Mit vit. Onhan siitä videoita joissa näytetään rekkaa joka suunnasta peltien alta ja vehe huutaa.
Toki, voihan sitä aina olla skeptikko ja todeta kaiken olevan huijausta. Paha sanoa. Aika näyttää.
Kannabishommat meni ainakin itsellä hyvin. Ja en usko, että tässä on samat esteet mitä kannabiksen ympärillä pyörivillä yrityksillä. Luin ekaa kertaa Canopystä, kun osake pyöri 2-3 dollarin pintaan. Ostin vähän myöhemmin ja myin pois yli 40 keskihinnalla. Oli selvää itselle, että tulevaisuutta, mutta lakihommat liian isona esteenä ja ei tulla pilveä polttelemaan pahemmin vielä aikoihin. Vety ja sähkö on lähitulevaisuutta, koska vihreäaate.
Toisaalta, jos homma menee ns. vituiksi. Niin mitä sitten? Menetän vaan rahaa joka ei ole ollut mistään pois. Jos taas lyö läpi, niin eläkkeellä voin nauttia kahvin kylkeen viineriä useammin.
Joo siis onhan niillä jotain videota ainakin yhdestä rekasta jota ajavat testiksi, puhelimella kuvattu.
Mutta siis mun mielestä pitäis tehdä ihan long distance testejä, kuorman kera ja pystyä avaamaan enemmän mitä se teknologia on ja ennenkaikkea pistää hihat heilumaan ja alkaa tuottamaan niitä rekkoja.
Ja kaikkihan sijoittaa mihin tykkää, voi olla että oon liian skeptinen ja voi olla että tää nousee 1000% vaikka ei olis tuotantoakaan.
Mua vaan jotenkin kiehtoo nää epäloogisuudet ja vedätysmomentit, kun kirjaimellisesti maalaillaan kuvia mönkijöitä, skoottereista, rekoista ja asemaverkostosta sekä ylivoimaisesta akkuteknologiasta. Liikevaihdolla 0 euroa ja minimaalisella evidenssillä kyvyistä.
Ja tietty tän arvostus tulee menemään normaalin järjen ulkopuolella, ilman myyntejä nyt 12 miljardia.
Hyundai toimitti jo vetyrekkoja Eurooppaan, siihenhän kuuluu kaikki Kia ja Hyundai, sähköautojakin löytyy.
Hyundai motorsin koko roskan markkina-arvo 40 miljardia. Edellä Nikolaa vetyrekoissakin. Nikola käynyt nolla liikevaihdolla jo Hyundain arvostuksen yläpuolella. =D Samoin esim. koko BMW:n markkina-arvo n. 40 miljardia.
Ei ymmärrä, olen liian vanha menee yli hilseen. Teslan yliarvostuksen pystyn vielä jotenkin tajuumaan.