Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otin pois.Tuolla sivun ylälaidassa on muuten edelleen mainos, et äänestä pakkiksen podcasti Suomen parhaaksi podcastiksi.
Sama täällä. Yrittäjän arkea, kokoaika saa joltaki pyydellä anteeksi.Vähän liian monta projektia päällekäin samaan aikaan, niin teen virheitä. Pitää olla tarkka jatkossa.
Juuri näin. Nojataan poispäin kässäristä. Muistan kun Peter kertoi vinkin bodauslehdessä. Pientä hienosäätöä. Vähän makuasioita miten tykkää tehdä.Tuota yhden käden vipari sivulle täytyy koittaa tuolla Peterin tyylillä.
Eli jos nyt ymmärsin oikein niin siis nimenomaan nojataan siihen tukikäteen? Kun esim. Utti on tainnut tehdä päinvastoin eli ikään kuin roikkuu tukikädellä ja kroppa on kallellaan sinne työskentelevän käden suuntaan
Menee liikaa ohi alueesta jolla teen pocasteja ja se on huomattu jo ettei se kannata.Sä kun Mike olit Aaron podcastissa niin miten ois Aaro sun vieraaksi? Kävisitte vähän läpi hänen historiaa (vaikka nyt nuori jamppa onkin).
Ainakin siinä Aaron podcastissa juttua riitti ja jäi vähän niinkuin kesken
Hyvä artikkeli, lehti 7/94, muistan päivän melkein kuin eilisen. Itse innostuin lopullisesti, kun kaveri näytti kirjastosta lainattua vuoden 1993 lehteä, missä Paul Dillet oli kannessa....se hartialinja ja ne epäkkäät (ei unohdu koskaan)!Loistava haastattelu! Peter oli eka bodari jonka juttuja luin bodauslehdestä kun aloitin bodauksen vuonna 1994. Olin 16 v silloin. Muistan edelleen hänen selkä ja käsi treenin liikkeet, toistot ja sarjat. Erityisesti jäi mieleen kun Peter treenasi rannekääntöjä kumminkin päin. Rannekäännöt ovat olleet siitä syystä suosikkini koko treeni uran Mainitsi jo tuohon aikaan että ainakin kerran jäi treenit väliin, kun jäi johonkin pelihalliin pelaamaan jotain peliä. Sega Rally ehkä @Mike aloitit vissiin bodauksen samoihin aikoihin kuin minä ?
Mistä olet saanut artikkelit ? Tai mistä niitä saa. Tarkoitin juuri tätä juttua. Kiinnostaisi myös bodauslehden sarjat "turbo treenit". Oli samoihin aikoihin. Forkut oli ainakin yhtenä turbo treeninä. En muista oliko Peterin artikkeleja nekin Vai HerrasenHyvä artikkeli, lehti 7/94, muistan päivän melkein kuin eilisen. Itse innostuin lopullisesti, kun kaveri näytti kirjastosta lainattua vuoden 1993 lehteä, missä Paul Dillet oli kannessa....se hartialinja ja ne epäkkäät (ei unohdu koskaan)!