Mankelilla hankala mennä kun pitäis saada 400l polttoainetta mukaan.montako minuuttia polkupyörällä
Minulla näin talviaikaan aikalailla se 20minuuttia:tasan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mankelilla hankala mennä kun pitäis saada 400l polttoainetta mukaan.montako minuuttia polkupyörällä
Minulla näin talviaikaan aikalailla se 20minuuttia:tasan
Voiveljet, kuluvana talvena tullut useasti herättyä 3:30 ja todettua että eipä nukuta ennää, kahvinkeittoon.Aivan väkisin saa minut herättää, jos pitäisi silmäluomia tuohon aikaan edes raottaa -- saati olla missään.
Voiveljet, kuluvana talvena tullut useasti herättyä 3:30 ja todettua että eipä nukuta ennää, kahvinkeittoon.
Rikkonaisia öitä useampi viikko takana. Nukkumaan - tunnin päästä herää - lukee pari tuntia - muutama tunti unta.Voiveljet, kuluvana talvena tullut useasti herättyä 3:30 ja todettua että eipä nukuta ennää, kahvinkeittoon.
03.50 aika normaali aamuvuoron herätys. Tommonen 14h on semmonen kahden/kolmen yön uni. 8 tuntiakin jää haaveeksi vaikka olis loma. Ei vaan saa nukuttua![]()
katso liitettä 270094
katso liitettä 270095
Taitaa olla (taas kerran) lambdaongelma. Monesko kerta lienee 10 vuoden aikana.
Kyllä kerta kuukauteen tankkaus piisaa ihan ok. #einiintarkkatavarastapolttoainesäiliössänne on korostunut kondessioriski
Minulla, etenkin näillä keleillä, tankki täynnä #tarkkatavarasta
Ollaan samassa veneessäTäällähän on aivan hullua ja sairasta porukkaa.
![]()
Jos klo 2000 menee nukkumaan niin johan tuohon aikaan joutaakin herätä.Tuohon on hulluutta![]()
Taitaa olla (taas kerran) lambdaongelma. Monesko kerta lienee 10 vuoden aikana.
About näin mutta kun on takuu päällä niin korjautetaan kunhan ehditään.Teippi varoituksen päälle niin kotterossa ei ole mitään vikaa.
Saako tuon #paikkakunnalla sepitettyä vai ajattaako johonkin kauemmas?About näin mutta kun on takuu päällä niin korjautetaan kunhan ehditään.
Ollaan samassa veneessä![]()