Deleted member 48743
Mulla on mustassa puvussa 2-nappia, pidänkö alemman auki vai kiinni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alin nappi on aina auki. Voit myös pitää molemmat napit auki.
Kolminappisessa voit joko pitää kahta ylintä nappia kiinni tai sitten vain keskimmäistä - sen mukaan, miten takki ja sen kauluskäänteet on leikattu. Mutta tosiaankin alin nappi on aina auki. Myös liivissä, jos joskus sellaista tulet pitäneeksi.
Mulla on mustassa puvussa 2-nappia, pidänkö alemman auki vai kiinni?
Ajattelin tuolta asos.comista vähän vaatteita pistää tulemaan. Miten palautus onnistuu, jos sattuvat olemaan väärän kokoisia? Tällänen 179cm hyypiö olen, joten ajettelin M kokoa pistää tilaukseen..
Mistä muuten löytäis sellaisia slim fit tyylisiä perus teepaitoja, esim mustia ja valkoisia.? Oon kyllästynyt logoihin.
Palautus onnistuu todella hyvin. Postimaksut joudut maksamaan itse UK:n ulkopuolelta. Paketin mukana tulee palautuspaperi, jonka täytät, eli mitä vaatteita palautat, haluatko vaihdossa isomman/pienemmän, ja syy miksi haluat palauttaa. Tyyliin rasti ruutuun. Laitat palautettavat vaatteet samaan pussiin missä vaatteet tulikin. Laitat osoitetarran paketin kylkeen ja palautuspaketti on good to go.
Itse en edes ilmoitellut millään lailla että palauttelen, ja pari kolme viikkoa kului, niin rahat oli takas tilillä. Suosittelen että laitat vaikka meiliä asosille, ettei tule yllätyksiä.
Itse tilailin L kokoa vaatteita ja olivat kaikki pieniä. Tosin olen about 10 senttiä sua pidempi, mutta suosittelen ottaa mahollisesti vähän isomman koon.
Edit. paljon muuten ovat postimaksut tuolla asoksella, en jostain syystä löytänyt hintoja sivustolta.
Kiitoksia erittäin paljon, selvensi vähän asiaa!
Edit. paljon muuten ovat postimaksut tuolla asoksella, en jostain syystä löytänyt hintoja sivustolta.
7e ihan etusivulla on postimaksuihi linkki
Mistä saisi seuraavat kengät nettikaupasta?
Speed Cat 2.9 Mid Sportlifestyle Sneaker
Kokoja en ole kaupoista löytynyt ja Puman webstoren 100 euroo ei nappaa.
Mistä saa ihan tavallisia mustia t-paitoja? Ei mitään ohuita, isohkolla kaula aukolla vaustettuja halpiksia mitä melkein joka kauppa myy, vaan kestäviä ja istuvia "arki käyttöön" soveltuvia.