pakkotoistolaisten tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Kraftwerk n
Itse asiassa syön joka aamu kymmenen litran puurokattilan.
Kannattaa muuten siirtyä niiden puurokattiloiden syömisestä ihan oikean puuron syöntiin.

Viimeksi muokattu:
Originally posted by tommih
Öööh, toihan tekee yhteensä 1100 elikää jätkä on samaa luokkaa ton Anon kanssa. Vittu mitä kusettajii täälläkin:evil: :lol1:
Hmmmm. Tommih ei tainnut tajuta Kraftwerkin pointtia?

Originally posted by Kraftwerk n
Ikä: 35

PP:300kg

Eli äijän on pakko olla Pasanen, koska kaikki muut Suomen nykyiset 300kg penkkarit ovat nuorempia.:D Hmmm. mut Pasanen ei kyl vedä 400kg maasta:rolleyes:

Mä ainakin vastaan ihan asiallisesti! Tietenkin on tuhoon tuomittuja nää threadit jos vastaatte tolleen! vastatkaa kunnolla älkääkä puhuko paskaa! jos kusettatte niin omapahan on asia, mutta en mä ainakaan saa mielihyvää siitä että kusetan tuloksia. vastataan siis täysin rehellisesti.

Ikä: 17v (vielä tovi)
pituus: 181cm
paino:73kg
veto: en harrasta! (haluan pitää tän selän ehjänä vielä tovin :)
kyykky: en harrasta (en uskalla oikeen eikä kiinnosta)
puhtaita leukoja: 25-28
scott-penkissä 45kg:lla 10 toistoa (no bullshit)
vatsalihasliikkeitä (niitä perinteisiä): ääretön :)
penkki: 110kg
olkapäitä 26kg käsipainoilla 10

ja muutenkin ihan jämptissä kunnossa ollaan....

TommiH: jos kvartek onkin Ano :lol1:

Originally posted by Kroppamies
jos kusettatte niin omapahan on asia, mutta en mä ainakaan saa mielihyvää siitä että kusetan tuloksia.

Ymmärrän täysin miltä sinusta tuntuu! Tiedätkös , aina välillä musta tuntuu että ADT:n pojat kusettaa mua , mut oon yrittänyt olla iisisti , mut välillä haluasin kusta niitä silmään.

Kroppamies: Ihan samaa sanoin aikaisemmin....
Ja jos nyt ette yhtään usko mun tuloksia, niin voi tulla vaikka maanantaisin illalla(n. klo 20) tulla katsomaan, kun teen rintareenin gym7:lla, ja jos alotan tekemään penkillä lupaan tehdä satasella ainakin 7 toistoa, vaikka olisi kuinka paska päivä.
Myöskin pari kaveria lukee pakkotoistoa ja he voivat todistaa tuloksiani, jos viittii avata "suunsa".

Originally posted by Tomi
Hmmmm. Tommih ei tainnut tajuta Kraftwerkin pointtia?
No mikä siinä oli sitten pointtina??

Turmelioitsia: mitäs sitte kyllä kaikki tollaset tulokset uskoo

Originally posted by sekosammy
No mikä siinä oli sitten pointtina??
Liioitella omia tuloksia, koska netissä kaikki on mahdollista. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomi
Liioitella omia tuloksia, koska netissä kaikki on mahdollista. :)
Kyllähän noita ripakinttuja tulee salilla vastaan jotka sanovat kyykännen 200kg mutta eivät kehtaa näyttää ku on selkä kipee tai ovat penkannet 120kg ja todellisuudessa saavat 90kg että temmosta...

Tosiaankin on topicki tuhoon tuomittu jos tollaset kirjoittelee tänne eivätkä uskalla oikeita tuloksia kirjoittaa vaan jauhavat *piip*

Megamass:
"Jonkin" aikaa sitten täällä oli samanlainen topikki, ja kaikki vaan aloitti vittuilun, kun postasin tulokset.

ikä22
175/68

Penkki 128 (ilman paitaa)
Veto 215
Kyykky vähemmän ku penkki paidan kanssa.
:mad2:

Kyllä tälläinen topicci ihan mielenkiintoinen on...
Voi vähän vertailla, kun ei sitä oikein muualla meikäläinenkään voi tehdä. Laitelkaa vaan ihmiset tuloksianne..

