Pakkotoiston merkitys elämällesi

treeni vinkkejä en ole tainnut saada kuin yhden ainoan ja sekin liittyy loukkaantumiseen josta syystä jouduin erään liikkeen korvaamaan ja kaiken lisäksi liike osoittauikin aivan erinomaiseksi vaikka alkujaan sitä kovasti epäilinkin, tosin pikkasen olen sitä itselleni paremmaksi muuttanut. ruoka asioista tieto olen saanut älyttömästi tämän kautta vaikkei ruoalla tulekaan hifisteltyä, mutta eihän siitä nippeli tiedosta haittaakaan ole=pääsee joskus jopa pätemään :D. koukussahan tähän palstaan ollaan ihan kympillä. jos joskus ei kerkeä kokopäivänä tai jopa useampana päivänä lukea palstaa alkaa mielessä pyöriin, että ei hemmetti että siellä on taas paljon luettavaa kun koneelle pääsee :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras bodyuutisten tietolähde. Suurin kiitos tästä Annielle. Myös se, että sivuilla vierailee sellaiset body tähdet kuten Savolainen, Lalli ja Jerry Ossi lisää sivujen mielenkiintoa.

80% kavereistani ei harrasta salilla käyntiä tai muutakaan urheilua, mutta sitä varten on pakkotoistoi. Toimii ns. Punttiksesta kiinnostuneiden kavereiden "korvikkeena". Pakkotoisto merkitsee siis paljon :) Kiitoksia modeille ja Mikelle suomen parhaimmasta foorumista.

Tieto ja ajankulutus yleisesti. Henkilökohtaisella tasolla Pakkiksesta saatu tieto on parantanut elämänlaatua ja terveyttä. Itsetuntokin alkaa pikkuhiljaa paranemaan kun voi paremmin ja tuntee itsensä terveemmäksi ja tasapainoisemmaksi.

:) Kiitos tästä

e: niin ja lähipiirissä ei liikaa ole tyyppejä, jotka treenaa. Eli siis yhteisöllisyys ja vertaistuki hoituu tätä kautta

Läjäpäin tietoa ja hyviä juttuja. Kiva esim. lukea muidenkin punttaajien vitutuksista jos itselläkään ei aina mene asiat nappiin :thumbs:

80% kavereistani ei harrasta salilla käyntiä tai muutakaan urheilua, mutta sitä varten on pakkotoistoi. Toimii ns. Punttiksesta kiinnostuneiden kavereiden "korvikkeena". Pakkotoisto merkitsee siis paljon :) Kiitoksia modeille ja Mikelle suomen parhaimmasta foorumista.

Joo sama tilanne eli komppaan. Pakkis on siis salin lisäksi ainoa kanava löytää saman henkisiä ihmisiä, joiden kanssa voi vaihtaa lajiin liittyviä tuntemuksia ja näkemyksiä. Jos alkais selittää samoi juttui jollee 50v työkaverille joka ei oo ikinä painoi nähnykkää ni kyl se vois kattoo vähä että
:eek:

Pakkiksen kautta on koko maailma hyppysissä. Ei se aina helppoa ole ahmia kaikkea infoa mitä täällä liikkuu.

Kiitos suomen kansa ja pääpiru itse.

Aimoko lanseerasi käsitteen aivopieru, terapeuttista se kyllä on.

T: nolife

Pakkotoisto on muuttanut elämäni! Ennen olin lihava, epäsosiaalinen nörtti - nyt naiset katsovat perääni, seurustelen kauniin naisen kanssa ja minulla on paljon kavereita.

Ja vaikka tuo kuulostaa kärjistetyltä niin pakkotoistolla ja erityisesti treeni ja ravinto -osioilla on ollut suuri vaikutus elämänmuutokseeni.

Joudun melkein yhtyy tähän, vaikka en tällä hetkellä seurustelekkaan :D

Koukussa täälläkin. Päivittäin tulee luettua uusia ja vanhoja juttuja. Vinkkejä tullut opeteltuä tätä kautta enemmän kuin itse salilta. Yhteisö myös salilla on mukava. Kuulumisia vaihdellaan ja turistaan toisten kanssa vaikkei tunnetakaan. Monesti olen tullut yllätetyksi kesken sarjan, kun vanhempi mies tulee sepustamaan omia kuulumisiaan.

Pakkotoiston merkitys elämälleni on ollut ...jatkuvasti pienenevä. Yhä harvemmin täällä tulee pörrättyä, voimailua luen, yleistä keskustelua seuraan ja niin edelleen, mutta yhä vähemmän ja vähemmän.

Lyhyessä ajassa olen saanut hirmuisen määrän uusia tuttuja ja jopa ystäviä ;) kasoittain hyvää tietoa ja monet hyvät naurut. Päivittäinen "pakkisaddiktio" on kotonakin jo ihan vitsi..mutta minkäs sille voi kun tää on mulle itelle iso motivaation lähde...joten KIITOS siitä Mikelle ja kikille muillekkin ihanille aktiiveille!

olen oppinut pakkikselta paljon uusia tekniikoita ja löytänyt hauskoja juttuja sekä oppinut kaikkea uutta!

Pakkotoisto on kyllä mukavan leppoisa mesta. Päivittäin tulee käytyä ja olen vastikään saanut jopa migreenilääkitysreseptin, jotta voisin käydä täällä tiuhemmin. Ei pieni jomotus pääse häiritsemään juttuja lukiessani. Lääkitys aiheuttaa tosin lieviä sivuoireita, kuten esim. ripulia. Onneksi pakkotoisto.com:in Ravinto-puolella saa siihenkin ongelmaan apua.

Viihdyn tosin lähes yhtä paljon middle-earth-centerissä, jonka foorumilla kyselen viikottain joitain vinkkejä Battle for Middle-Earthin worldbuilderin käyttöön liittyen. Tällä viikolla kysyin miten saada Frodon perse näyttämään muhkeammalta - minut bannattiin? Onneksi pakkotoisto.com ja sen moderaattorit ovat suvaitsevaisempia.

Lämpimät kiitokset siis kaikille pakkislaisille.

Ei pieni jomotus pääse häiritsemään juttuja lukiessani. Lääkitys aiheuttaa tosin lieviä sivuoireita, kuten esim. ripulia.
Tässä on jotain sitä primitiivistä tahdonvoimaa. Luetaan Pakkista vaikka sitten löysät housussa.

....tai ehkä tää on sittenkin vain helvetin paska läppä? Frodon muhkea perse? Sauronilla on ainakin hirvee mela :whip:

Pakkiksella on iso merkitys tämänkin tytön elämään. Palstan kautta olen saanut innostuksen tavoitteelisempaan treenin sekä lähtemään katsomaan kisoja. Ja taisi se kisakärpänenkin tätä kautta purra. Jokapäivä tulee täällä surffailtua, vähän liikaakin.

Pakkiksen kautta olen saanut tosi tärkeän ystävän elämääni, Sundae :haart: , sekä tutustunut moniin ihaniin ihmisiin :love: Vaikka mimmejä näkee leireilläkin, niin ei siellä ehdi samalla tavalla tutustua kuin täällä. Ihana kun voi vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa. Treenipäiväkirjat ja kuvat ovat myös ehdoton plussa.

Pitää nyt muistaa aina, että ilman teitä tämä olisi vain meitsin yksinäinen blogi. Te tänne tuotatte yli tuhat viestiä päivässä.

Vaatimattomuus kaunistaa, mutta Mike, liika vaatimattomuus on perseestä.

Pakkotoisto ei varmaankaan pyöri yksittäisen blogaajan työmäärällä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom