Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt olisi hakusessa tyylikäs kesätakki.

OHUT ja hengittävä
Mieluusti ihan kangasversio(puuvillaa?)
Väriltään oliivi-tumma oliivi tai musta
Voisi olla hieman kulutetun näköinen
Kaulukset voisi olla hieman normia korkeammat(e.g. Superdryn takit, ja pysyisivät myös tarpeen tullen ylhäällä tuulisellakin säällä)
Pituus about farkkujen taskujen kohdalle
Netistä..mistä vaan
Hintaluokka ~alle 200

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edit.

olen siis katsonut läpi ainakin seuraavat puljut:

Asos, Ben Sherman, Dress-for-less, Haburi, A&F, Diesel, Superdry eikä mistään ole löytynyt edes kesätakilta näyttävää rotsia. Perkele että voi olla vaikeata.

Nyt jos jollain löytyy kaapista Afflictionin L tai XL-kokoinen t-paita niin mittanauhaa käteen! Olen tilaamassa netistä Affliction-paitaa ja ei kyllä perse kestä noilla hinnoilla sitä, että paita on joko liian pieni tai liian iso. Eli esim. Kainalo-Kainalo, Kainalo-Helma, Olkapää-Helma-pituuksia jos saisi niin uskaltaisi tilauksen panna vetämään. On se vaan 80e liian kova hinta maksaa paidasta, joka menisi väärän koon takia myyntiin johonkin huuto.nettiin parilla kympillä.

Ei ehkä ihan se oikea thread, mutta muotiin kun liittyi niin mikä ettei!

saahan sen paidan vaihdettua varsinkin jos kotimaisesta kaupasta tilaat.

OHUT ja hengittävä
Kaulukset voisi olla hieman normia korkeammat(e.g. Superdryn takit, ja pysyisivät myös tarpeen tullen ylhäällä tuulisellakin säällä)
Netistä..mistä vaan
Hintaluokka ~alle 200

http://atomretro.com/product_info.cfm?product_id=3915&d=GIBSON-LONDON-MENS-MARRIOTT-COAT-MOD-RETRO

Vähän vintage lookkia http://atomretro.com/product_info.c...o-Clothing-Mens-Jackets-Indie-Clothes-Sixties

OHUT ja hengittävä
Netistä..mistä vaan
Hintaluokka ~alle 200

tsekkaa viel www.yoox.com, on aika iso paikka.

Skundille kiitos, mutta ei kiitos.

Yooxista olen jo silloin tällöin katsellut. Sieltä on melko riskiä tilata kun nuo kuvat ovat suoraan sanoen paskoja. Kuteet vain mallinukkejen päällä eli ei oikein saa mtn käsitystä miltä näyttävät.

Yooxista olen jo silloin tällöin katsellut. Sieltä on melko riskiä tilata kun nuo kuvat ovat suoraan sanoen paskoja. Kuteet vain mallinukkejen päällä eli ei oikein saa mtn käsitystä miltä näyttävät.

Tämä on kyllä totta, vaikkakin luotettava kauppa, tai näin olen kuullut monesta lähteestä.

Varmasti on. Tahtoisi vain olla edes 90% varma takista, palautus kun on aina ongelmallista. Ei jaksa sitä 30 päivää odotella rahoja takaisin(jos saa).

Tuntuu jännältä, että esim Superdryllä ei näyttäisi olevan yhtään kesätakkia koko mallistossaan sivuillaan? Vai näenkö vain väärin.(nahkarotseja ei lasketa)

Yooxissa palautus on helppoa. Pitää vain olla leikkaamatta niitä roikkuvia sinettejä pois, koska muuten palautus on mahdoton. Jos vaate ei sovi päälle tai on muuten sellainen, ettet siitä pidä, laitat pakkauksessa mukana tulevan UPS-tarran alkuperäisen lähetyksen pakkauslaatikon päälle ja soitat UPS:n hakemaan paketin sinulta. Menee ilmaiseksi perille Yooxiin. Lähetteessä voit kertoa, otatko joko rahat takaisin vai vaihdatko tuotetta.

Nimim. kokemusta on.

Minkä värinen kauluspaita olisi hyvä mustan liituraitapuvun kanssa? Perus valkoinen olisi varma valinta, mutta onko muita soveliaita vaihtoehtoja? Entä minkä värinen kravatti sitten paidan väriin olisi jees? Omista ylioppilasjuhlista siis kyse.

Minkä värinen kauluspaita olisi hyvä mustan liituraitapuvun kanssa? Perus valkoinen olisi varma valinta, mutta onko muita soveliaita vaihtoehtoja? Entä minkä värinen kravatti sitten paidan väriin olisi jees? Omista ylioppilasjuhlista siis kyse.
Itsellänikin on paidan ja solmion osto liituraitapukuun edessä. Olen miettinyt valkoista paitaa ja mahdollisesti kullanväristä solmiota.

Asia harvinaisen selvä, valkoisella siis mennään. Saako kraka olla sitten esimerkiksi viininpunainen? Meneekö tässä kohtaa mikä tahansa väri, vai onko tässäkin jotain etikettiä?

Valkoinen on juhlapaidan väri. Muut värit muuhun käyttöön.

Olen kyllä eri mieltä tuosta asiasta. Valkoinenhan on nimenomaan muodollinen ja värilliset paidat soveltuvat hyvin vapaampiin juhliin, jollaiseksi itse ainakin miellän yo-juhlat yms.
Voin olla toki väärässäkin.

Värilliset paidat sopivat kyllä vapaisiin juhliin ja muutenkin rennonmpi pukeutuminen on suotavaa kesäisissä juhlissa. Tässä tapauksessa oli kyse kuitenkin itse juhlan huomion keskipisteestä sekä pukuvalintana tumma liituraita.

Kuuluisia viisauksia on, että kun tuntee etiketin voi siitä poiketa. Jos on yhtään epävarma, niin kannattaa pysyä etiketissä.

Noniin päivittelen kun tuli tilaus Topmanista ja täällä joku pohti sieltä tilaamista. Kamat tulivat alle viikossa tilauksesta. Tilasin vaimonhakkaaja paidan ja kesäkauluspaidan pitkähihaisena.
Kauluspaita on mallia slim ja tämä todella tarkoittaa SLIM eli pakkotoiston jamppojen kannattaa ottaa mittanauha kauniiseen käteen. Koko M oli ok 187cm varteeni mutta on todella kireä. Koko L vaimonhakkaajasta on ok 187cm pituiselle ja tulee näyttämään kireältä suurimmalla osalta tämän foorumin käyttäjien päällä.
Itselläni se on mallia "meksikolainen narkomaani jolla on veitsi" eli vähän lepattaa kynismäisestä ulkomuodosta johtuen.

Alpina-ProfiIMG_2941.jpg

Ai ai, nyt kelpaa hihhuloida paisteessa.

Edit. Iski suht kova kuume laseihin. Taidanpa kuolata Dunhillin vintage-laseja loppupäivän. http://www.optiking.com

Viimeksi muokattu:
Onko netissä mitaan verkkokauppaa mistä saisi kolitsinpusakan ja kolitsihousut halvalla? Ei tarvitse olla mitään merkkiä.. mass:issa oli niita gold`s gym mutta kaikista koot loppu. Niin ja mieluiten suomesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom