- Ikä
- 37
Täällä odotellaan niitä tutkimuksia, joissa kerrotaan "fuusiokoneiden" olevan jo kohta käytössä.Missä Pesupallo pyörii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä odotellaan niitä tutkimuksia, joissa kerrotaan "fuusiokoneiden" olevan jo kohta käytössä.Missä Pesupallo pyörii?
Onko tarkoitus jatkaa opiskeluja intin jälkeen vai siirrytkö suoraan työelämään? Suosittelen myös avaamaan ASP-tilin ja säästämään myös sinne. Mikäli lähdet opiskelemaan siirrä vain minimisumma tuolle tilille ja muuten sijoitat parhaaksi näkemälläsi(osakkeet/rahastot) tavalla loput rahat. Touhutonni olisi kuitenkin hyvä pitää pahan päivän varalle. Meinasitko kotiuduttuasi ottaa rahat käyttöön vai jatkaa sijoittamista?Ei ole iha hengenhätää, kesän aikana kumminkin
Henkilökohtaisesti en usko, että Brexit toteutuu ... Turhia piruja maalaillaan seinille taas kerranTankkailun tuossa nokiaa kun kurssi oli sopivan alhaalla. Katsotaan jos Brexit toteutuu niin saa varmasti tankkailla vielä lisää myös muitakin osakkeita.
Tankkailun tuossa nokiaa kun kurssi oli sopivan alhaalla. Katsotaan jos Brexit toteutuu niin saa varmasti tankkailla vielä lisää myös muitakin osakkeita.
En usko minäkään että tulee toteutumaan. En nyt äkkiä muista kuka kommentoi jonkin lehden haastattelussa, että jos katsotaan veikkaussivustojen kertoimia, eikä galluppeja jotka pitävät huonommin paikkansa vs. veikkaukset, niin Brexit ei tule toteutumaan.Henkilökohtaisesti en usko, että Brexit toteutuu ... Turhia piruja maalaillaan seinille taas kerran
En usko minäkään että tulee toteutumaan. En nyt äkkiä muista kuka kommentoi jonkin lehden haastattelussa, että jos katsotaan veikkaussivustojen kertoimia, eikä galluppeja jotka pitävät huonommin paikkansa vs. veikkaukset, niin Brexit ei tule toteutumaan.
Henkilökohtaisesti en usko, että Brexit toteutuu ... Turhia piruja maalaillaan seinille taas kerran
Joo tätä kanssa naureskelin kun töistä seurailin moista Kohta nähdään mitä tapahtuu! Ja todellakin, tätä ongelmien purkautumista on odoteltu ja ennusteltu jo kauan aikaa, jospa nyt vihdoinkin kupla alkaisi puhkeamaan kunnolla.Hurjaa menoa pörsseissä, DAX kävi - 10,5 % heti avauksen jälkeen
Nyt on helppoa tietysti syyttää Bexitiä, mutta kyllä tämä kielii paljon paljon isommista ongelmista pinnan alla, mitkä alkaa nyt vihdoin ja viimein purkautua. Jälki ei tule olemaan kaunista. Pitäkää hatuistanne kiinni, kyyti tulee olemaan kovaa!
Tällä hetkellä minulla ei ole osakeomistuksia missään, kaikki on irroitettu käteiskassaan.Kannattaa alkaa tarkkailemaan kursseja koska kohta saattaa olla aika optimaalinen aika alkaa tankkailemaan tai sitten ei :D
Olen varautunut kasvattamalla käteiskassaa, jonka olen laittanut dollaritilille odottamaan. Sijoituksia en ole myynyt, sillä myyn vain jos itse yhtiön toiminnassa tapahtuu jotain merkittävää.
Ajattelin laittaa puolet kiinni ennen äänestyksen alkamista ja jättää puolet odottamaan tuloksia. Tämä siksi, että jos kyllä äänet voittavat, niin siitä seuraa helpotusralli. Ainakin olen sitten puolet laittanut kiinni halpoihin osakkeisiin. Jos taas ei-rintama voittaa, niin onpahan sentään puolet jäljellä, joilla voi ostaa halventuneita osakkeita. Heinäkuussa on tulossa kassaan merkittävästi täydennystä, joten voin laittaa kassan sileäksi kesäkuussa.
Olen yrittänyt hieman skannata mihin brittiläisiin osakkeisiin voisin iskeä kiinni, kun tähän asti vain GSK ja HSBC ovat olleet luupin alla. Tämän lisäksi tutkailen myös EU-alueen ulkopuolisia yhtiöitä, joilla ei ole mitään yhteyttä Britanniaan. Tämä siksi, että laskut ovat yleensä laaja-alaisia kaikilla markkinoilla. Tällöin voi saada hyvää tavaraa halvalla.
Itse katson maanantaina jos ostelisin täydennystä salkkuuni, Tosin opiskelijana voi rahoille olla muutakin käyttöä.
Meinasitteko tankata Nokiaa? Nordeaa?