Pakkotoisto Podcast

Äänitallentimista sen verran että itse olen ollut tähän tyytyväinen https://www.rajalacamera.fi/zoom-h6-audiotallennin-6-raita

Saa tarvittaessa useamman mikin kiinni ja laitteen omatkin mikit toimii hyvin. Tasot näkee koko ajan ja helppo säätää. Lisäksi ihan maltillisen kokoinen.
Joo, H8 tai H6 mulle tulee. Kumpaankin saa 4 kiinni, eli jatkossa mä voin ottaa enemmän kuin yhden vieraan. H8 ottaa vielä enemmän sisääntuloja, mutta ei mulle merkitystä. Linssi vaihtuu striimeissä ja podcasteissa USM 17-40mm /f4 L. Manuaalia en enää jaksa enkä tarttekaan. Eli Cinema linssi lähtee nyt.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä podcastit allun kanssa on kyllä huippukamaa. Kiva viikonloppuna istuskella rauhassa ja kahvikupposen äärellä kuunnella teidän höpinöitä. Näitä kuuntelis vaikka joka viikko.
Allun kans on niin hauskaa kun mitään aihealuetta ei rajata pois.
 
Hatunnosto Allulle jos on saanut coc 3 kiinni. Luulin itse että 1 ja 1.5 olisi mennyt helposti monen vuoden punttitreenillä mutta ei se niin helppoa ollutkaan.
 
Missäs välin se Allun ojentaja meni rikki kun eikös se nimenomaan mennyt sitä dippiennätystä yrittäessä? Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen 😄

Loisto podcast oli taas, kiitos Mikelle.
Ainiin ja kun Pynnösestä puhuitte niin hän on ainakin mäkkärin hampurilaismenun tainnut vetää
 
Vähän särähti korvaan tuo että Savolainen oli hirvee bulkkipossu läski offilla, joo sillon ku munuaiset oli lopuillaan 2005 niin kunto oli kyl luokaton. Mutta nuorena kun oli vielä terve niin offikunto nyt ei mitenkään älyttömän läski ollut
1617723237215.png
 
Itellä nyt ei mitään kompetenssia ole kehonrakennuksen penkkiurheilijana, mutta eikös tuo nyt jo aika härski offikondis jo ole? Aika rajusti pudotettavaa lavalle.
 
Tosta mäkkärin menu-haasteesta. Pynnönen on tainnut vetää kaikki mahdolliset burgerit yhdeltä seisomalta.
Hyvät oli taas kyllä jutut. Ja onnittelut Allulle, kun pääsee miehen ikään
 
Back
Ylös Bottom