Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

Modet + Anssi, Opiskelijah, Hulumi, Arvopaperi, Omskakas, Nitsku, Dragoni, Maxmusseli, Drugstah, JSmith ja paljon muita jotka unohdin. Thumbs up myös palstan virallisille kisaraportti-/ bodyjuorujääkäreille, Pexxxi, Ruhl, Pro-Pain. Papukaijamerkki tulisi nakata Timba79:lle speed-postaamisesta. Joka aamu kun aamiaista syödessä katsoo Treeni- ja Ravintosivua, ekassa 15 threadissä lukee "Last Post - Timba79". Joo ja Jounille respektit kaikesta alaan liittyvästä kautta aikain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksen ansaitsevat ylläpito ja modet, sekä koko pakkiksen jengi, jota ilman ei olisi myös pakkista ja sen värikästä sisältöä...

Välillä saapi nauraa ja välillä tekis mieli itkeä ku töissäkin tätä lukee...

Eiköhän modeille täydy antaa propsit. Tuon lisäksi jhulmilta, Anssilta ja Opiskelijalta tulee paljon asiaa. Anssi tosin välillä sortuu tuohon Tomin mainitsemaan:

Joku: Onko X hyvä?
Anssi: Paskaa

jolloin pienet perustelut voisivat joskus olla paikallaan. :)

muffy sanoi:
Papukaijamerkki tulisi nakata Timba79:lle speed-postaamisesta. Joka aamu kun aamiaista syödessä katsoo Treeni- ja Ravintosivua, ekassa 15 threadissä lukee "Last Post - Timba79". Joo ja Jounille respektit kaikesta alaan liittyvästä kautta aikain.

Heh, kiitti! Pitäähän sitä nyt duunipaikan kahvipaussit käyttää hyödykseen! :rock:

Raven sanoi:
Juu, kyllä ne bodivideot tiedetään. :)

Emmä OIKEESTI niitä Denise Masinoita katsele.... ;)

Pakko kehua myös punttimimmejä. Ehdoton suosikki on tietysti my dear big sister Mariko. Myös Sakaelin suunnalta tulee usein osuvia kommentteja. Tietysti modet Vilmis, PMLats ja Ironbutt ansaitsevat ison käden, Ironbutt vielä lisäpisteitä järjestelyistä.

Tänään törmäsin palstalla ensimmäistä kertaa "ilukki" nimiseen tyyppiin ja siinäpä vasta terävää ja osuvaa kommentointia! :kippis1:
Vasta muutama postaus, mutta kukapa hänestä voisi noiden jälkeen olla pitämättä? :lol2:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22113

Sankareitahan täällä kaikki on, mutta ne muutamat joihin olen livenä saanut törmätä, ovat vaikuttaneet hyviltä tyypeiltä ehdottomasti...

Hienointa on, että vaikka saatan olla monenmielestä pakkiksen mustalammas, niin modet ei ole yhtään bannia antanu kyseenalaisista aiheista puhumisesta, eli Modeille hatun nosto!

Käsittääkseni tätä palstaa seuraa viikottain tuhansia ihmisiä, sadat kirjoittelee, mutta kyllä kymmeniin jää ne ihmiset joiden kirjoitukset jotenkin on jääny mieleen. Hyvässä tai pahassa, pää-asia on, että on syntynyt keskustelua asioista, minä olen ainakin oppinut täällä paljon ihmisistä noin ihan yleensä, treenitietouttakin on tullut, mun on vaan vaikea sulatella muiden neuvoja, itse pitää jostain syystä kaikki selvittää. Toisaalta olen sitäkin kovempi neuvomaan muita... :D

Pecman sanoi:
Tänään törmäsin palstalla ensimmäistä kertaa "ilukki" nimiseen tyyppiin ja siinäpä vasta terävää ja osuvaa kommentointia! :kippis1:
Vasta muutama postaus, mutta kukapa hänestä voisi noiden jälkeen olla pitämättä? :lol2:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22113

Hyvin pistetty merkille, Ilukki on kuuluu myös mun suosikkeihin tästälähin. :lol2:

arni sanoi:
LOL mikä kommentti! :hyper:

treeni-ja ravintotietouden lisäksi mikeltä löytyy hyvät mielipiteet ja kommentit (yllä todiste)...yleensä äijä tietää mistä puhuu...varteenotettava ehdokas kun haetaan threadin otsikkoa vastaavaa henkilöä.

HAHAHAHAH! Vittu mike on tosi hyvä jätkä se on niin iso, mukava, hauska, komea, hyvännäköinen, lihaksikas, tykkää hyvästä musiikista, omistaa vitun hienon auton, muija on itse täydellisyys ja sulla on varmasti isompi mela kuin norsulla! :hyper:

:jahas:

Oma ääneni menee Baarikellolle kanssa, vaikka nyt ei vähään aikaan siltä ole viestejä tullutkaan.

Berserk sanoi:
HAHAHAHAH! Vittu mike on tosi hyvä jätkä se on niin iso, mukava, hauska, komea, hyvännäköinen, lihaksikas, tykkää hyvästä musiikista, omistaa vitun hienon auton, muija on itse täydellisyys ja sulla on varmasti isompi mela kuin norsulla! :hyper:

Kaverillahan on kieli kitarisoja myöten ruskeana.

Kyllä, mäkin ymmärrän sarkasmia, varsinkin hymiöillä ja "HAHAHAHAH!"-tekstillä höystettynä. ;)

Berserk sanoi:

:jahas:

Oma ääneni menee Baarikellolle kanssa, vaikka nyt ei vähään aikaan siltä ole viestejä tullutkaan.

Hohhoijaa, 3 käyttäjää samalla ip-osoitteella, AKU-A, Berserk ja pastori_17wee. Aku on bannissa, samoin pastori ääliömäisistä viesteistä ja nyt sitten vielä viimeinenkin, eli vipataas akun koneen ip banniin lopullisesti.

Kai Aku-A ja Baarikellokin on ollut vielä sama henkilö.

Meillä on jo Jippii, mikseivät nämä voi siellä pysyä?

Koska pastori_17wee oli massaignoressa, eikä kukaan viestejä nähnyt, niin tässä helmi punttimimmien puolelta, loput viestit ovat nyt hakukoneessa. Mä en oikeasti tajua mikä joitakin vaivaa.

"Jos sulla on jotain vatsakipuja niin piereskele ihmeessä. Ja toinen vinkki on että laitat vasemman käden etu- ja keskisormeen saippuaa ja sen jälkeen työnnät niin syvälle anukseen kuin mahdollista. Muista huutaa jotain eläimellistä.

Äläkä missään nimessä unohda lukea raamatun Johanneksen evankeliumia, se nimittäin auttaa pääsemään suurimmistakin huolista eroon."

Hey jätkät ja mimmit.. Minne on jäänyt Ironbutt
- järkkäillyt todella ahkerasti ja loistavalla menestyksellä erinäisiä miittejä
- kirjoittelee asiantuntevaa kommenttia dieteistä esim. ketoilusta, varsinkin mimmipuolelle
- positiivinen asenne niin elämässä kuin punttailussakin paistaa posteista läpi :worship:

Iivilin ja Samvaisen asiantuntevat kommentit ja neuvot ovat jääneet mieleen ja joo, aikalailla tässä on mainittu niitä mitä mäkin kiittelisin.

Omasta puolestani kiitän koko pakkotoistoa! Kerrassaan loistavaa väkeä... suurimmaksi osaksi. :worship: sille. Keep the good work up!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom