Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä se lähtee!Kiitos vinkeistä! Nyt ensin pitää päästä miinuksista eroon. Tili 300-400 miinuksella aina tilipäivänä. No päätin lopettaa nuuskaamisen ja kahvipullat niin 200e säästö tulee jo siitä
Monenlaista. Brändi on tosi vahva mutta se ei ole realisoitunut tuloksen teossa. Kulurakenne liian raskas, lisäksi johdon sitoutuminen vähintäänkin kyseenalaista kun eivät omista osakkeita. En ole jaksanut seurata tätä tarkemmin pitkään aikaan kun on madellut, jäänyt salkun pohjalle makaamaan.Ymmärrän. Tosin joskus on mukava vain omistaa jotain omistamisen ilosta.
Sinänsähän vieheet ovat hyvä bisnes. Pakki täynnä ja aina on mukava hankkia uusia. Mutta mitä rapalassa on tyritty?
Eikös siellä ole käänne parempaan alkanut ja kannattavuus nousussa?Minä pistin rapalat laitaan kun nous nenä pinnalle niiden kanssa. Olkoon kuinka kalamies, oli sysipaska korpivaellus, pthyi!
Voi olla, ja ilmeisesti johdossa ollut vaihdoksia. Momentum koko toimialalla, mutta kantaako se koronan jälkeen? En jaksa innostua, oon luopunut nyt kaikista muista suorista omistuksista paitsi fortumi, konecranes ja saga.Eikös siellä ole käänne parempaan alkanut ja kannattavuus nousussa?
Tässä hommassa voi vielä joku pankki kaatua. Seurataan tilannetta maailmalla.
Just mietin että pitäisi oikeasti vaihtaa salkkua käteiseksi, ei mulla mitään isoja siellä ole mutta pieni kylmä rinki kävi kun kymppitonnin verran suli arvosta vuosi sitten.Tässä hommassa voi vielä joku pankki kaatua. Seurataan tilannetta maailmalla.
Koronakäyrä sittenkin W eikä V?
Olen. Hankkimalla ilmaista koulutusta lisää, kielitaitoa ja säästellyt salkkuun roposia.Ootko jo varautunut, että Suomalaiset yksityissäästäjät pääsee tukemaan Italian ja Epsanjan pankkeja. Solidaarisuuden hengessä.
Nyt pitäis tuulipukujen olla hereillä NOKkiensa suhteen ja myydä, kun kurssi sopiva.
No, ehkä kesällä maikkari kertoo mikä on WSB.
Saa nähdä poksahtaako kupla. Sitä on kyllä odotettu.
Nukkuuko koko ketjun jäsenistö?