Pakkotoiston merkitys elämällesi

Olen vähän hupsu, mutta aika paljon tämän Pakkotoiston merkitys on jonkinlaisessa yhteisöllisyydessä. Iso osa sosiaalisesta elämästä tapahtuu täällä. Ja tokihan mie oon saanut tätä kautta kuin sattumalta muutaman oikeasti hyvän ystävänkin. Vaikken oo ees vippi! Tuntuu, että jotkut nikit täällä tulee tutuiksi ja kavereiksi. Välillä nolottaa omat unenpöpperöiset avautumiset täällä kyllä :).

Kamppailulajipuolelta olen oppinut paljon. Etenkin voimaharjoittelu- ja painonvetojuttuihin on ollut Pakkotoistosta todella paljon apua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se niin että en olis oppinut reenaamaan kunnolla ilman pakkista. Täältä oon oppinut ruoan tärkeyden ja paljon muuta mitä en varmasti olisi tiennyt ilman pakkista. Ja kyllähän täällä on pakko aina käydä, kun koneelle pääsee :)

Lähi aikoina olen ajatellut lähteä Helsingissä käymään, erinnäisistä syistä. Ja pakkohan sielä pakkiskaupassa on käytävä; tsekkaamassa Miken kuuluisat kiharat ;D

Pakkotoiston merkitys ainakin meidän perheeseen on aika helvetin suuri, ottaen huomioon että parisuhdettamme ei olisi olemassa ilman pakkista. Elämänkumppanin löytäminen on kyllä ihan ehdoton ykkösjuttu mitä pakkis on onnistunut tarjoamaan.

Noin muutenkin pakkiksen lukeminen on hyvää ajanvietettä. Täältä löytyy paljon hauskoja yleisen alueen juttuja, sekä informatiivistä tekstiä mitä tulee treenaamiseen. Pakkiksen irc-kannu on viimeisen puolentoista vuoden ajan ollut tärkein juttupaikka itselleni, ja siellä tulee hengailtua mahdollisuuksien mukaan, jopa päivittäin. Täältä on löytynyt myös paljon mukavaa juttuseuraa, joten ainakin 'nettiystävyyksiä' on tullut solmittua useammankin tyypin kanssa, osa jopa mesen puolelle siirtyneinä :)

Eniten pakkiksella tulee hyödynnettyä yleistä puolta ja sen alaforumeita, vippipuolta, roinaosastoa sekä punttimimmejä. Usein tsekkaan myös lakitoimistoa, punttimimmien ja karjujen kuvia, sekä musiikki/elokuvat osastoa.

Toisinaan, tarpeen mukaan katselen myös voimailu-, kamppailu-, ja aerobisen osaston tarjonnan.

Meitsi tykkää pakkiksesta ja pakkislaisista. Paljon infoa treenaamisesta ja muusta on tullut saatua, sivistyttyä tietyistä aiheista ja uusia ystäviäkin hankittu. Saa nähdä onko tulevaisuudessa pakkista kiittäminen enemmästäkin... :rolleyes:

Pakkotoisto sai mun treenaukset toiselle tasolle,joten olen siitä kiitollinen.Ja kyllähän täältä on hyvä hakea infoa ja sensemmoista treenauksesta.

-Tuleva/nykyinen työ tuskin olisi löytynyt ilman pakkista
-Aikuistuttanut(?)
-Ajatusmaailman muutokset (ei tietenkään suoraan, mutta monesti on pistänyt ajattelemaan asioita enemmänkin)
-Tuttuja/kavereita
-Kierouttanut jo ennestään sairasta huumorintajua :D

Vaikka vähän oudolle kuulostaakin, niin olisin varmasti elänyt täysin erilaisen elämän ilman pakkista, tässä iässä kun tulee/joutuu tekemään monia isoja ratkaisuja opiskelujen jne. suhteen

Oon saanu monia tuttuja sekä kavereita ja jopa hyviä ystäviäkin. Saan tietoo vaikka kuinka paljon. Ja itse mielellään maksan VIP maksuni ja tiedän, että se menee hyvään tarkoitukseen. :thumbs: Mikelle tästä kaikesta.

Pakkotoisto sai mun treenaukset toiselle tasolle,joten olen siitä kiitollinen.Ja kyllähän täältä on hyvä hakea infoa ja sensemmoista treenauksesta.

sama täällä, neuvoja ja vinkkejä on tullut niin paljon että niiden saaminen ite kantapään kauttakin olisi kestänyt monta vuotta. :worship: Pakkikselle :worship:

Paljon hyviä tyyppejä täällä vaikkei kukaan mua semmoseks mielläkään. Joskus kun luen omia viestejä vähän jälkeenpäin nii tekis mieli motata itteää :D

Hyvä ajanvietto paikka tämä pakkis kyllä on. Myös treenaukseni oli suoraan sanottuna perseestä ennen kuin löysin pakkotoiston. Iso kiitos ylläpidolle sekä kaikille kirjoittajille.

Menettyä elämää tämä merkitsee...töissäkin kun on tylsää, en suuntaa läpisemään paskaa muiden kanssa, vaan suuntaan pakkikselle:rolleyes:

Sama homma ihmissuhteiden kanssa, eukko sanoikin yks pvä: "sä varmaan ettisit sieltä pakkikselta eukonkin, jos se olisi mahdollista" (kuulema usein olen pakkiksella)millon muka?:rolleyes:

Minä tohon: "no itseasiassa onhan siellä treffiosio":whip:

:hyper: Eli kaikki löytyy pakkikselta, jos jotain ei tiedä, niin kyssäri pakkikselle vaan.Vastaus tulee melkein aina nopeampaa ja tarkemmin kuin Googlella, ja vielä pohdintoineen.

Kyllä tää on tuonu kivan lisän mun arkeen: uusia tuttavuuksia (lue: huipputyyppejä ketä tavannu jo), paljon arvokasta asiaa (ja asiattomuuksia lähinnä irkin puolella) Hihi =DD

Harvase päivä täällä roikun, duunissakin ku hommat ei huvita tai niitä ei ole niin suuntaan osoitteen pakkikselle. Tietokoneesta ja pakkiksesta on tulossa vahvasti osa minua. :lol2:

Alunperin kun pakkotoistolle eksyin oli se lähinnä vitsi vaikka hiemman pidemmän taustan punntailusta omaankin. Kuitenkin tuli eksyttyä sitten muutama kerta vielä lisää ja pian olinkin auttamatta koukussa. Tärkeintä antia itselleni on ollut ravintopuolen jutut. HST:t sun muut olisivat myös varmasti jääneet kokeilematta ilman foorumia. Foorumin ehdoton meriitti on sopiva tasapaino tiukan asian ja huumorin suhteen, vaikkakin monissa ketjuissa yhden lauseen heittoja tyyliiin jees, :david: ,:kippis1:, LOL. Treeni -ja ravintopuolelta alkaa löytymään jo niin kattavia keskusteluja että harvan harrastuksen foorumin kohdalla moista löytyy.
Haittapuolena kuten ilmeisesti monilla että tulee vietettyä aivan liikaa täällä aikaa...

Hyvä ajanvietto paikka tämä pakkis kyllä on. Myös treenaukseni oli suoraan sanottuna perseestä ennen kuin löysin pakkotoiston. Iso kiitos ylläpidolle sekä kaikille kirjoittajille.

näihin sanoihin on helppo yhtyä.lisätään vielä että myös ruokailut oli miten sattuu ennen tännä eksymistä

Pakkiksen ansiosta lintsaan aivan sikana kouluhommista. No, ilman pakkista joku salkkarit varmaan ajaisi saman asian (sluibaaja mikä sluibaaja).

Täältä saa hyviä vinkkejä ja vaikutteita, sillä täällä ei nähdäkseni paljon paskaa jauheta ja mututiedot korjataan yleensä jo seuraavassa viestissä, jos lukee vanhempia ketjuja ettei jää mietityttämään ja tee sitten todellisuudessa väärin. Todellisessa elämässä vaikka miten on kuullut 2x epäluotettavampaa mutua kuin mitä täältä.

Ainakin pakkotoisto on lopettanut mun kohdalla toinen toistaan huonommin tehtyjen Body-lehtien ostamisen täysin. Keskustelua ja vinkkejä puntinveivaamisesta saa ihan tarpeeksi täältä.

Pakkotoiston merkitys ainakin meidän perheeseen on aika helvetin suuri, ottaen huomioon että parisuhdettamme ei olisi olemassa ilman pakkista. Elämänkumppanin löytäminen on kyllä ihan ehdoton ykkösjuttu mitä pakkis on onnistunut tarjoamaan.

Näin myös meillä.

Tietoahan täältä on toki kerätty jo vuosien ajan niin treeniin kuin ravintoonkin liittyen, ja monet hauskat miitit käyty ja kivaan porukkaan tutustuttu. Toivottavasti jatkossakin :)

Rehellisesti?

Pakkikselta voi lukea hirmuisen määrän "Pikkaisen jouduin repeämään tälle / Taas on rahkat näppiksellä" -kommentteja sekä mielenkiintoisia "Silmiesi väri" ja "Pizzatäytteesi" -keskusteluita. Näihin voi sitten yrittää aikansa kuluksi vastata ja katsoa kauanko se vastaus pysyy threadissa ennen katoamistaan bittiavaruuteen.

Treeniasioita taas forumilta on tullut opittua enemmän kuin lehdistä tai kirjoista ikinä. Enää pitäisi alkaa treenaamaan. :) VIP-irc edustaa parhautta turhien ajanvietteiden kategoriassa aina kun sinne eksyy.

Kaiken kaikkiaan tää on vähän niinkuin interaktiivista Aku Ankkaa lukisi. Mukavaa viihdettä ja mahdollisuus vaihtaa mielipiteitä erilaisten ihmisten kanssa ja vinoilla siinä sivussa yksinkertaisille ihmisille ilman pelkoa saada nyrkkiä nenäänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom