Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
24E5CE9A-4AA9-46F9-8EB0-B3E87B8A2A8F.jpeg
 
Mistä olet saanut artikkelit ? Tai mistä niitä saa. Tarkoitin juuri tätä juttua. Kiinnostaisi myös bodauslehden sarjat "turbo treenit". Oli samoihin aikoihin. Forkut oli ainakin yhtenä turbo treeninä. En muista oliko Peterin artikkeleja nekin 🤔 Vai Herrasen🤔
Bodaus ym. lehtiä tuli aikoinaan aina ostettua, jos niissä oli jotain kiinnostavaa. Viimeksi kun Savolainen oli messuilla, piti kaikki lehdet kaivaa varastosta, että sain hänen kuviinsa nimmarit. Joo, oli ne Peterin, kirjoitti paljon hyviä juttuja siihen aikaan. Saakohan noita liiemmin uppailla? Mike?
 
Mielenkiintoinen podcast. Olen itsekin miettinyt tuota onlyfansia viime aikoina. Mun mielestä se on jokaisen oma päätös mutta kun kuulin että serkun vaimo myy perse ja tissikuvia niin rupesin miettimään että onko se nyt ihan fiksua. joo joo pitää olla oma itsensä mutta onko sitten kivaa, niin kuin tässä tapauksessa, että sun duunikaverit , naapurit, omat vanhemmat, appivanhemmat ja sun lasten kaverit tietävät mitä teet netissä? Tänä päivänä se ei vielä toimi. Vaikka tykkäisin punaisista nahkahousuista niin en käyttäisi niitä koska koko maailma pitäisi minua outona. Se on tosin jokaisen oma päätös mutta jotenkin tuntuu siltä että varsinkin nuoret pistävät nettiin mitä vain miettimättä sen enempää
 
Aikamoista vääntöä tuo alastomuus keskustelu, vähän alko jo vituttaan tuo Skandaalin vääntäminen asiasta. Mike ihan maalaisjärjellä selittää miksi ei ole ok kulkea alasti ja toinen ei näe sitä punaista lankaa💩
 
Nudistirannalle jos haluaa olla alasti. Vituttaa kesällä kun käy terassilla syömässä kesällä ja viereisessä pöydässä istuu joku karvainen keski-ikäinen mies ilman paitaa. En ole herkkä mutta mun mielestä kuuluu käytöstapoihin käyttää vaatteita julkisilla paikoilla
 
Nudistirannalle jos haluaa olla alasti. Vituttaa kesällä kun käy terassilla syömässä kesällä ja viereisessä pöydässä istuu joku karvainen keski-ikäinen mies ilman paitaa. En ole herkkä mutta mun mielestä kuuluu käytöstapoihin käyttää vaatteita julkisilla paikoilla
Itse oon samaa mieltä.
Jos paidatta saa hillua niin silloin samat säännöt kaikille.

Moni nainenhan pitää raskaan sarjan bodaria kuvottavana ilman paitaa. Ja osa karvaisia lihavia, jotkut laihoja jne.
Helpoin vaan kun pidetään ne paidat päällä 😄
 
Itse oon samaa mieltä.
Jos paidatta saa hillua niin silloin samat säännöt kaikille.

Moni nainenhan pitää raskaan sarjan bodaria kuvottavana ilman paitaa. Ja osa karvaisia lihavia, jotkut laihoja jne.
Helpoin vaan kun pidetään ne paidat päällä 😄

Ei kukaan oikeesti pidä raskaan sarjan bodaria kuvottavana.
Jotkut sanoo vaan niin ettei omalle miehelle/ muille tavallisille miehille tulis paha mieli.

Vähän sama kun jotkut naiset sanoo että ei tykkää isoista munista, kyllä ne niistä oikeesti tykkää, ei vaan kehtaa myöntää.

Tosta kyllä samaa mieltä että, miesten pitäs julkisilla paikoilla pitää paidat päällä.
Pois lukien paikat joissa kuuluu olla ilman paitaa rannat, uimahallit jne.
 
Back
Ylös Bottom