Pakkotoisto Podcast

Ei kukaan oikeesti pidä raskaan sarjan bodaria kuvottavana.
Jotkut sanoo vaan niin ettei omalle miehelle/ muille tavallisille miehille tulis paha mieli.

Vähän sama kun jotkut naiset sanoo että ei tykkää isoista munista, kyllä ne niistä oikeesti tykkää, ei vaan kehtaa myöntää.

Tosta kyllä samaa mieltä että, miesten pitäs julkisilla paikoilla pitää paidat päällä.
Pois lukien paikat joissa kuuluu olla ilman paitaa rannat, uimahallit jne.
No kyllä tasan tarkkaan pitää, maailmassa on sen verran paljon ihmisiä ja jokaisella omat mieltymykset. Ihan vaan pilkun viilausta mutta silti.

Jotkut miehet ei kestä jos naisella on yhtään ylimääräistä rasvaa, toiset taas nimenomaan haluaa isoja tätejä.

Mieti joku Markus Ruhl, ei varmaan ole kovinkaan monen naisen märkäpäiväuni 😅 Toisin kuin joku Bumstead
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä tasan tarkkaan pitää, maailmassa on sen verran paljon ihmisiä ja jokaisella omat mieltymykset. Ihan vaan pilkun viilausta mutta silti.

Jotkut miehet ei kestä jos naisella on yhtään ylimääräistä rasvaa, toiset taas nimenomaan haluaa isoja tätejä.

Mieti joku Markus Ruhl, ei varmaan ole kovinkaan monen naisen märkäpäiväuni 😅 Toisin kuin joku Bumstead

No tietysti niitäkin on jotka ei oikeasti tykkää, mutta paljon on niitäkin jotka sanovat että ei tykkää vaikka oikeasti tykkää.

Ruhl aika ääri esimerkki, itellä oli ehkä enemmän mielessä sm-tason raskaan ukot, jotka on jopa pienempiä kun toi Bumstead.
 
Hyviä podcasteja! Itse näitä olen vasta viimeaikoina alkanut kuunnella. Juha Harjun tarinat oli kiinnostavia. Itselle Harjusta on parhaiten jäänyt mieleen video, jossa pinch otteella nosti neljän Leoko kympin nipun. Silloin jäi suu auki sitä katsoessa :D
Tuohon arvostus juttuun sellainen näkökulma, että Suomessa varmaan jotenkin arastellaan tulla sanomaan mitään, vaikka pitäisi kuinka kovana. Näin ainakin omalla kohdalla.
 
Hyviä podcasteja! Itse näitä olen vasta viimeaikoina alkanut kuunnella. Juha Harjun tarinat oli kiinnostavia. Itselle Harjusta on parhaiten jäänyt mieleen video, jossa pinch otteella nosti neljän Leoko kympin nipun. Silloin jäi suu auki sitä katsoessa :D
Tuohon arvostus juttuun sellainen näkökulma, että Suomessa varmaan jotenkin arastellaan tulla sanomaan mitään, vaikka pitäisi kuinka kovana. Näin ainakin omalla kohdalla.

Kiitos kun tykkäsit podcastista.

Kyllä jotkut tulevat suht rohkeasti kysymään kimppaselfietä ja "pojalle" nimmaria. Toiset tuijottelevat ja lopulta tulevat kysymään esim kaupassa että ootkos sinä se puristelija? 😁

Toi 4x10 Leoko on ainut maailmassa hyväksytty nosto. Ihan siksi oli pakko mainita kun nopeasti vilaisin eräältä sivustolta että kaikki Harjun tekemät ennätyksethän on "kuulemma" rikottu. 😂 Kyllä niitä on ihan riittämiin mitä saa kuka vaan yrittää. Laitetaan alkuun nirinä narina osastolle tavoiteltavaa:

The King Kong Of Grip
Akseli mave 302.5kg
COC#4
MM6
3x15 tupla
4x10 tupla
GHP sertit
#3serti

Nuo nyt aluksi. Ja Rautakoura puolelta saa käydä kokeilemassa tätä minun "heikkoa lajia" eli akseli suurmestari ja päälle kartioiden ME:t
 
Mä vaihdan linssiä Podcasteihin ja samalla hommaan äänitallentimen, niin pääsen tosta ikuisesti ongelmasta jossa en nää audiotasoja kesken nauhotuksen.
Äänitallentimista sen verran että itse olen ollut tähän tyytyväinen https://www.rajalacamera.fi/zoom-h6-audiotallennin-6-raita

Saa tarvittaessa useamman mikin kiinni ja laitteen omatkin mikit toimii hyvin. Tasot näkee koko ajan ja helppo säätää. Lisäksi ihan maltillisen kokoinen.
 
Back
Ylös Bottom