Tää ois hyvä keskustelun aihe ja kyllä minuakin kiinnostaisi tietää
kuinka kovia tyyppejä täällä juttelee mutta se ei ole mahdollista
koska aina löytyy joku joka a) pilaa keskutelun kusetuksella
b) joku nostaa tosiaan isoja rautoja ja sanoo niinku asia on mutta kukaan ei usko asiaa.

Tää aihe on kuin urheilussa muutenkin eli syntyy kilpailua
keskustelijoissa joka pilaa sen:)

Originally posted by Harrastelija
Kuinka pitkään oot harrastanu painojen nostelua?? entä muuta urheilua.. Tosi kunnioitettavat tulokset noin nuoreksi..
elikkä punttia oon vääntäny nyt semmoset 1v4kk (kyykkyä ja vetoo ehkä viime marraskuusta asti, kun sain vyön). muuta urheilua oon kyllä harrastanu. futista, lätkää (aloitin viime vuonna joukkueessa), pyöräilyä, ympäri pihaa juoksentelua ja kaikkea tämmöistä. ja mitä painoihin tulee, omasta mielestäni olen paska (se ajaa eteenpäin). penkki ja kyykky erityisesti. tarkoitus olisi kuitenkin tänä vuonna vetää 200 maasta, vaikka kiirettä pitää

ikä 35 pit 179
jk 250
pp 220
mv 230
treeniä n.20v
ai niin paino 114 kg

Penkki +140kg
Veto +260kg
Kyykky + 230kg
176/82
18v

Originally posted by Turmelioitsia
Kroppamies: Ihan samaa sanoin aikaisemmin....
Ja jos nyt ette yhtään usko mun tuloksia, niin voi tulla vaikka maanantaisin illalla(n. klo 20) tulla katsomaan, kun teen rintareenin gym7:lla, ja jos alotan tekemään penkillä lupaan tehdä satasella ainakin 7 toistoa, vaikka olisi kuinka paska päivä.
Myöskin pari kaveria lukee pakkotoistoa ja he voivat todistaa tuloksiani, jos viittii avata "suunsa".

Joo kyl noi sun tulokset on aika kovat, mut jos on kauan treenannu niin mikäpäs siinä. Itse oon vasta vuoden päivät treenannu ja kovaa noustaan. 3kk sitten tasan oli vielä 90kg penkkimaksimi.... Mä en kyl saa tota kymmenkuntaa toistoo ku jollain 85:llä.

Originally posted by Turmelioitsia
Megamass:
"Jonkin" aikaa sitten täällä oli samanlainen topikki, ja kaikki vaan aloitti vittuilun, kun postasin tulokset.

Tehtäköön nyt kerralla selväksi että kenenkään tuloksista en vittuillut. Kirjoitin nuo tulokset vain koska siihen oli mahdollisuus , en vittuillakseni kenellekkään.

Ja teille Hyvät kroppamies ja Turmelioitsi(j)a: Etenkään en teille vittuillut koska tuloksenne eivät minun mielestäni ole todellakaan mitään ihmeellisiä , lähinnä normaaleja hyvän reenin tuloksia. Sinä ainakin Turmeilioitsia vaikutat hieman leuhkalta , ainakin tuon ylläolevan kommenttisi perusteella:rolleyes: Muistakaa että kehitys loppuu tyytyväisyyteen..Veivatkaa pojat , veivatkaa!:)

Ps.Rupee ny hyvä kroppamies kyykkäämään ja vetämään , ettei susta tule penkki-hauis-pelleä;)

LOLLO!

En sano muutakun että ihmeellisiä tuloksia porukalla, jos penkki on tyyliin 140kg ja kyykky 230kg!!!??? ja veto 260kg?

Noi luvut jäi mieleen en muista kenen vastaus, mut samansuuntaisia oli muillakin eli, kun itseeni vertaan niin suhdeluku on aivan päin persettä. Mulla olis penkki ilman pysäytystä 210-220 nyt ja vedossa en ole ikinä vetänyt yli 260kg:a enkä kyykännyt ikinä 250kg:lla. Vaikka nyt treenaisin esim. vetoa kunnolla niin esim. 300kg:n vetoon ja kyykkyyn olisi aika vitusti hommia tehtävä. :confused:

Mut ehkä se johtuu salista jolla käyn, et on näin penkkipainotteista touhua :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom