Pakkotoiston merkitys elämällesi

Ikä
58
Treenaan yleensää yksin työpaikansalilla. Ilman pakkotoistoa mulla ei olisi saman henkisiä kavereita. Mike ei varmaan Suomalais jullikkana ymmärrä kuinka merkittäävää duunia se on tehnyt. Pakkotoistalla on ainakin mulla ollut merkittävä vaikutus terveyteeni ja hyvinvointiini. Ja se työ millä esim: Timba jaksaa oikaista alttelijoiden virheet on tosi hienoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen saanut pakkotoiston kautta monta upeaa, samanhenkistä ystävää. Täällä on jotenkin helppo luoda kontakteja ihmisiin.

Hienoja ihmisiä. Treeniosio yms. ei niinkään nappaa, kun on tullu reenattua jo vuodesta x-y. Mike, Aimo ja Rinkku on jääny mieleen kyllä. :) Siinä on semmonen kolmikko, että en alta kolmen promillen menis niiden kaa minnekään. :)

Mahtavaa ajanvietettä ja hupasia hemmoja ja tytteleitä. En vaihtas minnekään!

Ei ole toista yhtä helppoa tapaa mokata itsensä julkisesti ihan yksinään kuin kirjoitella kännissä Pakkikselle.

no on tää kieltämättä lisännyt mun rakkautta tietokoneeseen :nolo:

ei vaan siis tosissaan omat kaverit ja lähipiirin ihmiset on varsin erilaisia ja erityyppisiä, täällä saa ihanaa yhteen kuuluvuuden tunnetta ja uskoo itekki et en mä nytr voi nii friikki olla ;)
myös paljon on oppinu ihan teoreettisia juttuja..
ois kiva nähä teikäläisiä joskus ihan livenäkin!

täältä saa paljon hyviä vinkkejä yms...sitten täällä on mukava puida kaikkee yleistä esim kaikki lätkän ja jalkapallon isot kisat...tietokoneella tulee oltua enemmän kyllä...:kippis1:

Pakkotoiston kauppa on toinen kotini. Siellä nukun, syön ja käyskentelen yleensä vähissä vaatteissa. Katselen telkkaria sohvalta ja kuorsaan antaumuksella jos niin sattuu käymään. Siellä on tietysti se yks kikkarapää joka välillä häiritsee mua tökkimällä mittanauhaa mun korvaan, kun satun ottamaan nahkasohvalla ansaittuja nokkauniani. Mutta muuten siellä on kotoisaa.

Pakkotoisto on muuttanut elämäni! Ennen olin lihava, epäsosiaalinen nörtti - nyt naiset katsovat perääni, seurustelen kauniin naisen kanssa ja minulla on paljon kavereita.

Ja vaikka tuo kuulostaa kärjistetyltä niin pakkotoistolla ja erityisesti treeni ja ravinto -osioilla on ollut suuri vaikutus elämänmuutokseeni.

Pakkis=toinen elämä :)

Haittapuolina tosin riippuvuus.
Mutta erittäin kiitollinen olen esim. treenipäiväkirja-osiosta. Kun treenejä kertyy pitkältä aikaväliltä niin on mukava seurailla kehittymistä eri liikkeissä ja mukavaa on saada myös kommentteja ja palautetta treenistä.

Monet hyvät naurut on saanut lukiessa yleistä keskustelua :thumbs:

Treenivinkkejä ja uutta tietoa treenauksesta/ravinnosta..

Mukavan monipuolinen foorumi.. Juttuja löytyy moneen lähtöön...
Ja parasta on se että hyvin on modet onnistuneet pitämään homman kasassa ettei ihan mitä tahansa roskaa tule kahlattua läpi.. :)

Kehitystä on aina tapahtunut foorumilla (nyttenkin nuo HellCity sarjikset) ja muutenkin on porukka pitänyt hyvää henkeä yllä.. Niin ei ole vielä monen vuodenkaan jälkeen foorumi tuntunut pysähtyneeltä. :thumbs:

Mielellään maksan VIPpi maksunkin..

Katselen telkkaria sohvalta ja kuorsaan antaumuksella jos niin sattuu käymään. Siellä on tietysti se yks kikkarapää joka välillä häiritsee mua tökkimällä mittanauhaa mun korvaan, kun satun ottamaan nahkasohvalla ansaittuja nokkauniani. Mutta muuten siellä on kotoisaa.

:lol2: ...Kuvatessaan tapahtumaa samaan aikaan, laittaakseen tämän julkiseen levitykseen kaikkien pakkislaisten iloksi. ;)

Ja parasta on se että hyvin on modet onnistuneet pitämään homman kasassa ettei ihan mitä tahansa roskaa tule kahlattua läpi.. :)
Tuosta on hyvä huomata, että modet pystyvät pitämään kurin ilman mitään natsitaktiikoita. Yleensä vähänkin isommilla nettisivuilla on joko trolliongelma tai sitten kuri on niin ankaraa, että banaania tulee heti jos vähänkin menee häröilyksi.

Tämä viestii hyvästä yhteishengestä.

Loistava informaation lähde. Myös muutamia "nettituttavuuksia" löytyy, joiden kanssa ollaan nähty/toivottavasti tullaan näkemään.

Ja tietysti tylsän hetken sattuessa Pakkis, jos mikä pelastaa. Eikun palstaa vaan selailemaan.

Joskus aikoinaan tuli luettua monta tuntia päivässä rookie-osastoa, enkä olis varmaan koskaan saanut näin paljon infoa mistään muualta. Ja toi päiväkirja-systeemi on hyvä, tuskin pitäisin kirjaa vaikka joskus sitäki kokeillu - paperilla. Kiitos kuuluu kaikille, jotka vastailee alottelijoiden kysymyksiin ja vääntää vaikka rautalangasta, sekä Mikelle(+muut pakkiksen perustajat) iiso kiitos siitä, että on mahdollistanut tämän kaiken ! :)

Meikä reenaa lähinnä himassa ja tietty lenkit ulkona. Ei ole juurikaan aiheeseen liittyvää frendiseuraa Pakkiksen ulkopuolella.

Tosin koen nykyisin velvollisuudekseni lukea enää Old School -osastoa. Muita luen silloin kun ei ole yhtään mitään muuta tekemistä.

Täältä löytyy paljon tietoa ja välillä myös ei niin informatiivista asiaa...:D Niin ja yksi tärkein lienee se elämänkumppanin löytyminen pakkikselta:haart: Myös vippinä tutustuu moniin eri ihmisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom