Pakkotoiston merkitys elämällesi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
/Offtopic

Mistä saa ostettua Pakkotoiston pipon? En löytänyt nettikaupasta. Onko muita Pakkiksen tuotteita olemassa?

Kyllähän treeni on saanut uutta ulottuvuutta, muutamissa miiteissä käyny ja hienoja ihmisiä tavannut. uusia tuttujakin on tullut, muutama ihan hyväkin.

Ja pakkis-kauppa kuuluu aina kohteeseen kun maalaistollo lähtee turisti-reissulle isoon Hellsinkiin.

Kulutan töissä aikani tällä sivustolla :D

Pakkotoiston merkitys elämälleni -runo:

Kynäniska olin vain,
puuhelmet kaulallain.
Salille menin tekeen habaa ja rintaa,
vaan että saisin chickseiltä paljasta pintaa.
Sattumalta löysin hyvän saitin,
pian syrjäytti Mass Blast Cocis lightin.
Nyt mä jo mavetan ja etukyykkään,
toivon että jonain päivänä jopa niistä tykkään.
Työpäivät menee Pakkotoistolla,
ei vähempää kiinnostusta vois duuniin olla.
Ihquja ihmisiä katselen,
Punttimimmien kuvia ihastelen.
Naureskelen jutuille hassuille,
runk.. kumarran isoille hanskoille.
Pian varmaan saan töistä potkut,
sitten saa sossu kustantaa protskut.

Menipäs taas palstatilaa turhaan.. :( No yhteenvetona: pakkiksella menee kivasti se 9 tuntia päivästä (joskus enemmänkin) :D

Pakkiksen merkitys on tooodella suuri elämääni ollut. En ees muista millä sivuilla olin ennen pakkista. :D

Muutama vuosi sitten kun liityin, en tajunnut treenaamisesta mitään. Tai siis toki luulin tietäväni paljonkin, mutta täältä kun aloin ensin lukea aloitteloiden osiota ja siitä siirryin pikkuhiljaa muihin treeniin ja ravintoon liittyviin osioihin niin tietomäärä sen kuin kasvoi.

Viimeaikoina ei ole tullut paljon osallistuttua noihin treeni/ravinto keskusteluihin, mutta eipä ole tarvettakaan, kun sieltä löytyy "muutaman asteen" parempia asiantuntijoita jakamaan tietoa. Itse voi sitten keskittyä yleiseen keskusteluun yms. ja kommentoida sellaisia asioita, joista saattaa vahingossa tietää enemmän kuin joku muu ;)

Eli lyhyesti, alussa pakkis toi mulle PALJON treeni ja ravintotietoa, nyt pakkis toimii loistavana ajanviettopaikkana.
Toki sitä treeni yms. tietoakin edelleen tulee silloin tällöin etsittyä, mutta ilmeisesti sitä on jotain oppinutkin, kun ei niin kovin usein enää tarvitse etsiä...

No joo, "merkitys elämälle" on tietty vahvasti sanottu, mutta tottahan se on että sekä treeni että ravinto olis päin persettä ilman Pakkista.*

Muulle elämälle merkitys on ollut todella marginaalinen -- noh, olen sentään nykyään enemmän täällä kuin Jatkoajassa, ja se on jo jotakin.

*)numeroina ilmaistuna: +14 kg painoon, kymmeniä kiloja tuloksiin (1,5 vuodessa)

Erinomainen lähde treenaamisen perustiedolle kunhan lukee sen aloituspostin jälkeen pate_89:ien viestit varauksella. Tosin tää on kasvanut jo aikoja sitten yli kehyksistään.

Hyväkin tredi spammataan yleensä niin täyteen :kakka:, että ilman erinomaista sisälukutaitoa tai perustietoa aiheesta sisältö on yhtä huttua. Modeille iso käsi virheiden oikomisesta ja hiekkalaatikon valvomisesta. Yleinen osio on jees ja aikahaahan täällä hyvin kuluttaa.

Toivottavasti mielipiteeni ei ole sääntöjenvastainen.

Pysyy kärryillä siitä, mitä Salatuissa Elämissä tapahtuu vaikka ei aina ehtis itse katsomaan. ;)

Niinku joku on saattanu huomata niin tuolla ihkujen ihmisten threadissa tulee roikuttua jonkun verran :david:

Toisin sanoen tää on helmi paikka kuluttaa työaikaa ja heittää väsynyttä läpyskää yhtä vaikeasti häiriintyneiden ihmisten kanssa.

:kippis1:

Ai niin, on täällä kuulemma jotain tietoa treenaamisestaki...

Tärkein ja suurin asia mitä mulla tulee ekana mieleen pakkikselle eksymisen jälkeen on se, että oon saanu täältä paljon ihania uusia tuttavia ja todella hyviä ystäviä. Oon niin onnellinen siitä :haart:

Vois sanoa, että melkeenpä mihinpäin vain Suomea sattuu menemään, joka paikassa alkaa olla tuttuja tätä kautta.

Tiukkaa asiaa ja asiattomuutta sopivassa suhteessa. Tietoa löytyy lähes mistä tahansa aiheesta. Mies, joka ei itse lue pakkista, kutsuu tätä sudenpentujen käsikirjaksi :D . Olen vissiin aloittanut lauseen muutaman kerran jotakuinkin näin:"Pakkiksella luki, että...".

En osaisi treenata, enkä varsinkaan syödä oikein ja riittävästi ilman tätä palstaa. Tai toki voi olla että tiedon olisin muualtakin joskus löytänyt.

Ja eihän täältä malta pysyä poissa, vaikka nyt ei ole huvittanut treeniasioista kirjoittaakaan paljon kun on tässä jo yli kaksi viikkoa oltu kipeenä eikä tunnu valoa tunnelin päässä näkyvän perkele.

Hyvin paljon olen tietoa treenaamisesta ja syömisestä täältä saanut. Ja erittäin hyvää ajanvietettä töihin :D Varsinaiset työt tuppaa haittaamaan tätä lukemista

Täältä saa hyviä vinkkejä, tietoja ja pysyy ajan tasalla lajin ammatti/amatööri kilpailuista jne. Ja yleisen keskustelun osiossa sopivasti samankaltaista älyvapaata juttua mitä omassakin pollassa virtaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom