Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

Mike sanoi:
Hohhoijaa, 3 käyttäjää samalla ip-osoitteella, AKU-A, Berserk ja pastori_17wee. Aku on bannissa, samoin pastori ääliömäisistä viesteistä ja nyt sitten vielä viimeinenkin, eli vipataas akun koneen ip banniin lopullisesti.

Mitä, onko Aku-A saanut lopultakin kenkää!?! Sen kunniaksi :kippis1:

Mistäs potkut tuli? Akun jututhan alkoi siistiytymään jossain vaiheessa, kun se ymmärsi, ettei natsipropagandaa kannata tunkea joka viestiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo olen Miken kanssa samoilla linjoilla. Jotkut ei vaan millään osaa ottaa muita käyttäjiä huomioon! Siperia opettaa ja armeija kasvattaa. ;)

Mike sanoi:
Kai Aku-A ja Baarikellokin on ollut vielä sama henkilö.

Akulle ihan oikein, mutta sitä nulikkaa ei saa verrata Baarikelloon. Baarikellon jutut upposi ainakin tänne ihan täysillä.

Mullon ikävä :(

Mike sanoi:
Hohhoijaa,

. Mä en oikeasti tajua mikä joitakin vaivaa.

Ja tietty frezza liittyy jollain kierolla tavalla tähän kaikkeen!

Kummallista että jollain ihmisellä on aikaa ja kiinnostusta miinottaa jotain palstaa ammatikseen. hmmm.. Tai sitten on vaan niin idiootti että tekee sen huomaamattaan.

Ps. pitää laittaa vielä Modeille iso :thumbs: , siitä että nää trollaajat lähtee täältä ku mummo jäiseltä peltikatolta.

Ai nii ja kehuja piti laittaa kaikille postaajille, jotka saa mut avaamaan Pakkiksen kerta kerran jälkeen jännityksestä tärisevin sapelihammasmarsuin!

Hyvä Te :5:

Mariko sanoi:
Akulle ihan oikein, mutta sitä nulikkaa ei saa verrata Baarikelloon. Baarikellon jutut upposi ainakin tänne ihan täysillä.

Sanat veit suustani, vaikka Baariksen mielipiteet erosivat usein jyrkästi omistani. Vielä mukana olevista pidän Hannibalin ja Ringsiden jutuista.

edit: Jos vielä mainitsisi voimanoston puolelta Ravenin, jto:n, Kraftwerkin ja Kummosen.

Viimeksi muokattu:
Mikelle menee meitsin ääni.Asiantuntevat, humoristiset kommentit sekä ympärivuorokautinen työpanos pakkotoiston hyväksi ovat mielestäni enemmän kuin riittävät perustelut tälle äänelle :worship:

Ehkä se oli kirjaston tietokonee ip;)

En oo paljoo palstaa lukenu lähinnä henk koht vitutuksen yms. paskan takia. Nyt alkanu asiat selkenee. Ehdottomasto paras nörtti on Mike. Kuka muu tarjoo sellaset; joko myötä-/vasta-agressiot kuin oma "isukkimme" Mlke? fuk juu all. katokaa siellä ircissä ku alan pamahtelee pian paikalle =)))

Oonko minä sitten vähemmistössä kun ei iskeneet noi Baarikellon jutut sitten yhtään? Eikä nappaa yhtään vaikka bannia saikin. Esim. Hannibalin jutut on oikeesti hauskoja ja Spoonie_Luvin.

Timba79 sanoi:
Oonko minä sitten vähemmistössä kun ei iskeneet noi Baarikellon jutut sitten yhtään? Eikä nappaa yhtään vaikka bannia saikin. Esim. Hannibalin jutut on oikeesti hauskoja ja Spoonie_Luvin.

Minä en Baarikelloa kaipaa, koska se sai mut usein ihan raivon partaalle ja hakkaamaan näppistä tuntitolkulla, kun piti ojennella sitä.

Mutta olihan se ihan suolaa tälle palstalle niillä järjettömillä jutuillaan.

Timba79 sanoi:

Et ole yksin, ei uponnut ne olevinaan älykkäät jutut yhtään.

Multakin menee pointsit ensimäisenä Ironbuttille aktiivisuudesta ja hyvistä viesteistä. Myös muut modet, kuten Vilma-Liina on hoitanut hommansa hyvin ja jaksanut ystävällisesti ja asiantuntevasti vastailla palstalla.

Pakkiksella kirjoittelee myös monia, joita ihailen hyvän kunnon takia sekä niitä, jotka osaavat piristää teksteillään. Etenkin tuolta mimmien puolelta voisi luetella useita henkilöitä...

Pitää sitä itekin Timba79:lle heittää oma ääni. Mies on jaksanut olla jeesaamassa kaikkia nuubeja pyyteettömästi. Siitä iso käsi ja :worship: .

No ehkä myös Tomille tunnustusta siitä, että olet mieleltäsi ja jutuiltasi kieroutunut, and I :haart: it. Myös siitä ettei viimeiset horjuvat heteroseksuaalisuutesi linnakkeet ole vielä romahtaneet valtavassa homoeroottisessa ristitulessa.

Tokihan myös jalkatohtori Hulkki on semmoinen persoona, että hänet mainitsematta jättäminen tässä yhteydessä pienentäisi reiskoja vähintään 5 cm.

Mike vanha karvafoobikko on myös hoitanut vaativan roolinsa tyylillä, kuitenkin säilyttäen pilkkeen silmäkulmassa, vaikka joskus porukka viuhtookin mauttomuuksien alimmassa helvetissä.

Koko muulle porukalle myös :worship:.

Ehkä kun kesä on ohi, niin yleinen puoli ei muistuta enää niin paljoa Bees&honey:ta, mutta siihen asti PANISIN.

Timba79 sanoi:
Oonko minä sitten vähemmistössä kun ei iskeneet noi Baarikellon jutut sitten yhtään?

Vähemmistössä ehkä, mutta et kuitenkaan ainoa.

Sumu sanoi:
Vähemmistössä ehkä, mutta et kuitenkaan ainoa.

Mikä toi baarikello loppujen lopuksi oli miehiään? Piti kai minunlaisia pilkkanaan, aina alkoi keittää kun sen juttuja luki eikä millään voinut hillitä vetoa vasta-argumentointiin vaikka jossain aivojen syövereissä huusi järjen ääni että "se on trolli"....

Tomilta lähtee hyvää huumorijuttua eikä hermostu turhista provoista. Tietysti myös Mike palstan ylläpitäjänä ja muut moderaattorit.

Mitään pidempään ollut mukana jutuissa fiksulla tavalla, niin sitä enempi saa minulta kunnioitusta. Tietysti isojen tai kisailleiden miesten treenivinkit kiinnostaa, kuten JJJ. Baarikellon jutuista en tykännyt, jos on humoristi, niin pitää osata nauraa myös itselleen eikä vain piikitellä muille.

Naiskirjoittajista on jäänyt mieleen Zannaz ja Hippa. Punttimimmien puolta en ole lueskellut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom