Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolminappisessa voit joko pitää kahta ylintä nappia kiinni tai sitten vain keskimmäistä - sen mukaan, miten takki ja sen kauluskäänteet on leikattu. Mutta tosiaankin alin nappi on aina auki. Myös liivissä, jos joskus sellaista tulet pitäneeksi.

Kolminappisessa voit joko pitää kahta ylintä nappia kiinni tai sitten vain keskimmäistä - sen mukaan, miten takki ja sen kauluskäänteet on leikattu. Mutta tosiaankin alin nappi on aina auki. Myös liivissä, jos joskus sellaista tulet pitäneeksi.

Selvä. Ei kai ole etikettivirhe pitää kauluspaidan väristä taskuliinaa? Vai onko se parempi, kuin että pitäisi krakan väristä? Krakassa on harmaan sävyjä, mustaa ja valkoista ohuina vinoraitoina, joten ajattelin, että valkoinen olisi taskuliinalle paras väri.

Hyvät neuvot tulikin jo. Jesulle: valkoinen taskuliina käy aina. Minkä tahansa värisen paidan tai solmion kanssa voi ja saa käyttää valkoista taskuliinaa.

Ajattelin tuolta asos.comista vähän vaatteita pistää tulemaan. Miten palautus onnistuu, jos sattuvat olemaan väärän kokoisia? Tällänen 179cm hyypiö olen, joten ajettelin M kokoa pistää tilaukseen..

Ajattelin tuolta asos.comista vähän vaatteita pistää tulemaan. Miten palautus onnistuu, jos sattuvat olemaan väärän kokoisia? Tällänen 179cm hyypiö olen, joten ajettelin M kokoa pistää tilaukseen..

Palautus onnistuu todella hyvin. Postimaksut joudut maksamaan itse UK:n ulkopuolelta. Paketin mukana tulee palautuspaperi, jonka täytät, eli mitä vaatteita palautat, haluatko vaihdossa isomman/pienemmän, ja syy miksi haluat palauttaa. Tyyliin rasti ruutuun. Laitat palautettavat vaatteet samaan pussiin missä vaatteet tulikin. Laitat osoitetarran paketin kylkeen ja palautuspaketti on good to go.

Itse en edes ilmoitellut millään lailla että palauttelen, ja pari kolme viikkoa kului, niin rahat oli takas tilillä. Suosittelen että laitat vaikka meiliä asosille, ettei tule yllätyksiä.

Itse tilailin L kokoa vaatteita ja olivat kaikki pieniä. :) Tosin olen about 10 senttiä sua pidempi, mutta suosittelen ottaa mahollisesti vähän isomman koon.

Mistä muuten löytäis sellaisia slim fit tyylisiä perus teepaitoja, esim mustia ja valkoisia.? Oon kyllästynyt logoihin.

huh, postitse en tilaisi mitään t-paitaa ihmeellisempää kokojen takia. Ja slim fit t-paitoja blankkoina löytyy monista peruskaupoista vaikka dressman jne. perus cittareiden etc. urheiluosastoltakin saa saati urheiluvaateliikkeistä.

Mistä muuten löytäis sellaisia slim fit tyylisiä perus teepaitoja, esim mustia ja valkoisia.? Oon kyllästynyt logoihin.

Kipität selectedin liikkeeseen slim fit t-paitoja mustina, valkoisina, harmaina tms. ei mtn logoja yhtään missään. Vähän lycraa niin istuu hyvin.

Löytyy v- ja o-aukkoisena.

Ja hintakaan ei päätä huimaa. Oisko ollut jonkun max. 15e kappale

Palautus onnistuu todella hyvin. Postimaksut joudut maksamaan itse UK:n ulkopuolelta. Paketin mukana tulee palautuspaperi, jonka täytät, eli mitä vaatteita palautat, haluatko vaihdossa isomman/pienemmän, ja syy miksi haluat palauttaa. Tyyliin rasti ruutuun. Laitat palautettavat vaatteet samaan pussiin missä vaatteet tulikin. Laitat osoitetarran paketin kylkeen ja palautuspaketti on good to go.

Itse en edes ilmoitellut millään lailla että palauttelen, ja pari kolme viikkoa kului, niin rahat oli takas tilillä. Suosittelen että laitat vaikka meiliä asosille, ettei tule yllätyksiä.

Itse tilailin L kokoa vaatteita ja olivat kaikki pieniä. :) Tosin olen about 10 senttiä sua pidempi, mutta suosittelen ottaa mahollisesti vähän isomman koon.

Kiitoksia erittäin paljon, selvensi vähän asiaa!

Edit. paljon muuten ovat postimaksut tuolla asoksella, en jostain syystä löytänyt hintoja sivustolta.

Mistä saisi seuraavat kengät nettikaupasta?

Speed Cat 2.9 Mid Sportlifestyle Sneaker

Kokoja en ole kaupoista löytynyt ja Puman webstoren 100 euroo ei nappaa.

Mistä saa ihan tavallisia mustia t-paitoja? Ei mitään ohuita, isohkolla kaula aukolla vaustettuja halpiksia mitä melkein joka kauppa myy, vaan kestäviä ja istuvia "arki käyttöön" soveltuvia.

Ehkä hiukka typerä kysymys, mutta voiko puvun olkatoppauksille tehdä itse mitään? Toppaukset ovat liian silmäänpistävät mielestäni ja hartiota en ehdi kasvattamaan juhlaan mennessä.. On vissiin vaan mentävä ja ostettava uusi puku sillä tuokaan ei ole niin arvokas että kannattaisi viedä räätälille.

Suositut

Back
Ylös Bottom