Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaus ym. lehtiä tuli aikoinaan aina ostettua, jos niissä oli jotain kiinnostavaa. Viimeksi kun Savolainen oli messuilla, piti kaikki lehdet kaivaa varastosta, että sain hänen kuviinsa nimmarit. Joo, oli ne Peterin, kirjoitti paljon hyviä juttuja siihen aikaan. Saakohan noita liiemmin uppailla? Mike?Mistä olet saanut artikkelit ? Tai mistä niitä saa. Tarkoitin juuri tätä juttua. Kiinnostaisi myös bodauslehden sarjat "turbo treenit". Oli samoihin aikoihin. Forkut oli ainakin yhtenä turbo treeninä. En muista oliko Peterin artikkeleja nekin Vai Herrasen
Pitäis olla ok.Saakohan noita liiemmin uppailla? Mike?
Rannekäännöt hammer otteella on myös kova liikePeter tekee tuossa artikkelissa rannekääntöjä 95 kilolla Ja 40 kilolla toisinpäin. Hauis treenin jälkeen vieläpä. Voin sanoa että Peterin ansiosta minusta tuli fanaattinen forkkujen treenaaja.
Itse oon samaa mieltä.Nudistirannalle jos haluaa olla alasti. Vituttaa kesällä kun käy terassilla syömässä kesällä ja viereisessä pöydässä istuu joku karvainen keski-ikäinen mies ilman paitaa. En ole herkkä mutta mun mielestä kuuluu käytöstapoihin käyttää vaatteita julkisilla paikoilla
Itse oon samaa mieltä.
Jos paidatta saa hillua niin silloin samat säännöt kaikille.
Moni nainenhan pitää raskaan sarjan bodaria kuvottavana ilman paitaa. Ja osa karvaisia lihavia, jotkut laihoja jne.
Helpoin vaan kun pidetään ne paidat päällä