Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä hiukka typerä kysymys, mutta voiko puvun olkatoppauksille tehdä itse mitään? Toppaukset ovat liian silmäänpistävät mielestäni ja hartiota en ehdi kasvattamaan juhlaan mennessä.. On vissiin vaan mentävä ja ostettava uusi puku sillä tuokaan ei ole niin arvokas että kannattaisi viedä räätälille.
Yleensä nuo hartialinjan remontit on tosiaan niitä vaikeimpia ja kalleimpia eli harvoin kannattaa lähteä räätälöimään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on kahdenlaisia tummia housuja eli mustia ja harmaita. Jos tahtoisin yhdet kengät, jotka sopivat kumpaistenkin kanssa niin olisiko kenkien väri musta vai ruskea?

Joo noin vähän arvelin itsekin. Täytyi kuitenkin varmistaa...

Toivottavasti tätä ketjua lukee ees yks isoilla reiskoilla varustettu mies :D

Mulla on iso ongelma, kun farkut ratkeaa aina haaroista parin kuukauden käytön jälkeen. Huhtikuussa ostetut 38/34 Jack&Jones farkut repes eilen niin pahasti että meni suoraan roskikseen :( Ennen mulla oli useat farkut käytössä yhtä aikaa, mutta nykyään rahatilanteen takia vain yhdet. Vaikka olisikin useat, niin ei ne sen kauempaa oo kestäny. Ja jos mulle löytyis mun omaan silmään sopivat Gazozit niin ostaisin kyllä, ei vaan vielä oo vastaan semmosia kävelly.

Mulla on iso ongelma, kun farkut ratkeaa aina haaroista parin kuukauden käytön jälkeen. Huhtikuussa ostetut 38/34 Jack&Jones farkut repes eilen niin pahasti että meni suoraan roskikseen :( Ennen mulla oli useat farkut käytössä yhtä aikaa, mutta nykyään rahatilanteen takia vain yhdet. Vaikka olisikin useat, niin ei ne sen kauempaa oo kestäny. Ja jos mulle löytyis mun omaan silmään sopivat Gazozit niin ostaisin kyllä, ei vaan vielä oo vastaan semmosia kävelly.

Gazoseista voi olla aika vaikea löytää kenenkään silmään sopivia farkkuja.

Tuosta musta vs. ruskea niin pukutyyppiseen pukeutumiseen kuuluu se musta setti. Kengät, vyöt ja kellon ranneke. Ja sitten kuten tänään "casual friday" mennään farkut tai muut suorat housut, pusero tai kaulupaita. Ruskeat kengät, vyö ja kellon ranneke.

Mitkään farkut eivät ole muiden silmään sopivia, jos omistaa läskin kropan.

Aivan kuten Rahi sanoi, mutta tarkennetaan nyt kuitenkin sen verran, ettei mustien housujen kanssa pistetä perjantainakaan ruskeita kenkiä/vyötä/kellon ranneketta. Vaalean/keskiharmaan kanssa ruskea toimii mielestäni ihan hyvin ja sitten esim. sinisen kanssa erittäinkin hyvin. Omaan silmään joku burgundinpunainen/siitä asteen ruskeampi voi olla ihan ok mustien housujen kanssa, mutta oli ruskean sävy mikä tahansa pidetään sitä yleensä tyylivirheenä mustien housujen kanssa. Eli mustissa housuissa ja ruskeissa kengissä kulkiessa kannattaa varautua siihen, että monen silmään yhdistelmä ei toimi ja katsojalle jää kuva ettet oikein hallitse värien yhdistelyä.

Minulla on kahdenlaisia tummia housuja eli mustia ja harmaita. Jos tahtoisin yhdet kengät, jotka sopivat kumpaistenkin kanssa niin olisiko kenkien väri musta vai ruskea?

Harmaiden housujen kanssa ruskeat kengät toimisi. Mustat kengät ovat vaan niin boring.

00008v.jpg

Minkälainen on "tuollainen?" Jos tarkoitat v-aukkoista neuletta, niin silloin "tyylikkäin" vaihtoehto on kauluspaita. Minä tykkään kääriä hihat niin, että kauluspaidan hihat näkyvät sen 1-1.5cm sieltä neuleen hihan alta, mutta tämä on ihan makuasia. Joko solmiolla tai sitten ilman ja ylin nappi auki. Välillä sitten rennompaan menoon pikee-paidan kanssa ja jotkut käyttää v- tai o-aukkoisen t-paidan kanssa. Eli ihan miltä itsestä tuntuu/tilanteesta riippuen.

Minäkin pidän Ranger harmaan puvun kanssa enemmän ruskeista kengistä, en tosin juurikaan välitä upslaakeista vaikka ei noin kapealla lahkeella tule sentään mitään "pappa" vaikutelmaa. Enikeis, ei noi kuitenkaan mustien housujen kanssa oikein käy, eli jos tarvitsee mustien ja harmaiden housujen kanssa käyttää samoja kenkiä niin silloin musta on ainut "oikea" valinta.

Neule nimenomaan kyseessä, oli sana hukassa. :)

T-paita näytti alla jotenkin tyhmältä, joten ajattelin kysäistä. Täytynee siis käyttää pikeepaitaa, kun ei lomalla viitsi varmaan kauluspaitaan siirtyä. Kiitokset Adalwolfille.

Väreistä tuo on kiinni näyttääkö t-paita alla tyhmältä - mun mielestä ainakin kesällä tuo on siisti yhdistelmä, jos vain värit on kunnossa.

Monikäyttöinenhän v-aukkoinen neule on ja kantajan ulkonäkö+värivalinnat lopputuloksen ratkaisee.

Millaista vaatetusta käytätte yleensä baarissa? Mulla on yleensä ollu perusneule ja farkut, mutta olen miettinyt, onko se hieman "junttia". Joku rennompi kauluspaita plus t-paita voisi olla fiksumpi yhdistelmä?

Millaista vaatetusta käytätte yleensä baarissa? Mulla on yleensä ollu perusneule ja farkut, mutta olen miettinyt, onko se hieman "junttia". Joku rennompi kauluspaita plus t-paita voisi olla fiksumpi yhdistelmä?

Riippuu vähän baarista. Yleensä joku hieno t-paita ja farkut ja ainakin itse oon joutunut naisten lähestymisyritysten kohteeksi :D Jos kyseessä joku olutbaari tms. missä istutaan iltaa ja pystyy puhuun huutamatta, niin sitten vähä siistimpää.

Joka asun voi pilata päin helvettiä oleville kengillä (rumat tai likaiset/rikkinäiset)
Farkut, joku perus v-aukko t-paita ja siistit kengät? Tietty riippuu vähän iästä ja muutenkin millaista vaatetta tykkää rokata.

Suositut

Back
Ylös Bottom