Deleted member 61074
Seems legit :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valuuttakaupalla miljonääriksi vuodessa? Olen ihan amatööri, mutta ei kai tässä ole mitään järkeä? Jos tuo pitää paikkansa, niin miten täällä on enää yhtään kaksikymppistä, joka ei ajelisi Lamborghinilla ja työskentelisi 2 tuntia viikossa?
Millä tavalla kannattais tällaisen alottelevan, sijottelusta ja rahastoista kiinnostuneen lähteä rakentamaan omaa salkkua? Tällä hetkellä tilanne on se, että olen opiskelemaan lähdössä oleva nuori mies, joskin vielä työelämässä. Nyt, ennen kuin opiskelut alkavat ja raha varmasti on tiukemmassa, olen miettinyt jos alottaisi esimerkiksi rahastosäästämisen. Sijoitettavaa rahaa olisi laittaa kohteesta riippuen noin 5000-10000e, mutta tokikaan jos ei ole kannattavaa laittaa tuonkaan vertaa, niin aloitella pienemmillä.
Tällä hetkellä olen katsellut lähinnä OP:n rahastoja, jotka kyllä paperilla näyttävät hyviltä. Jostain olen kuitenkin kuullut, että noin pankkien rahastoihin ei kannattaisi kajota. Mitä mieltä tästä?
Jotain opusta voisi ehkä suositella, että pääsee jyvälle. Tarkoitus olisi lähteä mukaan matalan riskin pitkäaikasiin sijoituksiin.
Nordnetiltä löytyy myös ilmaiset superrahastot mitä voi suositella.
Millä tavalla kannattais tällaisen alottelevan, sijottelusta ja rahastoista kiinnostuneen lähteä rakentamaan omaa salkkua? Tällä hetkellä tilanne on se, että olen opiskelemaan lähdössä oleva nuori mies, joskin vielä työelämässä. Nyt, ennen kuin opiskelut alkavat ja raha varmasti on tiukemmassa, olen miettinyt jos alottaisi esimerkiksi rahastosäästämisen. Sijoitettavaa rahaa olisi laittaa kohteesta riippuen noin 5000-10000e, mutta tokikaan jos ei ole kannattavaa laittaa tuonkaan vertaa, niin aloitella pienemmillä.
Tällä hetkellä olen katsellut lähinnä OP:n rahastoja, jotka kyllä paperilla näyttävät hyviltä. Jostain olen kuitenkin kuullut, että noin pankkien rahastoihin ei kannattaisi kajota. Mitä mieltä tästä?
Jotain opusta voisi ehkä suositella, että pääsee jyvälle. Tarkoitus olisi lähteä mukaan matalan riskin pitkäaikasiin sijoituksiin.
Nokiaa salkkuun ja odottelemaan kunnon nousuja...
Onneks tänne tulee edes joskus näitä syvällisiä analyyseja yrityksistä.
Alkaa olemaan "vähän" uhkapelin makua meikäläisen touhuissa..
Salkussa Tikkurila Nre, rahastoissa pääpaino ylivoimaisesti 50% russian prosperityllä.. Yit:tä tekisi mieli kanssa ostella, huikea potentiaali Venäjän tilanteen takia kurssi nyt 4.360€. Saa nähdä loppuuko Lasselta koulu vai käykö munkki.
- - - Updated - - -
Onko YIT myös täysin riskitön? ;)