vai lenkkitossut? Kategoriaan "lenkkari" sopii nykypäivänä lähes mitkä tahansa converset, adidakset ja pumat. Eli täh, mimmoset lenkkarit?

RayBaneja nyt on missä tahansa optikkoliikkeessä, rohkeesti vaan sisälle lähimpään liikkeeseen.

raybaneja nyt on tyyliin jokasessa nissenissä ja randolphineikin varmaanki sinne vaan tallustelet kattelee

Noniin päivittelen kun tuli tilaus Topmanista ja täällä joku pohti sieltä tilaamista. Kamat tulivat alle viikossa tilauksesta. Tilasin vaimonhakkaaja paidan ja kesäkauluspaidan pitkähihaisena.
Kauluspaita on mallia slim ja tämä todella tarkoittaa SLIM eli pakkotoiston jamppojen kannattaa ottaa mittanauha kauniiseen käteen. Koko M oli ok 187cm varteeni mutta on todella kireä. Koko L vaimonhakkaajasta on ok 187cm pituiselle ja tulee näyttämään kireältä suurimmalla osalta tämän foorumin käyttäjien päällä.
Itselläni se on mallia "meksikolainen narkomaani jolla on veitsi" eli vähän lepattaa kynismäisestä ulkomuodosta johtuen.

Pitääkö rintakehän mitta paikkansa? Jos viitsit mitata paidan, ja verrata luvattuun kokoon.
Olen sua 7 cm lyhyempi, mutta käytän normaalisti XL-koon paitoja. Mahaa ei ole mutta kaikki slim-fit paidat ahdistaa rintakehästä. En haluaisi ruveta palautus rumbaan.

No jos puhut normaaleista sellaisista yleensä valkoisista juoksukengistä niin kyllä tällaisella yhdistelmällä aika dorkalta näyttää...

Eli sellanen perus jenkkiopiskelia-look. Näyttää niin juntilta kun vain voi.
Mikä parasta, jenkeissä ne pitää noita juoksukenkiä jalassa parhaillaan clubeilla ja puvun kanssa.
Kaliforniassa näki koulussa lähes ainaostaan varvastossuja tai lenkkareita jalassa. Erottu eurooppalaiset aika nätisti joukosta kun kaikilla meillä oli jotain nahkatossua tai sitten lenkkareita tyyliin puma tai lacoste. (edit. ei mitään varvastossuja vastaan, ne sopii ihan hyvin)

Onko virhe mennä koulun kevätjuhlaan pikkutakissa, jonka alla vaalea ruudullinen kauluspaita, ja farkuissa? Pukua en kuitenkaan aio laittaa niin lyhyen tilaisuuden vuoksi.

Onko virhe mennä koulun kevätjuhlaan pikkutakissa, jonka alla vaalea ruudullinen kauluspaita, ja farkuissa? Pukua en kuitenkaan aio laittaa niin lyhyen tilaisuuden vuoksi.

Ilmeisesti kun on kyse "kevätjuhlasta" niin teidän ikäisillä näkee niin monenlaista pukeutumista että en olisi huolissani. Mutta itse kysymykseen vastatakseni, jos takki on "puvun takki" eikä irtotakki niin kyllähän se hieman kekeltä näyttää kun leikkaukset on hieman erinlaiset. Itse pidän casual fridayna joskus farkut, sekalainen kauluspaita ja ruskea vakosamettinen irtotakki.

Ilmeisesti kun on kyse "kevätjuhlasta" niin teidän ikäisillä näkee niin monenlaista pukeutumista että en olisi huolissani. Mutta itse kysymykseen vastatakseni, jos takki on "puvun takki" eikä irtotakki niin kyllähän se hieman kekeltä näyttää kun leikkaukset on hieman erinlaiset. Itse pidän casual fridayna joskus farkut, sekalainen kauluspaita ja ruskea vakosamettinen irtotakki.

Juuh, kyseessä siis lukion kevätjuhla + lakkiaiset (en ole itse lakkia saamassa, ainakaan tänä keväänä).
Sitä vaan mietin, että sopiiko tuommonen ruudullinen ton takin(irtotakin) alle, kun yleensä näkee vaan näitä yksvärisiä siellä alla.
Mutta siis, tuskin sieltä pihalle nauretaan jos tuommoses asus menee :)

Pitääkö rintakehän mitta paikkansa? Jos viitsit mitata paidan, ja verrata luvattuun kokoon.
Olen sua 7 cm lyhyempi, mutta käytän normaalisti XL-koon paitoja. Mahaa ei ole mutta kaikki slim-fit paidat ahdistaa rintakehästä. En haluaisi ruveta palautus rumbaan.

Pitää paikkansa. Tulet joutumaan palautusrumbaan slimfit paitojen kanssa. Itse olen mallia kynis ja esim pöytään nojatessa kädet edessä kiristää selästä. Kainalon alareunasta toiseen kainalon alareunaan 47cm about väli ja vyötärö saumasta saumaan edestä päin 42cm eli kireä on.

Eli sellanen perus jenkkiopiskelia-look. Näyttää niin juntilta kun vain voi.
Mikä parasta, jenkeissä ne pitää noita juoksukenkiä jalassa parhaillaan clubeilla ja puvun kanssa.
Kaliforniassa näki koulussa lähes ainaostaan varvastossuja tai lenkkareita jalassa. Erottu eurooppalaiset aika nätisti joukosta kun kaikilla meillä oli jotain nahkatossua tai sitten lenkkareita tyyliin puma tai lacoste. (edit. ei mitään varvastossuja vastaan, ne sopii ihan hyvin)

Puma ja Lacoste lenkkarit eivät ole mikään meriitti. Lacostet nyt on lähinnä kaameaa paskaa nykyään jo rumuutensa takia.

Noi kaks oli vain esimerkkinä musita tossuista. Ja ne oli vielä 2007 ihan muodikkaita tossuja ;)

Ootteko viimeaikoina tilannut kamaa tuolta topman.comista? Oon nyt yrittänyt sieltä tilata joitain vaatteita, mutta maksamisen kanssa on ongelmia.

Ensinnäkin oli(ja on ainavaan) uusi tuttavuus se, että vaikka maksaisi luottokortilla niin silti se pyytää vielä nettipankin tunnuksia(kuva 1). Mietin että mitäs vittua, onko tässä joku huijaus menossa vaikka en mikään heikkohermoisin mielestäni olekkaan...no, laitoin tunnukset siihen mutta sitten homma kaatuu aina tähän kuvan 2 tilanteeseen. Mitä tuolle voi tehdä?

Okei, tän ois voinu laittaa jonnekkin tyhmien kysymysten kerhoon tai ihan minne vaan muualle...

mitenhän nää liitteet tulee....

Liitteet

• kuva2.jpg
    kuva2.jpg
    95,9 KB · Katsottu: 216
  • kuva1.jpg
    kuva1.jpg
    124 KB · Katsottu: 238
Se menee varmistamaan sen verkkopankkimaksun sun kortilta. Ihan normaalia mutta tosta jälkimmäisestä screenistä en osaa kyllä hirveästi sanoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom