Pakkotoisto Podcast

Täytyy lähtee koiran kanssa kävelylenkille ja kuunnella samalla toi podi.
Tuolla sivun ylälaidassa on muuten edelleen mainos, et äänestä pakkiksen podcasti Suomen parhaaksi podcastiksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota yhden käden vipari sivulle täytyy koittaa tuolla Peterin tyylillä.

Eli jos nyt ymmärsin oikein niin siis nimenomaan nojataan siihen tukikäteen? Kun esim. Utti on tainnut tehdä päinvastoin eli ikään kuin roikkuu tukikädellä ja kroppa on kallellaan sinne työskentelevän käden suuntaan
 
Loistava haastattelu! Peter oli eka bodari jonka juttuja luin bodauslehdestä kun aloitin bodauksen vuonna 1994. Olin 16 v silloin. Muistan edelleen hänen selkä ja käsi treenin liikkeet, toistot ja sarjat. Erityisesti jäi mieleen kun Peter treenasi rannekääntöjä kumminkin päin. Rannekäännöt ovat olleet siitä syystä suosikkini koko treeni uran😅 Mainitsi jo tuohon aikaan että ainakin kerran jäi treenit väliin, kun jäi johonkin pelihalliin pelaamaan jotain peliä. Sega Rally ehkä 🤔 @Mike aloitit vissiin bodauksen samoihin aikoihin kuin minä ?
 
Tuota yhden käden vipari sivulle täytyy koittaa tuolla Peterin tyylillä.

Eli jos nyt ymmärsin oikein niin siis nimenomaan nojataan siihen tukikäteen? Kun esim. Utti on tainnut tehdä päinvastoin eli ikään kuin roikkuu tukikädellä ja kroppa on kallellaan sinne työskentelevän käden suuntaan
Juuri näin. Nojataan poispäin kässäristä. Muistan kun Peter kertoi vinkin bodauslehdessä. Pientä hienosäätöä. Vähän makuasioita miten tykkää tehdä.
 
Hieno haastattelu. Asiallista jutustelua. Peterin mainitsema Turkulainen herra on Jouko Yläpelto, joka voitti kehonrakennuksen SM-kisojen alle 80 kg sarjan vuonna 1984. Kuva, johon hän viittasi on luultavasti tämä linkittämäni. Vaikka kuva on laadullisesti kehno ja rakeinen, niin kondis on varmaankin yksi kaikkien aikojen kovimpia Suomessa alle 80 kg sarjassa.
 

Liitteet

  • Jouko Yläpelto Kalanruoto.jpg
    Jouko Yläpelto Kalanruoto.jpg
    114,3 KB · Katsottu: 525
Kansa vaatii podcastin loppuosankin julkaisemista tai sitten toisena vaihtoehtona vois olla että teette vielä Keräsen kanssa toisen podcastin pelkästään peleistä höpöttäen. Se olis super mielenkiintoista kuultavaa.

Erittäin miellyttävä vieras josta Mike sai hyvillä kysymyksillään irti todella paljon. Tätä oli nautinto kuunnella. Suuret kiitokset Mikelle. Jatka samaan malliin vain!
 
Sä kun Mike olit Aaron podcastissa niin miten ois Aaro sun vieraaksi? Kävisitte vähän läpi hänen historiaa (vaikka nyt nuori jamppa onkin).

Ainakin siinä Aaron podcastissa juttua riitti ja jäi vähän niinkuin kesken
 
Sä kun Mike olit Aaron podcastissa niin miten ois Aaro sun vieraaksi? Kävisitte vähän läpi hänen historiaa (vaikka nyt nuori jamppa onkin).

Ainakin siinä Aaron podcastissa juttua riitti ja jäi vähän niinkuin kesken
Menee liikaa ohi alueesta jolla teen pocasteja ja se on huomattu jo ettei se kannata.
 
Loistava haastattelu! Peter oli eka bodari jonka juttuja luin bodauslehdestä kun aloitin bodauksen vuonna 1994. Olin 16 v silloin. Muistan edelleen hänen selkä ja käsi treenin liikkeet, toistot ja sarjat. Erityisesti jäi mieleen kun Peter treenasi rannekääntöjä kumminkin päin. Rannekäännöt ovat olleet siitä syystä suosikkini koko treeni uran😅 Mainitsi jo tuohon aikaan että ainakin kerran jäi treenit väliin, kun jäi johonkin pelihalliin pelaamaan jotain peliä. Sega Rally ehkä 🤔 @Mike aloitit vissiin bodauksen samoihin aikoihin kuin minä ?
Hyvä artikkeli, lehti 7/94, muistan päivän melkein kuin eilisen. Itse innostuin lopullisesti, kun kaveri näytti kirjastosta lainattua vuoden 1993 lehteä, missä Paul Dillet oli kannessa....se hartialinja ja ne epäkkäät (ei unohdu koskaan)!
 

Liitteet

  • petek.jpg
    petek.jpg
    214,4 KB · Katsottu: 356
  • pk.jpg
    pk.jpg
    193,8 KB · Katsottu: 363
Hyvä artikkeli, lehti 7/94, muistan päivän melkein kuin eilisen. Itse innostuin lopullisesti, kun kaveri näytti kirjastosta lainattua vuoden 1993 lehteä, missä Paul Dillet oli kannessa....se hartialinja ja ne epäkkäät (ei unohdu koskaan)!
Mistä olet saanut artikkelit ? Tai mistä niitä saa. Tarkoitin juuri tätä juttua. Kiinnostaisi myös bodauslehden sarjat "turbo treenit". Oli samoihin aikoihin. Forkut oli ainakin yhtenä turbo treeninä. En muista oliko Peterin artikkeleja nekin 🤔 Vai Herrasen🤔
 
Peter tekee tuossa artikkelissa rannekääntöjä 95 kilolla 😬 Ja 40 kilolla toisinpäin. Hauis treenin jälkeen vieläpä. Voin sanoa että Peterin ansiosta minusta tuli fanaattinen forkkujen treenaaja.
 
Back
Ylös Bottom