Pakkotoiston merkitys elämällesi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tällä selkeä merkitys. Tätä ennen salitietous perustui johonkin helkutin kirjastosta lainattuun 80-luvun yleiskuntoharjoittelukirjaan ja satunnaisiin lehtiartikkeleihin. Sitten olen saanut seurata kehitystä isojen ja mystisten poikien Roinafoorumista (jolle tuntui kirjoittelevan vain joukko portsareita) nykyiseksi Pakkotoistoksi. Tämä siis viiden vuoden sisään.

Omalla kohdalla pakkotoisto oli juuri se joka sai mut "tosissaan" alottamaan saliharjoittelun. Pakkotoiston ansiosta tajuan kuinka saatanan tyhmää se jatkuva viinanlipittäminen oikeasti on. Jos mä en treenaa niin viinaa tulee otettua semmonen 3kertaa viikossa vähintään. Jos taas tulee treenattua niin se viinan ottaminen saattaa jäädä puoleksi vuotta kokonaankin pois. Ajoittain tulee noita lipsahduksia ja treenit jää. Jossain vaiheessa sitä taas tulee eksyttyä pakkikselle ja otettua itseään niskasta kiinni, kuten taas tällä hetkellä. noin kuukauden verran ilman viinaa. Helvetin mukava lukea foorumia ja huomata että kaikki ei vietä viikonloppujaan kuppilassa istuen.

Kyllähän täällä tulee vietettyä useampia tunteja viikossa. Ja mikä parasta, oon saanu täältä tärkeitä neuvoja liittyen ruokailuun ja treeniin. Kiitän ja kumarran! :worship:

Muutin yleisen elämäntyylini vuosi (11kk jos ollaan tarkkoja :) ) sitten. Pakkis on antanut eväät ja työkalut moiseen muutokseen 110%. Siitä kiitos kaikille kirjoittajille. Ruokailu tottumukset ja liikunta tottumukset ovat muuttuneet nurin kurin osittain pakkiksen ansiosta. Eli huomattava osa elämästäni on muuttunut pakkiksen avituksella. Hyvän informaation ansiosta tulosta on tullut ja fiilis on ollut helppo pitää korkealla.

Vasta palvelukseni ajattelin sitten jakaa "kehitykseni" seurannan niille keitä se kiinnostaa, se oli pääasiallinen syy miksi kirjauduin VIP alunperin. Eli kyseisellä tempauksella ajattelin myös hieman "rikastaa" ja antaa foorumille jotain takaisin, koska olen itsekin saannut paljon täältä itselleni. Eli eiköhän olla sujut :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom