pakkotoistolaisten tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Täytyy sanoa että kova hemmo on:kippis1:

harmi että ei saanu vedossa tulosta. no tuleivaisuuden lupaus
jos paikat vaan kestää

Originally posted by tommih
Onkos toi pystypunnerrustangollla tehty edestä vai takaa ja istuen vai seisten:confused: Ihan hyvin kuiteski:kippis1:
edestä (rinnalta), istuen niin kuin tossa toisessa threadissa selittelen

Originally posted by kiewi
Täten julistan tämän threadin pakkotoiston kaikkien aikon paskimmat ja turhimmat listalla kakkoseksi. Kärjessä pysyy swartsun lopulliseen murenemiseen johtanut keskustelu homoseksualismista.

Näin.

Originally posted by Hannibal
Mitäs tuumaisit, jos joku täällä kertoisi selvin päin ja selvällä suomen kielellä kyykänneensä 21-vuotiaana 370 kg alle satakiloisena...?

Miksei, jos on lahjakas, reenannu suht nuoresta asti (ei välttämättä just voimailua, esim. yleisurheilua ym.) ja ei kumminkaan kovin paljoo alle satakiloinen. Ihan pienet jampat ei 370kg kyykkää kumminkaan.

Mutta toivottavasti kukaan ei vedä Jupiteria nenäänsä mun epäilyistä. Mä koetan epäillä tasapuolisesti kaikkia. Myös "siviilissä" (eli oikeessa elämässä, netin ulkopuolella) mä oon semmonen, että en luota/usko juuri kehenkään enkä mihinkään. Vain itteeni ja muutamaan muuhun ihmiseen voin luottaa, kaikki muut on...no, vähempi luotettavia. Inetissä anonyymina valehtelu nyt vaan on vielä helpompaa kuin muuten. Sitten jos on nimellä ja kisoissa nostettuja rautoja, niin kyllä ne helpommin uskoo kuin näitä netin juttuja.

Joten hyvä jos joku on todella vahva/lihaksikas (oli sitten natu eli ei), mutta mä ne ihan helpolla usko inetissä julistettuja huippuluokan tuloksia.

Noi Haukijärven veljekset näkys olevan aika vahvoja, onneksi olkoon! (jos ny tällä palstalla sattuu toinen tai molemmat pyörimään)

Originally posted by Iivili
Miksei, jos on lahjakas, reenannu suht nuoresta asti (ei välttämättä just voimailua, esim. yleisurheilua ym.) ja ei kumminkaan kovin paljoo alle satakiloinen. Ihan pienet jampat ei 370kg kyykkää kumminkaan.

No niin, nyt voikin jo lopettaa hutkimisen, kun on ensin tarvittavat vihjeet annettu ja tutkittu asian laita, eli "kyllähän minä uskon, että joku kyykkää 21-vuotiaana ja alle satakiloisena 370 kg, jos joku kyykkää 21-vuotiaana ja alle satakiloisena 370 kg" :D

Kyllähän jokainen voi epäillä kaikkea mitä täällä sanotaan, mutta minun mielestäni on vähän hölmöä sanoa kaikkea ääneen ennenkuin ottaa selvää faktoista.

Työnnän minäkin lusikkani soppaan....

PP: 155 kg
Kapee PP: 150 kg (osaako joku selittää?)

Kyykky: 195 kg (Huono on, tiedän. Liian jäykkä lantionlihaksisto (lantio?), ei taivu kunnolla kyykkyyn. Venyttely auttaa, tulokset nousussa)

Maastaveto: 220 kg

Pystypunnerrus edestä, istuen, ilman selkänojaa: Omapaino

Omapaino: 90- 92 kg

Originally posted by Mad Mike
Työnnän minäkin lusikkani soppaan *piip*piin.

PP: 155 kg
Kapee PP: 150 kg (osaako joku selittää?)

Paska tekniikka kenties ?
selkä kaarelle, lavat yhteen, rintakehä ulos, jalat tukevasti, perse _penkissä_ ja pidät puristuksen myös negatiivisen vaiheena aikana.

Hyvä oon neuvomaan vaikka paska oon punttaamaan :
Ikää 18 ... 6den päivän päästä.
Painoa 72kg
PP: 90 x 3
JK: 110 x 8
MV: 125 x 5

Reenaamassa käyn aina sillon tällön :hmmm:

Kaikkein ihaninta on se kun me alle 150kg penkkaavat ja kyykkäävät päästään täällä neuvomaan tekniikkaa yli 500kg:n yhteistulokset omaaville! *juhlii*

jape :kippis1:

Must ainaki tuntuu et mul on selvästi sellaset kehon mittasuhteet että oon huono niin penkissä, kyykyssä kuin mavessakin :lol2:

Ja sit oon vielä niin jäykkä. Ja se jäykkyys on sellasta synnynnäistä mihin ei auta venyttely ahhahaaaha!

Originally posted by Fat22
Kaikkein ihaninta on se kun me alle 150kg penkkaavat ja kyykkäävät päästään täällä neuvomaan tekniikkaa yli 500kg:n yhteistulokset omaaville! *juhlii*

jape :kippis1:

Must ainaki tuntuu et mul on selvästi sellaset kehon mittasuhteet että oon huono niin penkissä, kyykyssä kuin mavessakin

Ja sit oon vielä niin jäykkä. Ja se jäykkyys on sellasta synnynnäistä mihin ei auta venyttely ahhahaaaha!
Jep, me sukataan mutta hyviä ollaa jauhaa paskaa :D

6den päivän päästä vois vaikka :kippis1: !!

Originally posted by ]abe
Paska tekniikka kenties ?
selkä kaarelle, lavat yhteen, rintakehä ulos, jalat tukevasti, perse _penkissä_ ja pidät puristuksen myös negatiivisen vaiheena aikana.

Tekniikassa ei ole mitäänvikaa, ainakaan suurempaa , mut kapeella vaan tulee melkein yhtä paljon. Lankkupenkki taasen on suht. surkea...

Hetkinen, minnekäs se lusikka pitikään työntää...? ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Mad Mike
Pystypunnerrus edestä, istuen, ilman selkänojaa: Omapaino

Omapaino: 90- 92 kg

Pystypunnerrus edestä siis 90-92 kg... Et tiedä sen tarkemmin? :D

Originally posted by Hulkki
Pystypunnerrus edestä siis 90-92 kg... Et tiedä sen tarkemmin? :D
ei ei, ymmärsit väärin, Miken pystypunnerrustulos on suoraan verrannollinen omaan painoon. Painohan heittelee ja tulos siinä mukana :hmmm:

Originally posted by kiewi
Täten julistan tämän threadin pakkotoiston kaikkien aikon paskimmat ja turhimmat listalla kakkoseksi. Kärjessä pysyy swartsun lopulliseen murenemiseen johtanut keskustelu homoseksualismista.

Hmm. Nyt seuraa sana viikonvaihteeksi.

Threadin alusta asti joka toinen kirjoittaja valittaa ja epäilee että "kohta joku kusettaa" tai että "ei tässä oo mitään mieltä, ei tässä oo mitään mieltä". Ja sitten kun threadi sisältää suurimmaksi osaksi vain näitä täntyyppisiä viestejä, niin sittenhän on jokaisen toive toteutunut: pilalle meni, pelkkää valitusta. Tuskin tsemppaatte salilla samaan tyyliin ennen ennätysyritystä? Eli "ei varmaan nouse, ei vittu nouse, en kyllä saa noita rautoja ylös, ei tule mitään" jne. :confused:

Ei millään pahalla, mutten ymmärrä sitä miksi pitää omalla ennakkoasenteella pilata sinällään ihan kiintoisa threadi. Itse olen aina ollut kiinnostunut siitä, miten eri tavoin & tyylillä treenaavien kehitys etenee, ihan siitä syystä että voisin saada vinkkiä ja osviittaa omaan treeniin. Tällainen ketju, jossa puhutaan tuloksista ja treenin kehityksestä olisi ollut ihan kiintoisa siitä syystä.

No nih, nyt on saarnat pidetty :)

Omia tuloksia (kaikki tehty lokakuun aikana, tällä hetkellä vielä toivutaan flunssasta):

Ylätalja kapealla kahvalla rintaan 115 x 8
Vinopena 105 x 7
Ranskalainen 55 x 6
Hauiskääntö 25 kilon tumpuilla x 6
Pystypunnerrus 80 x 8
Smith-kyykky 170 x 7

No niin, kun AKV asian jo tiivistetysti heittikin, niin jatketaan hyvällä linjalla

Eli täällä on saatu aikaan tällaista:

Pituus 183 cm
Paino 105 kg
Penkki 130 kg
Voimanostokyykky 150 kg
Mave 200 kg

Kaikki natuna ja ilman rätei ja lumpui. Pelkkä zinknium apuna.:)
Mun puolesta tänne forumille vois tehdä samanlaisen osion kuin tuonne elitefts.comiin on tulossa eli sinne saa laittaa omat tulokset näkyville ja päivitellä sitten sitä mukaa kun tulokset paranee. Olis hauska nähdä nimet taululla aivan kuin Westsiden klubilla. Jeah.:) Se saattais vaikka lisätä tän forumin antamaa motivaatiota entisestään.

Jaaha no laitetaanpa tuore enkka ja pari muuta.

1-k soutu: 7*40kg
penkki kapealla otteella 10cm liikeradalla: 2*140kg
Reisikoukistus istuen: 50*65kg
Reisiojennus istuen: 19*65kg
Pohkeet istuen: 10*65kg

Elikkä...
Ikä 23v
Paino 74kg
Pituus 179cm
Harjoittelua n 10kuukautta

Penkki 75kgx5
Kyykky 70kgx7 treenannu tätä kuukauden
KP:lla pystypunnerrus 25kgx7
Dippi menee treenin päätteeksi n 15krt
Hauiskääntöö noin 10kg KP:lla

Tavoite olisi saada 100kg penkistä aika lähiaikoina ja ei muutenkaan ole mun harrastus lähteny oikeen kunnolla käyntiin kun kokoajan kärsiny kipeistä olkapäistä...
:(

ai juma että repesin, sori :lol1:
(ei tullu heti ekana mieleen käsipaino tosta KP:stä, ja tuli semmonen hervoton kuvitelma pystypunnerruksesta KP:llä) :lol1:

kirjotti kyntösika mitä tahansa ja usko kuka tahansa mutta totta se on. Voin kertoo oon nähny. Vetelin meinaan punttia sillon kun sika alko treenaa niin semmosen puol vuotta sen kanssa, tulokset sil kyl nous aika hyvin heti alusta...

Originally posted by hiliviuskas
kirjotti kyntösika mitä tahansa ja usko kuka tahansa mutta totta se on. Voin kertoo oon nähny. Vetelin meinaan punttia sillon kun sika alko treenaa niin semmosen puol vuotta sen kanssa, tulokset sil kyl nous aika hyvin heti alusta...

Mikäli Kyntösika aikoo joskus tulevaisuudessa vaikuttaa myös "aikuisviihteen" saralla, on ainakin taiteilijanimi jo valmiiksi keksitty ja hyvä onkin. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom