Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin eikö pelkästään Youtubessa olevia podcasteja siis hyväksytä äänestykseen?
Eikös siinä äänestyksessä lue ohjeet.

On muuten paskamainen homma mut toisaalta samat säännöt kaikille..
Meinasitko Mike tänä vuonna julkaista vaikka yhden jossain muualla niin pääsee seuraavaan äänestykseen?
 
Eikös siinä äänestyksessä lue ohjeet.

On muuten paskamainen homma mut toisaalta samat säännöt kaikille..
Meinasitko Mike tänä vuonna julkaista vaikka yhden jossain muualla niin pääsee seuraavaan äänestykseen?
Lukee ohjeet, mutta miksi sitten oli äänestyksessä edes mukana jos ei kelpuuteta. Aika penaalista, että mä puffaan eka muutaman viikon ja sitten päätetäänkin poistaa. Ettei nyt taas olis jotkut vähäosaiset reppanat valittaneet. No mikäs siinä, saavat yhden top 4 podcastin pois, antaa vaikka äänet sitten jollekin joka julkaisi yhden jakson koko vuotena, ne kun on niitä todellisia podcasteja.
 
Lukee ohjeet, mutta miksi sitten oli äänestyksessä edes mukana jos ei kelpuuteta. Aika penaalista, että mä puffaan eka muutaman viikon ja sitten päätetäänkin poistaa. Ettei nyt taas olis jotkut vähäosaiset reppanat valittaneet. No mikäs siinä, saavat yhden top 4 podcastin pois, antaa vaikka äänet sitten jollekin joka julkaisi yhden jakson koko vuotena, ne kun on niitä todellisia podcasteja.
Wau, mitä vähettelevää paskaa TAAS muita tekijöitä kohtaan. Millon sie ymmärrät, ettet ole maailman napa? Ja oikeesti, ei nuo nyt niin kovin kummoisia podcasteja ole siulla ollunna. Kuunteletko niitä koskaan itte, ihan sillein ajatuksen kanssa?
 
Wau, mitä vähettelevää paskaa TAAS muita tekijöitä kohtaan. Millon sie ymmärrät, ettet ole maailman napa? Ja oikeesti, ei nuo nyt niin kovin kummoisia podcasteja ole siulla ollunna. Kuunteletko niitä koskaan itte, ihan sillein ajatuksen kanssa?
Ei kukaan ole väittänyt olevansa maailman napa, vaan että aikaisempina vuosina ihan normaalisti oltu äänestyksessä kuten nytkin, mutta nyt kesken kaiken poistetiin. Ja sun mielestä ei kummoisia ole, mutta äänestyksen perustella kuitenkin suomen neljänneksi suosituin viime vuonna. Eli älä vihaa suotta, turhaa. Sulle ne merkkaa kuitenkin aika paljon kun käytit aikaa avautumiseen.
 
En ole tutustunut koko äänestykseen, mutta ihmettelen miksi vitussa ei riitä että podcastit on pelkästään youtubessa?
No ne on nyt säännöt siellä, mutta ihmettelen sitä että ne alunperin laittoi sinne listalle ja sitten poistavat jostain syystä. Mä veikkaan että tuo edellinen kirjoittaja ja vastaavat, joilla on jotain ongelmia mun kanssa, ovat sitten valittaneet sinne. Mä en usko että muita podcastaajia kiinnostaa yhtään kun podcast selkeesti kyseessä on. Osa nyt vain näkee mut jotenkin helvetin inhottavana ihmisenä.
 
No ne on nyt säännöt siellä, mutta ihmettelen sitä että ne alunperin laittoi sinne listalle ja sitten poistavat jostain syystä. Mä veikkaan että tuo edellinen kirjoittaja ja vastaavat, joilla on jotain ongelmia mun kanssa, ovat sitten valittaneet sinne. Mä en usko että muita podcastaajia kiinnostaa yhtään kun podcast selkeesti kyseessä on. Osa nyt vain näkee mut jotenkin helvetin inhottavana ihmisenä.
Paskat säännöt ja mulkkuu porukkaa liikenteessä.
 
Ei kukaan ole väittänyt olevansa maailman napa, vaan että aikaisempina vuosina ihan normaalisti oltu äänestyksessä kuten nytkin, mutta nyt kesken kaiken poistetiin. Ja sun mielestä ei kummoisia ole, mutta äänestyksen perustella kuitenkin suomen neljänneksi suosituin viime vuonna. Eli älä vihaa suotta, turhaa. Sulle ne merkkaa kuitenkin aika paljon kun käytit aikaa avautumiseen.
Eikös sulla aiemmin ole podcastit myös ollu spotifyssä ja soundcloudissa niin siksihän olet saanut olla äänestyksessä?

Voisivat kyllä ihan hyvin tänä vuonna muuttaa sen niin että myös youtuben podcastit lasketaan mukaan
 
Varmaan kyse on siitä, että Youtubessa on vaikea määritellä, mikä on podcast.

Juurikin näin. Aika selkeät säännöt. Ymmärrän kyllä Miken turhautumisen ja vitutuksen myös asiasta.


podcastia pitää olla julkaistu ainakin yksi jakso vuonna 2020

kieli saa olla mikä hyvänsä, kunhan Suomi-kytköksen voi perustella jotenkin

ja kunhan sarja on kuunneltavissa podcastina (eli kaikissa podcast-sovelluksissa). Tämä rajaa vainSpotifyssä, Areenassa, Suplassa, Bookbeatissa, Storeytelissä tai Radioplayssä kuultavat jutut ulkopuolelle.

Kai tossa on asia juuri niin kuin toveri AndyS virkkoi, muuten oikeastaan jokainen tube-pätkä missä haastatellaan jotakuta tms. jutusteluvideo pitäisi olla tuolla mukana. Tällä kertaa vaikea uskoa, että mistään vihaajien palautteista olisi kyse. Oikeastaan kaikki ne podcastit mitä löytyy tubesta niin julkaistaan myös spotifyssa/areenassa/suplassa mutta asia ei ole sama toisinpäin. Tässähän on mun käsittääkseni kysymys siitä, että esim. Spotifysta et saa fyrkkaa, siksi Mike poisti podcastit sieltä. Nyt tulee fyrkkaa, mutta ei enää mahdollisuutta olla mukana äänestyksessä. Valinta lienee sitten kuitenkin selkeä.

Tuli itekki annettua ääni aluksi Pakkotoistolle, nyt täytyy käydä sitten äänestämässä vaikkapa Kimanttia.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom