Pikkainen ressi tuleviin podcasteihin toi kun toinen kanava katosi 10 minuutin ajaksi. Eikä osaa sanoa missä tarkelleen vika ja on selkeesti täysin randomia. Äänen monitorointi hankalaa kun kamera on suht kaukana enkä nää suoraan äänimittaria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös siinä äänestyksessä lue ohjeet.Niin eikö pelkästään Youtubessa olevia podcasteja siis hyväksytä äänestykseen?
Lukee ohjeet, mutta miksi sitten oli äänestyksessä edes mukana jos ei kelpuuteta. Aika penaalista, että mä puffaan eka muutaman viikon ja sitten päätetäänkin poistaa. Ettei nyt taas olis jotkut vähäosaiset reppanat valittaneet. No mikäs siinä, saavat yhden top 4 podcastin pois, antaa vaikka äänet sitten jollekin joka julkaisi yhden jakson koko vuotena, ne kun on niitä todellisia podcasteja.Eikös siinä äänestyksessä lue ohjeet.
On muuten paskamainen homma mut toisaalta samat säännöt kaikille..
Meinasitko Mike tänä vuonna julkaista vaikka yhden jossain muualla niin pääsee seuraavaan äänestykseen?
Wau, mitä vähettelevää paskaa TAAS muita tekijöitä kohtaan. Millon sie ymmärrät, ettet ole maailman napa? Ja oikeesti, ei nuo nyt niin kovin kummoisia podcasteja ole siulla ollunna. Kuunteletko niitä koskaan itte, ihan sillein ajatuksen kanssa?Lukee ohjeet, mutta miksi sitten oli äänestyksessä edes mukana jos ei kelpuuteta. Aika penaalista, että mä puffaan eka muutaman viikon ja sitten päätetäänkin poistaa. Ettei nyt taas olis jotkut vähäosaiset reppanat valittaneet. No mikäs siinä, saavat yhden top 4 podcastin pois, antaa vaikka äänet sitten jollekin joka julkaisi yhden jakson koko vuotena, ne kun on niitä todellisia podcasteja.
Ei kukaan ole väittänyt olevansa maailman napa, vaan että aikaisempina vuosina ihan normaalisti oltu äänestyksessä kuten nytkin, mutta nyt kesken kaiken poistetiin. Ja sun mielestä ei kummoisia ole, mutta äänestyksen perustella kuitenkin suomen neljänneksi suosituin viime vuonna. Eli älä vihaa suotta, turhaa. Sulle ne merkkaa kuitenkin aika paljon kun käytit aikaa avautumiseen.Wau, mitä vähettelevää paskaa TAAS muita tekijöitä kohtaan. Millon sie ymmärrät, ettet ole maailman napa? Ja oikeesti, ei nuo nyt niin kovin kummoisia podcasteja ole siulla ollunna. Kuunteletko niitä koskaan itte, ihan sillein ajatuksen kanssa?
No ne on nyt säännöt siellä, mutta ihmettelen sitä että ne alunperin laittoi sinne listalle ja sitten poistavat jostain syystä. Mä veikkaan että tuo edellinen kirjoittaja ja vastaavat, joilla on jotain ongelmia mun kanssa, ovat sitten valittaneet sinne. Mä en usko että muita podcastaajia kiinnostaa yhtään kun podcast selkeesti kyseessä on. Osa nyt vain näkee mut jotenkin helvetin inhottavana ihmisenä.En ole tutustunut koko äänestykseen, mutta ihmettelen miksi vitussa ei riitä että podcastit on pelkästään youtubessa?
Paskat säännöt ja mulkkuu porukkaa liikenteessä.No ne on nyt säännöt siellä, mutta ihmettelen sitä että ne alunperin laittoi sinne listalle ja sitten poistavat jostain syystä. Mä veikkaan että tuo edellinen kirjoittaja ja vastaavat, joilla on jotain ongelmia mun kanssa, ovat sitten valittaneet sinne. Mä en usko että muita podcastaajia kiinnostaa yhtään kun podcast selkeesti kyseessä on. Osa nyt vain näkee mut jotenkin helvetin inhottavana ihmisenä.
Ai että, tätä on odotettu. Vanha kunnon Pemker!Peter Keräsen kanssa podcast tehty tänään.
Siellä on sullekin terveisiä kun Destinystä lopussa puhutaan.Ai että, tätä on odotettu. Vanha kunnon Pemker!
Eikös sulla aiemmin ole podcastit myös ollu spotifyssä ja soundcloudissa niin siksihän olet saanut olla äänestyksessä?Ei kukaan ole väittänyt olevansa maailman napa, vaan että aikaisempina vuosina ihan normaalisti oltu äänestyksessä kuten nytkin, mutta nyt kesken kaiken poistetiin. Ja sun mielestä ei kummoisia ole, mutta äänestyksen perustella kuitenkin suomen neljänneksi suosituin viime vuonna. Eli älä vihaa suotta, turhaa. Sulle ne merkkaa kuitenkin aika paljon kun käytit aikaa avautumiseen.
Varmaan kyse on siitä, että Youtubessa on vaikea määritellä, mikä on podcast.